İSTANBUL HABERLERİ

İstanbullular İBB'ye 2017'de şikayet yağdırdı

DHA
12.02.2018 - 21:36Son Güncelleme :
Yerel Haberler
DHA

Özgür Deniz KAYA/İSTANBUL,(DHA)-İSTANBUL Büyükşehir Belediyesi (İBB)'nin sorun çözüm merkezi olarak bilinen Beyaz Masa'ya geçtiğimiz yıl 8 milyon 693 bin başvuru gerçekleşti.
İBB Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından hazırlanan "Tech İstanbul" e-dergisinin Şubat sayısında, belediyenin geçtiğimiz yıl yaptığı çalışmalara yer verildi. Buna göre, toplam nüfusu 15 milyonu aşan İstanbul'un çözüm merkezi olarak bilinen, ağırlıklı olarak telefon ve sosyal medyadan ulaşılan Beyaz Masa'ya 2017'de toplam 8 milyon 693 bin adet başvuru yapıldı.

İTFAİYE 56 BİN VAKAYA MÜDAHALE ETTİ
Ayrıca İstanbul İtfaiyesi, 2017'de toplam 56 bin 451 vakaya müdahale etti. İBB ekiplerince, sahil ve denizlerden 42 bin 860 metreküp atık toplandı. 284 bin 948 kişi İSMEK kurslarında eğitim aldı. 5 milyon 271 bin kişi İBB'nin spor tesislerini kullandı. 759 bin 154 kişi İBB tarafından düzenlenen düzenlediği kültür sanat etkinliklerine katıldı.
 

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin İstanbul haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği İstanbul haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde İstanbullular İBB'ye 2017'de şikayet yağdırdı haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

İSTANBUL NAMAZ VAKİTLERİ

13 Mayıs 2018, Pazar
  • İmsak
    03:56
  • Guneş
    05:42
  • Öğle
    13:06
  • İkindi
    17:00
  • Akşam
    20:19
  • Yatsı
    21:57
Sayfa Başı