Türk Markalar

AVM çölü19.02.2014

ÇÖLDE mucize olarak anmanın mümkün olduğu Dubai’de sadece bir AVM’yi yılda 75 milyon kişi ziyaret ediyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=25848819


Konfeksiyoncu Selçuk Alperen hikayesini anlattı17.08.2013

Selçuk Alperen, 26 yaşında tek kelime Almanca bilmeden Almanya’ya gidip şirket kurmuş.Çince bilmeden gittiği Guangzhou’da dev moda markalarına üretim yapmış, Çin’in zenginleştiğini görünce Kamboçya’ya uzanmış.Henüz 41 yaşında ama Uzakdoğu’nun en büyük Türk yatırımcısı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=24539992


Ölümcül hatalar26.03.2013

PERAKENDE sektörü peş peşe gelen iflas haberleri ‘neden’ sorusunu gündeme getirdi.Aşırı büyüme hırsının neden olduğu sürdülemez borçlanma, pek çok marka için sonu hazırladı.Sektörün alarm verdiği, daha fazla markanın sıkıntı yaşayabileceği de söyleniyor ancak oyunu doğru oynayanlar sağlam adımlarla yürüyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22906210


Şu çılgın ODTÜ’lüler20.03.2013

Dünyaca büyük bir prestije sahip ‘Solar Decathlon’ yarışmasının Çin 2013 ayağına ilk ve tek Türk Takımı olarak ODTÜ katılıyor.Takımın lideri ODTÜ’lü Osman Baytaroğlu, yarışma için tasarladıkları jean kumaşla yalıtılmış evin inşasına yakında başlayacaklarını açıkladı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22855406


Tasarımda ödül yağmuru20.03.2013

TASARIM dünyasının en prestijli yarışmalarından olan Red Dot ve IF Design 2013 yarışmalarında Türk markalar ödül bırakmadı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22855202


Modada liderlik ‘Krallık’tan geçer08.03.2013

Birleşik Krallık Başkonsolosu Leigh Turner, 77 milyar dolar büyüklükteki İngiliz lüks giyim pazarına Türk markaları davet ederek, “Dünya sahnesine çıkmak için merkez olarak bizi seçip modada liderlik yapabilirsiniz” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22772088


İran’a ambargoyu modayla deliyorlar09.01.2013

Ambargo nedeniyle global firmaların uzak durduğu İran’a ‘moda’ çıkarması yapılıyor.Aralarında LC Wakiki, Koton, Defacto, Panço ve Derimod’un bulunduğu Türk markalar da Tebriz’deki Laleh Park’ta mağaza açıyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22328027


Türk markalara hücum15.09.2012

Türk markalara yatırım fonlarının ilgisi 2007 yılına kadar uzanıyor ancak 2012 bu tür ortaklık haberlerinin peş peşe geldiği bir yıl oldu.En son Flormar’ın çoğunluk hissesini Fransız Yves Rocher satın aldı.Penti ise yüzde 30 hissesini ABD’li Carlyle Group’a satmak üzere.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=21476159


Hazır giyimde havlu atan Avrupalının yerini alalım11.07.2012

Dünyanın en etkili hazır giyim fuarlarından Paris Who’s Next Pret A Porter’ye katılan Türk marka sayısının arttığını söyleyen İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi, “Markalaşmada yönümüz Avrupa.İtalya ve İspanya’da küçük ve orta ölçekli çok firma havlu attı.Türk firmalar onların yerini almaya aday” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=20964726


Bihter’in perdesi ve yatak örtüsü izdihamı15.06.2012

Linens ve Verdi’nin Azerbaycan temsilcisi olan Kadir Yıldız, kendi dış görünüşüne de evinin dekoruna da önem veren Azerilerin Türk dizilerinde gördükleri ürünlerin peşine düştüğünü anlatıyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=20771262


İçerde deniz bitiyor Türk markaları artık dışarda yüzmek zorunda27.05.2012

Münih’te gerçekleşen Perakende Liderler Konferansı, Türk markaların yurtdışı pazarlara açılmasını masaya yatırdı.Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu “Türkiye’de deniz 3-4 yıla kadar bitecek.Yurtdışına açılmak zorundayız.350 milyon nüfuslu yakın coğrafya avantajımız” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=20640228


Türk şirketleri dünyaya global yüzlerle açılıyor05.05.2012

Şu sıralar gözünüzü nereye çevirseniz, ünlü bir Hollywood yıldızını veya modeli Türk reklamlarının yıldızı olarak görebilirsiniz.Hem Türk hem de global markalar, Türkiye pazarı için özel olarak Penelope Cruz, Megan Fox, Pamela Anderson ve Adriana Lima gibi Hollywood yıldızlarını getirerek, hatta Türkçe konuşturarak reklamlar yapmaya başladı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=20491610


Gerçek başarı öyküsü ve büyüme fırsatını gördük Silk&Cashmere’e geldik02.01.2012

Türkiye’nin en başarılı markalarından Silk&Cashmere 20 yılı geride bırakırken, Dubai merkezli yatırım fonu Eastgate Capital Group’u ortak aldı.Eastgate Capital Group’in Eş Yönetim Ortağı Nasreddine Benaissa, “Muazzam büyüme potansiyeli taşıyor.Biz de bunun parçası olacağız” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=19588992


Türkiye Benetton gibi rengârenk, hem başarı öyküsü, hem de model17.06.2011

Tüm dünyada 6 bin satış noktasına ve 2 milyar Euro’yu aşkın ciroya sahip Benetton’un Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Alessandro Benetton, yerel ortakla hem üretip, hem ihracat yaptıkları hem de mağazalar açtıkları Türkiye’yi diğer ülkelere örnek gösterdi.Benetton, “İlham verici Türkiye, Benetton gibi rengârenk” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=18058666


Mankenlik İstanbul Moda Haftası’yla canlandı yabancılar sıraya girdi07.02.2011

İstanbul Moda Haftası (İstanbul Fashion Week –IFW) kapsamında gerçekleşen 21 defilenin 9’unun koreografisini yapan Uğurkan Erez, “Türkiye’de defileler bitmiş.Mankenlik mesleği ölmüştü.IFW sektöre can suyu verdi.Farkında değiliz ama IFW şimdiden yurtdışında mankenlik ajanslarının dikkatinde.Yabancı mankenler etkinlikte yer almak için yırtınıyorlar” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=16961757


Taklitçi Çinli imajıyla savaşıyor artan işçi ücretinden gurur duyuyor22.01.2011

Küçük ev aletleri üreten geleneksel aile şirketini bırakıp, inovasyon peşinde koşan KJI Industrial’ı 12 yıl önce kuran Kelvin Wong, kısa sürede dünya devlerinin yenilikçi yaklaşımları karşısında eğildiğini anlatıyor.‘Taklitçi, ucuz üretim merkezi Çin’ anlayışı ile mücadele ettiğini söyleyen Wong, sinema salonlu, kütüphaneli fabrikasında çalışan işçilere 300 dolar ücret ödüyor.“Artan işçi ücretlerinden gurur duyuyorum” diyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=16829613


‘Apo kriterleri’ yurtdışına taşınıyor Çin’e de yayılıyor09.01.2011

Kiğılı Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, 2011 yılından sonra hızla yurtdışında yayılacaklarını ve Çin’de önemli bir büyüme planı yaptıklarını belirtti.Kiğılı, ‘Apo kriterleri’ olarak anılan iyi mağaza seçme yeteneğini yurtdışına da taşıdığını söyledi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=16722709


Organize perakende cirosu 76.3 milyar dolara ulaştı çalışan sayısı 520 bin oldu25.12.2010

Organize perakende sektörü 2010 yılında 76.3 milyar dolar büyüklüğe ulaştı.Tüm perakende dikkate alındığında 200 milyar dolar rakamına ulaşılıyor.Bu yıl yüzde 6 civarı büyüme gerçekleştiren organize perakende sektöründe 520 bin kişi çalışıyor.Büyümeyi sürdürmesi beklenen sektör, lokomotifliğe oynuyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=16619595


Mango: Korkak olmayın, Türk markaları dünyada patlayacak30.09.2010

2 milyar Euro cirosuyla dünyanın önde gelen perakendecilerinden biri olan Mango’nun İstanbul doğumlu patronu İshak Andiç Ermay, hazır giyimde Fransız ve İtalyan hegemonyasını İspanyol markaların kırdığını belirterek, “Türk markalar dünyada patlamak üzere.Bunun olmaması için hiçbir neden yok.Dışarıya açılmaktan çekinmeyin, korkak olmayın.Gerçekten başarılı olacaksınız” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15909432


H&M: Türkiye’de muazzam büyüme potansiyeli var markalarınız harika28.09.2010

Dünyanın en büyük perakendecilerinden, fast-fashion (hızlı moda) kavramını ilk uygulayanlardan İsveçli H&M, kasım ayında Türkiye’deki ilk mağazasını açıyor.Türk markalara övgüler yağdıran H&M CEO’su Karl-Johan Persson, “Türkiye moda bilinci yüksek, geniş genç nüfusuyla ilginç bir pazar.Muazzam bir büyüme potansiyeli var.Esnaf hatta seyahat şirketi bile rakibimiz” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15890523


İki Suriyeli bir araya geldi, Penti’yi Ortadoğu’ya taşıyor08.09.2010

Suriyeli iki işadamı Ammar Nashef ve Ramez Azzouz ortak ANCO şirketini kurarak, Türk çorap, iç giyim ve mayo markası Penti’yi Ortadoğu’ya taşıyor.Bu yıl Suriye’de bir, Arabistan’da 4 mağaza açacak ANCO, bölgede 40 mağazalık plan yaptı.Nashef, Ortadoğu’da evin sokaktan çok farklı olduğunu belirterek, “Sokak kapalı, renksizken evlerin içi renkli ve canlı.Fantezi ürünler çok satar” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15740609


1 sterlinlik tezgâh üzdü Londra’da çözümü alışveriş merkezinden çıkmakta buldu11.08.2010

1.6 milyar dolar yatırımla 2.5 yıl önce Londra’nın merkezinde açılan alışveriş merkezi Westfield’de yer alan Türk markalar, hem İngiltere perakende sektörünün durumundan hem de alışveriş merkezi yönetiminden şikâyetçi.Desa, 700 bin dolar yatırımla açtığı mağazasını caddeye taşırken, İpekyol-Machka bayrağı mutsuz dalgalandırma yolunu seçti.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15535629


İstanbul, modaya yüklenecek 3 milyar doları yakalayacak07.08.2010

Ağustos ayının son haftası İstanbul Fashion Week (IFW-İstanbul Moda Haftası) ve Alman Igedo işbirliğiyle düzenlenecek Collection Premiere Istanbul (CPI) moda fuarına ev sahipliği yapacak İstanbul, moda ile yatıp moda ile kalkacak.CPI’ın Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Atik, “Moda haftası ve fuar sinerji yaratacak.5 yılda moda endüstrimiz 3 milyar dolarlık bir ekonomi yaratır” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15508635


Özyeğin'den Çin'e 2 milyar dolarlık yatırım03.08.2010

FİBA Grup’un patronu Hüsnü Özyeğin’in Turkmall ile ortak Çin’de kurduğu Star Mall Group, ülkede planladığı 10 alışveriş merkezine 2 milyar dolar yatırım yapacak.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15478376


Çin’e 10 alışveriş merkezi yapacak, Türk markaları için fırsat çıkacak03.08.2010

FİBA Grup’un patronu Hüsnü Özyeğin’in Turkmall ile ortak Çin’de kurduğu Star Mall Group, ülkede planladığı 10 alışveriş merkezine 2 milyar dolar yatırım yapacak.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15479452


Esprit’in stratejik ortağı oldu, 30 milyon Euro ihracatı garantiledi23.06.2010

Türkiye’nin en büyük hazır giyim ve konfeksiyon ihracatçılarından olan ve geçen yılı 250 milyon dolar ciro ile kapatan Hey Tekstil, 16 yıldır üretim yaptığı Esprit’in stratejik ortağı oldu.Esprit’in örme, t-shirt gibi üst gruplarının tamamını kendilerinin üreteceğini belirten Hey Tekstil’in sahibi Aynur Bektaş, “Bu 30 milyon Euro ihracat demek” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15119130


Rusya’da ‘en büyük yabancı inşaatçı’ oldu, Avusturyalı Porr’da hisseyi katlayacak20.06.2010

Rusya’da 2009 yılında en büyük yabancı inşaat şirketi olan Rönesans’ın sahibi Erman Ilıcak, Avusturyalı dev Porr’daki payını yüzde 25.1’e çıkarmaya çalışıyor.Ilıcak, Küçükyalı’da 30 bin metrekare kiralanabilir ofis alanı, 65 bin metrekare alışveriş merkezi ve 5 yıldızlı 400 odalı bir otelin yer alacağı 300 milyon dolarlık bir projeye başlayacaklarını söyledi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=15084599


Akçaabat’taki binayı ikiye böldü, yarısı otel yarısı fabrika oldu06.06.2010

Herry kadın giyim markasının sahibi Selami Sarı, memleketi Trabzon’da konfeksiyon üretimi yapmak için Akçaabat’taki Tekel binasını 22 yıllığına kiraladı.Üretim planlarken, yerel yönetimin baskısıyla otel yatırımı yapmak zorunda kaldığını belirten Sarı, “Biz de binayı ortadan ikiye böldük.Yarısını ote, yarısını üretim tesisi yaptık” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=14948926


Taktığı her ‘nişan’ evlilik getirdi, Türk markalara Ortadoğu morali verdi03.06.2010

Türk Mall Uluslararası Perakende Direktörü Moncef Slaoui, daha önceki işinde olduğu gibi markaları yeni pazarlara açan çöpçatanlıklara başladı.Türk markaları bölgede temsil edebilmek için İran-Lübnan-Dubai ortaklı bir şirket kurulduğunu belirten Slaoui, “Bu işi ninayete erdirirsek Türk markaların mağazalarını 10’ar 20’şer açacaklar.Muazzam bir büyüme olacak” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=14928100


Yenilik yaratmada hızlısınız, dünya markaları almaya bakın05.05.2010

Efsane jean markası Diesel’in yaratıcısı, Replay ve Goldie’in başarısında payı olan ve en son lüks jean markası Goldsign’ı çıkaran Adriano Goldschmied, “Türk jean markaları bölgesel başarı yakalamış.Pazarın alt seviyelerinde başarılı Türk markalar var ama pazar lideri değiller.Doğru konumlanmış markaları alın” dedi.Goldschmied, Türk sanayinin yenilik yaratmada hızlı olduğunu vurguladı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=14634316


24 milyar dolarlık 400 marka ‘dışarı saldırma’ planı yapıyor15.03.2010

24 milyar dolar cirolu 400 üyeli BMD’nin yeni başkanı Yılmaz Yılmaz rotayı yurtdışına çevirdi.Yılmaz, “Türk markası dönemine girildi.Krizle dünyada hayal edemeyeceğimiz yerlerde kiralar yüzde 50 indi, yer bulmak kolaylaştı.Rekabet zayıfken yurdışına saldırmanın tam zamanı” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=14117810


Rota Kaddafi’nin ülkesi22.10.2009

PAZARTESİ gecesi İstanbul’da müthiş bir görsel şölen vardı.Ünlü ressamlarımız eserlerini lazer ışınlarıyla İstanbul’un bazı tarihi binalarına yansıttılar.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12757066Gila BENMAYOR


Milletvekilinden randevu isteyen vatandaş önce internete girecek08.10.2009

TBMM’de on-line randevu dönemi başlıyor.Artık vatandaşlar, TBMM’de ziyaret etmek istedikleri kişi için, ‘www.turkiye.gov.tr’ adresinden, on-line randevu alarak görüşecek.Uyumsoft’un, Türksat yönetiminde geliştirdiği sistemin kullanımına 2010 yılının ilk çeyreğinde başlanacak.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12652293


Cimbom nasıl Avrupa şampiyonu olduysa İstanbul da moda merkezi olacak24.09.2009

Önemli moda organizasyon ajanslarından IMG Fashion’ın danışmanlığında düzenlenecek Fashionable İstanbul’da Roberto Cavalli, Gianfranco Ferre, Salvatore Ferragamo gibi lüks markalar İstanbul’da boy gösterecek.IMG Avrupa Başkan Yardımcısı Maia Guarnacci “Nasıl Galatasaray Avrupa şampiyonu olduysa, İstanbul da zamanla moda merkezi olur” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12547505


Muji, İstanbul’da Tokyo’dan yüksek kiraya çok şaşırdı07.07.2009

Nişantaşı'ndaki ilk mağazayla Türkiye’ye giren Japon perakendeci Muji’nin Yönetim Kurulu Başkanı Tadamitsu Matsui, İstanbul’daki kiraları duyunca şoke oldu.Matsui, “İstanbul’da kiralar çok yüksek.Tokyo’dan pahalı yerler gördüm; çok şaşırdım.Bu kadar yüksek olmasını beklemiyordum” dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12024926


İtalyan markalar kaybediyor, size ’boşluk doldurma’ fırsatı çıkıyor30.04.2009

Pazarlama uzmanı, Hint asıllı Jagdish Sheth, global ekonomik krizin tüm dünyada oyunun kurallarını değiştirdiğini ve yepyeni bir ticari ortama geçildiğini söyledi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=11554149


Rusya’nın gümrüklerdeki işkencesi Türkleri mağaza kapatmaya zorluyor21.08.2008

Rus gümrüklerinde tam sayım uygulamasının yarattığı sıkıntıların sürmesi halinde, Türk markaların Rusya pazarından çıkmak zorunda kalabileceği belirtiliyor.Yeni sezon ürünleri mağazalara ulaştıramayan Colin’s, Adil Işık, Mavi Jeans gibi Türk markalar acil önlem çağrısı yaptı.Lacoste, Cacharel, US Polo, Pierre Cardin markalarını Rusya’ya taşıyan Türk girişimciler de gümrüklerde bekleyen mallar yüzünden boş kalan mağazalardan yakınıyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=9719383


Rusya, Gürcistan’a savaş açtı Türk yatırımcı tedirgin oldu08.08.2008

Rusya ile Gürcistan arasında çıkan savaş Gürcistan’da yatırımı olan ve Gürcistan üzerinden Kafkaslar’a ihracat yapan Türk yatırımcıyı tedirgin etti.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=9617771


Güneş kremleri, selülitten arındırıp, gölgede bronzlaştırıp 25 milyon Euro’ya koşuyor12.07.2008

YENİ nesil kremlerin bronzlaştırma ve koruyucu etkisinin yanı sıra, kırışıkları yok etme, cilt lekelerini azaltma, selülitleri giderme, cildi sıkılaştırma, yaşlanmayı geciktirme gibi farklı özellikleri de kazanması etkili oldu.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=9424259Erkan ÇELEBİ


Miroglio: Dünyada Türk markaları dönemine giriyoruz17.06.2008

İtalya’nın önde gelen hazır giyim ve tekstil şirketi Miroglio’nun CEO’su Giuseppe Miroglio, İpekyol’un mağazalarına vurulup, Ayaydın Grup’la yüzde 50 ortak olduklarını söyledi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=9207137


Türkiye, dünya zeytinyağı liginde13.04.2008

DÜNYANIN geleneksel yöntemlerle sıkılmış en iyi 101 zeytinyağının arasına Türkiye’den 3 firma, 5 ayrı markayla girdi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=8692303


Lafayette: Türkiye’ye gelirsek Fransız kalmayız06.03.2008

2.5 milyar Euro ciroya sahip dünyanın en eski çok katlı mağazalarından (department store) Fransız Galeries Lafayette’in Başkan Yardımcısı Christophe Cann, "Türkiye’yi uzun süre inceledik.Elbette bu çekici pazara gelmek isteriz ama eğer gelirsek Fransız kalmayız" dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=8394380


Mango: Türkiye bizim memleketimiz yatırımımız 300 milyon Euro’yu aşacak06.09.2007

Türkiye’den İspanya’ya göç eden İshak ve Nahman Andic Ermay kardeşlerin kurduğu hazır giyim markası Mango, bugüne kadar Türkiye’de 250 milyon Euro’luk yatırım yaptı.Gelecek 5 yılda 50 milyon Euro’luk daha yatırım yapacaklarını söyleyen Ermay kardeşler, "Türkiye bizim memleketimiz.Bizim için özel ve önemli.Her zaman Türkiye’ye daha farklı bakıyoruz" dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=7236651


Türk markalarından 1700 mağazayla dünya çıkarması19.05.2007

Türklerin hazır giyim başta olmak üzere ev tekstilinden ayakkabıya, halıdan takıya yarattığı markalar tüm dünyada 1700’ün üzerinde mağaza açtı.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=6544993


Evimizi H&M ve C&A’ya kaptırmayız18.04.2007

Türkiye'ye yakın zamanda gelecek C&A ve H&M gibi markalara pazarı kaptırmaya niyeti olmayan Collezione, yeni stratejiler belirledi.Collezione’nin Başkanı Ekrem Akyiğit, "Onlar büyük biz ise hızlı ve çeviğiz.Ev sahibi olarak onları çok rahat ağırlarız.Caddelerdeki hakimiyet bizim.Kaptırmayız" dedi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=6358040


Sarar ve Little Big hızlı çıktı Turquality 33 şirkete kapı açtı13.12.2006

Türk markaları için kalite güvencesi veren, aynı zamanda, yurtdışı mağaza-markalaşma süreçlerine destek olan, Turquality projesiyle, 3 yılda Türk markalar yurtdışında 64 mağaza açtı.Sarar 23, LTB by Little Big 9 mağaza ile yurtdışında en çok mağaza açan marka oldu.Projenin destek verdiği marka sayısı da 33’e yükseltildi.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=5608274


Tasarım giymek bir özgüven işidir20.11.2006

Bir marka düşünün; koleksiyonlarını dünyaya satıyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=5474756Esra MİDİLLİ


Benetton: Türkiye’de bizim için her şey süper gidiyor30.09.2006

Türk hazır giyim pazarına 1985’te giren ilk yabancı marka olan Benetton, yıllar öncesinden pazarın gelecek vaat edeceğini görmüş.Benetton Grubu’nun Başkanı Luciano Benetton, "Türkiye harika bir ülke.Türkler ise muhteşem.Bu güzel bir pazar yaratıyor" diyor.Benetton, Türk markalarına bir tavsiyesi olmadığını çünkü zaten yeterince iyi olduklarını söylüyor.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=5182862


Danimarka’da doğduğumu neyse ki kimse hatırlamadı24.02.2006

12 yıldır mankenlik yapıyor.1999’dan beri Türkiye’de yaşıyor.Esprit, Ralph Lauren, Tomy Jean gibi markalar için katalog çekiyor.Türkçe ve Danca dışında, İngilizce, İsveççe, Norveççe, Fransızca, Almanca da biliyor.Yılın 150 gününü iş için yurtdışında geçiriyor.Ama biz onu bu özellikleriyle tanımıyoruz.Bir "Sivaslı Cindy" tutturmuş gidiyoruz.Tülin Şahin (26) uluslararası çapta çalışan sayılı Türk mankenlerinden biri.Bu defa onunla işini konuştuk.

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=3985715


Sigara sponsorluğu öldürür ya hız sponsorluğu20.08.2005

SON yıllarda tüm ülkelerde artan sigara düşmanlığının nedeni Harvard Üniversitesi’nin Dünya Bankası ve Dünya Sağlık Teşkilatı’nın sponsorluğunda ilki 1990 yılında yapılan, daha sonra 2000 yılında tekrarladığı araştırma.İsmi ‘The Global Burden of Disease’ (Hastalıkların Global Yükü).

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=343717Ali Atıf BİR



içinde

Türk Markalar


geçen her haberden
Mind ile anında haberdar olabilirsiniz