Ege Haberleri

    İş dünyası

    Hürriyet Haber
    14.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Pratik tereyağı

    PINAR, tereyağı lezzetini 12 kullanımlık paketlerle tek bir kutuya topladı. 15 gramlık paketler, kahvaltıda ve yemeklerde kullanım kolaylığı, yemek artığı, ele bulaşma ve sararmayı da önlüyor. Saf süt kremasının pastörize edilmesiyle elde edilen Pınar Pratik Tereyağı, + 4 derecede saklandığında 6 ay tazeliğini koruyor.

    Ford Traveller, Nazilli’ye çıktı

    OTOSAN'ın, Ford Transit kullanıcıları arasında düzenlediği kampanya sonuçlandı. Yapılan çekilişte Nazilli'den Muzaffer Kösemen, Ford Transit serisinin donanım ve konfor olarak en üst modeli olan Traveller'i kazandı. Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Jon Trautman, aracın anahtarını Kösemen ailesine verdi.

    Altınyağ şimdi de zeytinyağında iddialı

    ALTINYAĞ Genel Müdürü Ramazan Abay, bu yıl üretmeye başladıkları zeytinyağını piyasaya sunmaya hazırlandıklarını söyledi. İç piyasada Altınyağ markasıyla satış yapacaklarını belirten Abay, ‘‘Dış pazarlarda ise Olive d'or markasıyla yer alacağız.Talepler doğrultusunda üretimi artırabiliriz’’ dedi.

    Akça Holding yeni yılda halka açılıyor

    AKÇA Holding, Ocak ayında Alfa Menkul Değerler'in liderliğinde oluşacak konsorsiyumla halka açılacak. Halka arz için SPK'ya başvurduklarını belirten Yönetim Kurulu Başkanvekili Ahmet Göksan, ‘‘Toplam ihracatı 125 milyon, cirosu ise 160 milyon dolara ulaşan Akça Holding hisseleri, yılbaşında İMKB'de işlem görmeye başlayacak. Sonra da Akça Tarım ve Akça Enerji'nin halka arzı gündeme gelecek’’ diye konuştu.

    Sunel’in 20001 pazarı Uzakdoğu ve Rusya

    SUNEL Ticaret Türk, 2001 hedef pazarlarını belirledi. Genel Müdür Frederick De Cramer, 2000'in yeniden yapılanmayla geçtiğini belirtti, ‘‘Satış, pazarlama ve ihracat departmanlarında profesyonellere ağırlık verdik. 2001 için de Uzakdoğu ve Rusya pazarlarını hedef seçtik. Amacımız Türk tütününü geniş alanlara yaymak’’ dedi.

    Klimasan bir dünya markası

    BU yıl 39'uncu kuruluş yıldönümünü kutlayan Klimasan, dünya pazarlarında bir marka olmayı hedefliyor. 17 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Yönetim Kurulu Üyesi Ceylan Şenocak, 80 bin olan üretim kapasitesini 2001'de 150 bine çıkaracaklarını söyledi, ‘‘Önümüzdeki 10 yılda da ihracatı artırarak, Asya'dan ABD'ye kadar tüm pazarlarda yeralmayı ve dünya markası olmayı hedefliyoruz’’ dedi.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı