ANKARA HABERLERİ KAHRAMANKAZAN HABERLERİ

Kahramankazan’ın “İyilik Melekleri”

DHA
02.03.2018 - 14:55Son Güncelleme :
DHA

Hasan POLAT/KAHRAMANKAZAN (Ankara), (DHA)- KAHRAMANKAZAN Belediyesi, “İyilik melekleri” olarak anılan “Mavi Ay”hizmet birimi vatandaşların en kısa şekilde, zaman kaybetmeden hizmete ulaşabilmeleri ve hizmet alabilmelerini sağlıyor.
Kahramankazan Belediyesi hizmet binası girişinde yer alan Mavi Ay hizmet birimi, ilçe halkının ve belediyeye başvuran vatandaşların hizmete en kısa yoldan ulaşmaları için yoğun çaba harcıyor. Hafta sonları ve mesai saatleri dışında da hizmet veren Mavi Ay, vatandaşlardan gelen istek, şikayet ve öneriler anında işleme alınıyor. Ayrıca vatandaşlardan gelen iş talepleri doğrultusunda işçi işveren ilişkisinin kurulması, işe yönlendirme ve başlatma, İŞKUR işlemleri de yapılıyor. Herhangi bir işlem için belediyeye başvuran vatandaşlar, ilgili birimlere yönlendirilerek zaman kaybının önüne geçiliyor.
‘VAR GÜCÜMÜZLE ÇALIŞIYORUZ’
Kahramankazan Belediye Başkanı Lokman Ertürk, tüm belediye personelince halkı için çalıştıklarını ve onlara en iyi hizmeti sunmak için yoğun çaba harcadığını söyledi. Ertürk, “Her şeyin en iyisi en güzeli vatandaşlarımız için. Onlar için var gücümüzle çalışıyoruz ve çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Kahramankazan haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Kahramankazan haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Kahramankazan’ın “İyilik Melekleri” haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

Sayfa Başı