Gündem Haberleri

GÜNDEM

    İran devlet televizyonu BBC'yi korsanlıkla suçladı

    AA
    05.07.2012 - 13:39 | Son Güncelleme: 05.07.2012 - 13:39

    İran devlet televizyonu, İngiliz yayın kuruluşu BBC'yi, İran'ın nükleer programıyla ilgili bir anketin sonuçlarını değiştirmek için internet sitesini hacklemekle suçladı.

    İran televizyonunun anket sonuçlarını değiştirdiği iddiasını reddeden BBC, iddiaların tamamen yanlış ve saçma olduğunu, BBC Farsça Servisi'nin haberinin arkasında olduğunu belirtti.

    BBC Farsça Servisi, ankete katılanların yüzde 63'ünün Batı'nın ekonomik yaptırımlarının sona ermesi karşılığında Tahran'ın uranyum zenginleştirmeyi durdurmasını tercih ettiğini bildirmişti.

    İran devlet televizyonu ise gerçek rakamın yüzde 63 değil, yüzde 24 olduğunu, diğer katılımcıların ise Batıya karşı misilleme olarak stratejik önemdeki Hürmüz Boğazı'nın kapatılması gibi önlemlere destek verdiğini iddia ediyor.

    İran televizyonu anket sonuçlarını Salı günü internet sitesinden kaldırmıştı.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı