Ege Haberleri

    İzmir’in 285 markası var

    Hürriyet Haber
    14.01.2011 - 22:11 | Son Güncelleme:

    TARİHİ Havagazı Fabrikası Kültür Merkezi’nde sohbet toplantısı düzenleyen izmir Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu, reklamcılık hizmeti veren firmaların sorun ve çözüm önerileri hakkında görüş alışverişinde bulundu. Yönetim Kurulu Başkanı Murat Türkay, geçtiğimiz dönemde derneğin 20’nci yılı vesilesi ile ‘Yerelden Evrensele Reklam’ adlı bir pazarlama iletişimi kongresi, Bumerang Reklam Ödülleri organizasyonu gibi önemli çalışmalara imza attıklarını kaydetti. Türkiye’deki reklam cirolarının yüzde 95’ine istanbul’daki 50 firmanın sahip olduğuna dikkat çeken Türkay, “Biz evrensel olabilmek için öncelikle yerelde gelişmek gerektiğine inanıyoruz. Türkiye’deki reklamcılığın gideceği daha çok yol var. Batıyor denen yunanistan’da kişi başına düşen reklam harcaması 81 dolar, İspanya’da 101 dolar, Türkiye’de ise 14 dolar. Reklamcılık sektörünü istanbul içine hapsetmeye zorlarsak bu rakam nasıl artacak” diye konuştu. 2015’e kadar yol haritasıTürkay, 36 dernek üyesinden 14’ü arasında yapılan araştırmada 285 marka çıktığını belirterek, “Elimizde böyle gizli güçlerimiz var. Kurumsallaşmış firmaların markalaşma süreçlerini yine İzmirli ajanslarla yaşamaları, her iki taraf için de olumlu sonuçlar yaratıyor. izmir’in yaratıcı gücü ve finans kaynağı yine izmir’de kalıyor. Şimdi de ‘Markan Olsun’ konseptiyle yapacağımız kampanya çerçevesinde Çeşme’de bir araya gelerek 2015 yılına kadar olan süreç için bir yol haritası çizmek istiyoruz” diye konuştu.
    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı