ANKARA HABERLERİ

Kamuda müşteri temsilcisi dönemi

Hürriyet Haber
19.10.2011 - 00:00Son Güncelleme :

Kamuda çağrı merkezi kullanımı yaygınlaşırken, son bir yılda “müşteri temsilcisi” sayısı yüzde 300 artış gösterdi. İMİ Fuarcılık tarafından bir araştırma şirketine yaptırılan “Türkiye Çağrı Merkezi Araştırması”na göre, ekonomideki büyüme çağrı merkezi sektörünü de olumlu etkiledi.

Hürriyet Haber

Koltuk sayısı geçen yıla göre yaklaşık yüzde 18 artarak 48 bin 900’e yükselirken, çağrı merkezi hizmetine duyulan ihtiyaç sektöre yatırımların artarak devam edeceğini gösterdi.
Son verilere göre, toplam “müşteri temsilcisi” sayısı 55 binin üzerinde, “müşteri temsilcisi” sayısındaki yıllık ortalama büyüme ise yüzde 16’yı buldu. Müşteri temsilcilerinin yüzde 58’i İstanbul, Ankara ve İzmir’de istihdam edilirken, bu iller dışında istihdam edilen “müşteri temsilcisi” sayısı ise 16 bini geçti. Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Bahadır Pekkan, son 2 yıldır kamu kurumlarının kurdukları çağrı merkezleri ile hizmet kalitelerini artırma çabasında olduğunu söyledi.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Ankara haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Ankara haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Kamuda müşteri temsilcisi dönemi haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.


    ANKARA YOL DURUMU
    Ankara1 DERECE
    Yol durumu »
    ANKARA NAMAZ VAKİTLERİ
    19 Kasım 2017, Pazar
    • İmsak
      05:47
    • Guneş
      07:31
    • Öğle
      12:45
    • İkindi
      15:21
    • Akşam
      17:38
    • Yatsı
      19:10
    Diğer iller için Namaz Vakitleri »
    Sayfa Başı