Ege Haberleri

EGE

    İzmir'de bir ilk: "444 1 KSK" hizmetinizde...

    Hürriyet Haber
    01.09.2014 - 01:05 | Son Güncelleme: 31.08.2014 - 13:44

    Karşıyakalılara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için çalışmalarını sürdüren Karşıyaka Belediyesi, Çağrı Merkezi'ni devreye soktu. Başkan Hüseyin Mutlu Akpınar "Öneri, talep veya şikayeti olan vatandaşlarımız 444 1 KSK'yi (575) arayarak Çağrı Merkezi'mize ulaşabilecek. Sorunlar en kısa sürede çözülecek ve kendilerine dönüş yapılacak" dedi.

    KARŞIYAKA'YA ÖZEL NUMARA

    Hayata geçirdiği sosyal ve kültürel projelerle adından söz ettiren Karşıyaka Belediyesi, İzmir'de yine bir ilki gerçekleştirerek Çağrı Merkezi kurdu. Karşıyakalılara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak için hayata geçirilen proje sayesinde; öneri, talep ve şikayet sahibi vatandaşlar 444 1 KSK (575) numaralı telefonu arayarak çağrı merkezine ulaşacak.

    İzmirde bir ilk: 444 1 KSK hizmetinizde...

    7/24 ANINDA ÇÖZÜM

    Gelen telefonlar, 6 kişilik çağrı merkezi ekibi tarafından değerlendirilerek ilgili müdürlüklere gönderilecek. Birimlerde görevlendirilen Çağrı Merkezi sorumluları, gelen öneri ve talepleri çözüme kavuşturacak ya da sorunun neden çözülemediğini aktaracak. Sonuçlar yine telefonla, çağrı sahiplerine bildirilecek. Öneri ve talepler, web sayfası üzerinden ve kısa süre sonra SMS ile de alınabilecek. Vatandaşlar, Çağrı Merkezi sayesinde belediyeye gelerek dilekçe yazmaktan kurtulacak ve sorunlar dijital ortamda çözülecek. Çağrı Merkezi 7/24 hizmet verecek.

    İLK ÇAĞRIYI BAŞKAN ALDI

    Çağrı Merkezi'nin açılışını gerçekleştiren Başkan Hüseyin Mutlu Akpınar, ilk gelen çağrıyı da kendisi yanıtladı. Akpınar, bir vatandaşın, sahipsiz hayvanlar ile ilgili önerilerini aldı ve sorunun çözümü için Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne talimat verdi. Telefonun diğer ucunda Başkan Akpınar'ın olduğunu öğrenen vatandaşlar şaşkınlık yaşadı. Akpınar, haftanın belirli saatlerinde, kendisinin de çağrıları alacağını söyledi.

    İzmirde bir ilk: 444 1 KSK hizmetinizde...

    HEDEF: ŞEFFAF VE ULAŞILABİLİR OLMAK

    Karşıyakalılara daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek ve sorunları en kısa sürede çözmek istediklerini belirten Başkan Akpınar "Hemşerilerimizin belediyeye çok daha çabuk ulaşması için bu çalışmayı yaptık. 444 1 KSK'yi (575) aradıkları zaman öneri, şikayet ya da kentle ilgili hayallerini bizlerle paylaşabilecekler. En kısa sürede yurttaşımıza geri dönüş yapılacak ve bu hizmet 7/24 devam edecek. Biz halka en iyi ve etkin hizmeti vermek istiyoruz. Bunun için her müdürlükte bir arkadaşı Çağrı Merkezi için görevlendirdik. Ulaşılabilen ve çözüm üreten bir belediye olacağız. Vatandaşlarımız ne zaman darda olsa, tek bir telefonla belediyemize ulaşabilecek. Aldığımız oyların hakkını vereceğiz" dedi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı