Türk Markalar

  • Avrupa’daki Türk markalarına destek - Türk markalar
    Avrupa’daki Türk markalarına destek02.11.2014
    Avrupaİngiltere’ye bir dizi temaslarda bulunmak üzere bir çalışma ziyareti gerçekleştiren Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi, Avrupalı Türk Markalar Birliği (ATMB) Başkanı Cafer Mahiroğlu ile biraraya geldi.
  • BBC CEO’su Tim Davie Hürriyet’e konuştu: 90 YILDIR tarafsızlık merkezimiz - Türk markalar
    BBC CEO’su Tim Davie Hürriyet’e konuştu: 90 YILDIR tarafsızlık merkezimiz21.05.2014
    EkonomiDÜNYANIN en büyük kamu medya kuruluşu olan BBC’nin CEO’su Tim Davie, “Tüzüğümüz gereği, Birleşik Krallık’ı ve ulusunu temsil ederiz ama gerek editoryal gerekse operasyonel olarak Birleşik Krallık hükümetinden bağımsız kamu hizmeti yaparız.Tarafsızlığımızla tanınırız” dedi.
  • AVM çölü - Türk markalar
    AVM çölü19.02.2014
    EkonomiÇÖLDE mucize olarak anmanın mümkün olduğu Dubai’de sadece bir AVM’yi yılda 75 milyon kişi ziyaret ediyor.
  • Konfeksiyoncu Selçuk Alperen hikayesini anlattı - Türk markalar
    Konfeksiyoncu Selçuk Alperen hikayesini anlattı17.08.2013
    EkonomiSelçuk Alperen, 26 yaşında tek kelime Almanca bilmeden Almanya’ya gidip şirket kurmuş.Çince bilmeden gittiği Guangzhou’da dev moda markalarına üretim yapmış, Çin’in zenginleştiğini görünce Kamboçya’ya uzanmış.Henüz 41 yaşında ama Uzakdoğu’nun en büyük Türk yatırımcısı.
  • Ölümcül hatalar - Türk markalar
    Ölümcül hatalar26.03.2013
    EkonomiPERAKENDE sektörü peş peşe gelen iflas haberleri ‘neden’ sorusunu gündeme getirdi.Aşırı büyüme hırsının neden olduğu sürdülemez borçlanma, pek çok marka için sonu hazırladı.Sektörün alarm verdiği, daha fazla markanın sıkıntı yaşayabileceği de söyleniyor ancak oyunu doğru oynayanlar sağlam adımlarla yürüyor.
  • Tasarımda ödül yağmuru - Türk markalar
    Tasarımda ödül yağmuru19.03.2013
    EkonomiTASARIM dünyasının en prestijli yarışmalarından olan Red Dot ve IF Design 2013 yarışmalarında Türk markalar ödül bırakmadı.
  • Şu çılgın ODTÜ’lüler - Türk markalar
    Şu çılgın ODTÜ’lüler19.03.2013
    EğitimDünyaca büyük bir prestije sahip ‘Solar Decathlon’ yarışmasının Çin 2013 ayağına ilk ve tek Türk Takımı olarak ODTÜ katılıyor.Takımın lideri ODTÜ’lü Osman Baytaroğlu, yarışma için tasarladıkları jean kumaşla yalıtılmış evin inşasına yakında başlayacaklarını açıkladı.
  • Modada liderlik ‘Krallık’tan geçer - Türk markalar
    Modada liderlik ‘Krallık’tan geçer08.03.2013
    EkonomiBirleşik Krallık Başkonsolosu Leigh Turner, 77 milyar dolar büyüklükteki İngiliz lüks giyim pazarına Türk markaları davet ederek, “Dünya sahnesine çıkmak için merkez olarak bizi seçip modada liderlik yapabilirsiniz” dedi.
  • İran’a ambargoyu modayla deliyorlar - Türk markalar
    İran’a ambargoyu modayla deliyorlar09.01.2013
    EkonomiAmbargo nedeniyle global firmaların uzak durduğu İran’a ‘moda’ çıkarması yapılıyor.Aralarında LC Wakiki, Koton, Defacto, Panço ve Derimod’un bulunduğu Türk markalar da Tebriz’deki Laleh Park’ta mağaza açıyor.
  • Türk markalara hücum - Türk markalar
    Türk markalara hücum15.09.2012
    EkonomiTürk markalara yatırım fonlarının ilgisi 2007 yılına kadar uzanıyor ancak 2012 bu tür ortaklık haberlerinin peş peşe geldiği bir yıl oldu.En son Flormar’ın çoğunluk hissesini Fransız Yves Rocher satın aldı.Penti ise yüzde 30 hissesini ABD’li Carlyle Group’a satmak üzere.
  • Hazır giyimde havlu atan Avrupalının yerini alalım - Türk markalar
    Hazır giyimde havlu atan Avrupalının yerini alalım11.07.2012
    EkonomiDünyanın en etkili hazır giyim fuarlarından Paris Who’s Next Pret A Porter’ye katılan Türk marka sayısının arttığını söyleyen İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi, “Markalaşmada yönümüz Avrupa.İtalya ve İspanya’da küçük ve orta ölçekli çok firma havlu attı.Türk firmalar onların yerini almaya aday” dedi.
  • Bihter’in perdesi ve yatak örtüsü izdihamı - Türk markalar
    Bihter’in perdesi ve yatak örtüsü izdihamı15.06.2012
    EkonomiLinens ve Verdi’nin Azerbaycan temsilcisi olan Kadir Yıldız, kendi dış görünüşüne de evinin dekoruna da önem veren Azerilerin Türk dizilerinde gördükleri ürünlerin peşine düştüğünü anlatıyor.
  • İçerde deniz bitiyor Türk markaları artık dışarda yüzmek zorunda - Türk markalar
    İçerde deniz bitiyor Türk markaları artık dışarda yüzmek zorunda27.05.2012
    EkonomiMünih’te gerçekleşen Perakende Liderler Konferansı, Türk markaların yurtdışı pazarlara açılmasını masaya yatırdı.Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu “Türkiye’de deniz 3-4 yıla kadar bitecek.Yurtdışına açılmak zorundayız.350 milyon nüfuslu yakın coğrafya avantajımız” dedi.
  • Türk şirketleri dünyaya global yüzlerle açılıyor - Türk markalar
    Türk şirketleri dünyaya global yüzlerle açılıyor05.05.2012
    EkonomiŞu sıralar gözünüzü nereye çevirseniz, ünlü bir Hollywood yıldızını veya modeli Türk reklamlarının yıldızı olarak görebilirsiniz.Hem Türk hem de global markalar, Türkiye pazarı için özel olarak Penelope Cruz, Megan Fox, Pamela Anderson ve Adriana Lima gibi Hollywood yıldızlarını getirerek, hatta Türkçe konuşturarak reklamlar yapmaya başladı.
  • Gerçek başarı öyküsü ve büyüme fırsatını gördük Silk&Cashmere’e geldik - Türk markalar
    Gerçek başarı öyküsü ve büyüme fırsatını gördük Silk&Cashmere’e geldik02.01.2012
    EkonomiTürkiye’nin en başarılı markalarından Silk&Cashmere 20 yılı geride bırakırken, Dubai merkezli yatırım fonu Eastgate Capital Group’u ortak aldı.Eastgate Capital Group’in Eş Yönetim Ortağı Nasreddine Benaissa, “Muazzam büyüme potansiyeli taşıyor.Biz de bunun parçası olacağız” dedi.
  • Türkiye Benetton gibi rengârenk, hem başarı öyküsü, hem de model - Türk markalar
    Türkiye Benetton gibi rengârenk, hem başarı öyküsü, hem de model17.06.2011
    EkonomiTüm dünyada 6 bin satış noktasına ve 2 milyar Euro’yu aşkın ciroya sahip Benetton’un Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Alessandro Benetton, yerel ortakla hem üretip, hem ihracat yaptıkları hem de mağazalar açtıkları Türkiye’yi diğer ülkelere örnek gösterdi.Benetton, “İlham verici Türkiye, Benetton gibi rengârenk” dedi.
  • Mankenlik İstanbul Moda Haftası’yla canlandı yabancılar sıraya girdi - Türk markalar
    Mankenlik İstanbul Moda Haftası’yla canlandı yabancılar sıraya girdi07.02.2011
    Ekonomiİstanbul Moda Haftası (İstanbul Fashion Week –IFW) kapsamında gerçekleşen 21 defilenin 9’unun koreografisini yapan Uğurkan Erez, “Türkiye’de defileler bitmiş.Mankenlik mesleği ölmüştü.IFW sektöre can suyu verdi.Farkında değiliz ama IFW şimdiden yurtdışında mankenlik ajanslarının dikkatinde.Yabancı mankenler etkinlikte yer almak için yırtınıyorlar” dedi.
  • Taklitçi Çinli imajıyla savaşıyor artan işçi ücretinden gurur duyuyor - Türk markalar
    Taklitçi Çinli imajıyla savaşıyor artan işçi ücretinden gurur duyuyor22.01.2011
    EkonomiKüçük ev aletleri üreten geleneksel aile şirketini bırakıp, inovasyon peşinde koşan KJI Industrial’ı 12 yıl önce kuran Kelvin Wong, kısa sürede dünya devlerinin yenilikçi yaklaşımları karşısında eğildiğini anlatıyor.‘Taklitçi, ucuz üretim merkezi Çin’ anlayışı ile mücadele ettiğini söyleyen Wong, sinema salonlu, kütüphaneli fabrikasında çalışan işçilere 300 dolar ücret ödüyor.“Artan işçi ücretlerinden gurur duyuyorum” diyor.
  • ‘Apo kriterleri’ yurtdışına taşınıyor Çin’e de yayılıyor - Türk markalar
    ‘Apo kriterleri’ yurtdışına taşınıyor Çin’e de yayılıyor09.01.2011
    EkonomiKiğılı Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı, 2011 yılından sonra hızla yurtdışında yayılacaklarını ve Çin’de önemli bir büyüme planı yaptıklarını belirtti.Kiğılı, ‘Apo kriterleri’ olarak anılan iyi mağaza seçme yeteneğini yurtdışına da taşıdığını söyledi.
  • Organize perakende cirosu 76.3 milyar dolara ulaştı çalışan sayısı 520 bin oldu - Türk markalar
    Organize perakende cirosu 76.3 milyar dolara ulaştı çalışan sayısı 520 bin oldu25.12.2010
    EkonomiOrganize perakende sektörü 2010 yılında 76.3 milyar dolar büyüklüğe ulaştı.Tüm perakende dikkate alındığında 200 milyar dolar rakamına ulaşılıyor.Bu yıl yüzde 6 civarı büyüme gerçekleştiren organize perakende sektöründe 520 bin kişi çalışıyor.Büyümeyi sürdürmesi beklenen sektör, lokomotifliğe oynuyor.
  • Mango: Korkak olmayın, Türk markaları dünyada patlayacak - Türk markalar
    Mango: Korkak olmayın, Türk markaları dünyada patlayacak30.09.2010
    Ekonomi2 milyar Euro cirosuyla dünyanın önde gelen perakendecilerinden biri olan Mango’nun İstanbul doğumlu patronu İshak Andiç Ermay, hazır giyimde Fransız ve İtalyan hegemonyasını İspanyol markaların kırdığını belirterek, “Türk markalar dünyada patlamak üzere.Bunun olmaması için hiçbir neden yok.Dışarıya açılmaktan çekinmeyin, korkak olmayın.Gerçekten başarılı olacaksınız” dedi.
  • H&M: Türkiye’de muazzam büyüme potansiyeli var markalarınız harika - Türk markalar
    H&M: Türkiye’de muazzam büyüme potansiyeli var markalarınız harika28.09.2010
    EkonomiDünyanın en büyük perakendecilerinden, fast-fashion (hızlı moda) kavramını ilk uygulayanlardan İsveçli H&M, kasım ayında Türkiye’deki ilk mağazasını açıyor.Türk markalara övgüler yağdıran H&M CEO’su Karl-Johan Persson, “Türkiye moda bilinci yüksek, geniş genç nüfusuyla ilginç bir pazar.Muazzam bir büyüme potansiyeli var.Esnaf hatta seyahat şirketi bile rakibimiz” dedi.
  • İki Suriyeli bir araya geldi, Penti’yi Ortadoğu’ya taşıyor - Türk markalar
    İki Suriyeli bir araya geldi, Penti’yi Ortadoğu’ya taşıyor08.09.2010
    EkonomiSuriyeli iki işadamı Ammar Nashef ve Ramez Azzouz ortak ANCO şirketini kurarak, Türk çorap, iç giyim ve mayo markası Penti’yi Ortadoğu’ya taşıyor.Bu yıl Suriye’de bir, Arabistan’da 4 mağaza açacak ANCO, bölgede 40 mağazalık plan yaptı.Nashef, Ortadoğu’da evin sokaktan çok farklı olduğunu belirterek, “Sokak kapalı, renksizken evlerin içi renkli ve canlı.Fantezi ürünler çok satar” dedi.
  • 1 sterlinlik tezgâh üzdü Londra’da çözümü alışveriş merkezinden çıkmakta buldu - Türk markalar
    1 sterlinlik tezgâh üzdü Londra’da çözümü alışveriş merkezinden çıkmakta buldu11.08.2010
    Ekonomi1.6 milyar dolar yatırımla 2.5 yıl önce Londra’nın merkezinde açılan alışveriş merkezi Westfield’de yer alan Türk markalar, hem İngiltere perakende sektörünün durumundan hem de alışveriş merkezi yönetiminden şikâyetçi.Desa, 700 bin dolar yatırımla açtığı mağazasını caddeye taşırken, İpekyol-Machka bayrağı mutsuz dalgalandırma yolunu seçti.
  • İstanbul, modaya yüklenecek 3 milyar doları yakalayacak - Türk markalar
    İstanbul, modaya yüklenecek 3 milyar doları yakalayacak07.08.2010
    EkonomiAğustos ayının son haftası İstanbul Fashion Week (IFW-İstanbul Moda Haftası) ve Alman Igedo işbirliğiyle düzenlenecek Collection Premiere Istanbul (CPI) moda fuarına ev sahipliği yapacak İstanbul, moda ile yatıp moda ile kalkacak.CPI’ın Yönetim Kurulu Başkanı Volkan Atik, “Moda haftası ve fuar sinerji yaratacak.5 yılda moda endüstrimiz 3 milyar dolarlık bir ekonomi yaratır” dedi.
  • Özyeğin'den Çin'e 2 milyar dolarlık yatırım - Türk markalar
    Özyeğin'den Çin'e 2 milyar dolarlık yatırım03.08.2010
    EkonomiFİBA Grup’un patronu Hüsnü Özyeğin’in Turkmall ile ortak Çin’de kurduğu Star Mall Group, ülkede planladığı 10 alışveriş merkezine 2 milyar dolar yatırım yapacak.
  • Çin’e 10 alışveriş merkezi yapacak, Türk markaları için fırsat çıkacak - Türk markalar
    Çin’e 10 alışveriş merkezi yapacak, Türk markaları için fırsat çıkacak03.08.2010
    EkonomiFİBA Grup’un patronu Hüsnü Özyeğin’in Turkmall ile ortak Çin’de kurduğu Star Mall Group, ülkede planladığı 10 alışveriş merkezine 2 milyar dolar yatırım yapacak.
  • Esprit’in stratejik ortağı oldu, 30 milyon Euro ihracatı garantiledi - Türk markalar
    Esprit’in stratejik ortağı oldu, 30 milyon Euro ihracatı garantiledi23.06.2010
    EkonomiTürkiye’nin en büyük hazır giyim ve konfeksiyon ihracatçılarından olan ve geçen yılı 250 milyon dolar ciro ile kapatan Hey Tekstil, 16 yıldır üretim yaptığı Esprit’in stratejik ortağı oldu.Esprit’in örme, t-shirt gibi üst gruplarının tamamını kendilerinin üreteceğini belirten Hey Tekstil’in sahibi Aynur Bektaş, “Bu 30 milyon Euro ihracat demek” dedi.
  • Rusya’da ‘en büyük yabancı inşaatçı’ oldu, Avusturyalı Porr’da hisseyi katlayacak - Türk markalar
    Rusya’da ‘en büyük yabancı inşaatçı’ oldu, Avusturyalı Porr’da hisseyi katlayacak20.06.2010
    EkonomiRusya’da 2009 yılında en büyük yabancı inşaat şirketi olan Rönesans’ın sahibi Erman Ilıcak, Avusturyalı dev Porr’daki payını yüzde 25.1’e çıkarmaya çalışıyor.Ilıcak, Küçükyalı’da 30 bin metrekare kiralanabilir ofis alanı, 65 bin metrekare alışveriş merkezi ve 5 yıldızlı 400 odalı bir otelin yer alacağı 300 milyon dolarlık bir projeye başlayacaklarını söyledi.
  • Akçaabat’taki binayı ikiye böldü, yarısı otel yarısı fabrika oldu - Türk markalar
    Akçaabat’taki binayı ikiye böldü, yarısı otel yarısı fabrika oldu06.06.2010
    EkonomiHerry kadın giyim markasının sahibi Selami Sarı, memleketi Trabzon’da konfeksiyon üretimi yapmak için Akçaabat’taki Tekel binasını 22 yıllığına kiraladı.Üretim planlarken, yerel yönetimin baskısıyla otel yatırımı yapmak zorunda kaldığını belirten Sarı, “Biz de binayı ortadan ikiye böldük.Yarısını ote, yarısını üretim tesisi yaptık” dedi.
  • Taktığı her ‘nişan’ evlilik getirdi, Türk markalara Ortadoğu morali verdi - Türk markalar
    Taktığı her ‘nişan’ evlilik getirdi, Türk markalara Ortadoğu morali verdi03.06.2010
    EkonomiTürk Mall Uluslararası Perakende Direktörü Moncef Slaoui, daha önceki işinde olduğu gibi markaları yeni pazarlara açan çöpçatanlıklara başladı.Türk markaları bölgede temsil edebilmek için İran-Lübnan-Dubai ortaklı bir şirket kurulduğunu belirten Slaoui, “Bu işi ninayete erdirirsek Türk markaların mağazalarını 10’ar 20’şer açacaklar.Muazzam bir büyüme olacak” dedi.
  • Yenilik yaratmada hızlısınız, dünya markaları almaya bakın - Türk markalar
    Yenilik yaratmada hızlısınız, dünya markaları almaya bakın05.05.2010
    EkonomiEfsane jean markası Diesel’in yaratıcısı, Replay ve Goldie’in başarısında payı olan ve en son lüks jean markası Goldsign’ı çıkaran Adriano Goldschmied, “Türk jean markaları bölgesel başarı yakalamış.Pazarın alt seviyelerinde başarılı Türk markalar var ama pazar lideri değiller.Doğru konumlanmış markaları alın” dedi.Goldschmied, Türk sanayinin yenilik yaratmada hızlı olduğunu vurguladı.
  • 24 milyar dolarlık 400 marka ‘dışarı saldırma’ planı yapıyor - Türk markalar
    24 milyar dolarlık 400 marka ‘dışarı saldırma’ planı yapıyor15.03.2010
    Ekonomi24 milyar dolar cirolu 400 üyeli BMD’nin yeni başkanı Yılmaz Yılmaz rotayı yurtdışına çevirdi.Yılmaz, “Türk markası dönemine girildi.Krizle dünyada hayal edemeyeceğimiz yerlerde kiralar yüzde 50 indi, yer bulmak kolaylaştı.Rekabet zayıfken yurdışına saldırmanın tam zamanı” dedi.
  • Milletvekilinden randevu isteyen vatandaş önce internete girecek - Türk markalar
    Milletvekilinden randevu isteyen vatandaş önce internete girecek08.10.2009
    EkonomiTBMM’de on-line randevu dönemi başlıyor.Artık vatandaşlar, TBMM’de ziyaret etmek istedikleri kişi için, ‘www.turkiye.gov.tr’ adresinden, on-line randevu alarak görüşecek.Uyumsoft’un, Türksat yönetiminde geliştirdiği sistemin kullanımına 2010 yılının ilk çeyreğinde başlanacak.
  • Cimbom nasıl Avrupa şampiyonu olduysa İstanbul da moda merkezi olacak - Türk markalar
    Cimbom nasıl Avrupa şampiyonu olduysa İstanbul da moda merkezi olacak24.09.2009
    EkonomiÖnemli moda organizasyon ajanslarından IMG Fashion’ın danışmanlığında düzenlenecek Fashionable İstanbul’da Roberto Cavalli, Gianfranco Ferre, Salvatore Ferragamo gibi lüks markalar İstanbul’da boy gösterecek.IMG Avrupa Başkan Yardımcısı Maia Guarnacci “Nasıl Galatasaray Avrupa şampiyonu olduysa, İstanbul da zamanla moda merkezi olur” dedi.
  • Muji, İstanbul’da Tokyo’dan yüksek kiraya çok şaşırdı - Türk markalar
    Muji, İstanbul’da Tokyo’dan yüksek kiraya çok şaşırdı07.07.2009
    EkonomiNişantaşı'ndaki ilk mağazayla Türkiye’ye giren Japon perakendeci Muji’nin Yönetim Kurulu Başkanı Tadamitsu Matsui, İstanbul’daki kiraları duyunca şoke oldu.Matsui, “İstanbul’da kiralar çok yüksek.Tokyo’dan pahalı yerler gördüm; çok şaşırdım.Bu kadar yüksek olmasını beklemiyordum” dedi.
  • İtalyan markalar kaybediyor, size ’boşluk doldurma’ fırsatı çıkıyor - Türk markalar
    İtalyan markalar kaybediyor, size ’boşluk doldurma’ fırsatı çıkıyor30.04.2009
    EkonomiPazarlama uzmanı, Hint asıllı Jagdish Sheth, global ekonomik krizin tüm dünyada oyunun kurallarını değiştirdiğini ve yepyeni bir ticari ortama geçildiğini söyledi.
  • Rusya’nın gümrüklerdeki işkencesi Türkleri mağaza kapatmaya zorluyor - Türk markalar
    Rusya’nın gümrüklerdeki işkencesi Türkleri mağaza kapatmaya zorluyor21.08.2008
    EkonomiRus gümrüklerinde tam sayım uygulamasının yarattığı sıkıntıların sürmesi halinde, Türk markaların Rusya pazarından çıkmak zorunda kalabileceği belirtiliyor.Yeni sezon ürünleri mağazalara ulaştıramayan Colin’s, Adil Işık, Mavi Jeans gibi Türk markalar acil önlem çağrısı yaptı.Lacoste, Cacharel, US Polo, Pierre Cardin markalarını Rusya’ya taşıyan Türk girişimciler de gümrüklerde bekleyen mallar yüzünden boş kalan mağazalardan yakınıyor.
  • Rusya, Gürcistan’a savaş açtı Türk yatırımcı tedirgin oldu - Türk markalar
    Rusya, Gürcistan’a savaş açtı Türk yatırımcı tedirgin oldu08.08.2008
    EkonomiRusya ile Gürcistan arasında çıkan savaş Gürcistan’da yatırımı olan ve Gürcistan üzerinden Kafkaslar’a ihracat yapan Türk yatırımcıyı tedirgin etti.
  • Erkan ÇELEBİ

    Güneş kremleri, selülitten arındırıp, gölgede bronzlaştırıp 25 milyon Euro’ya koşuyor - Türk markalar
    Güneş kremleri, selülitten arındırıp, gölgede bronzlaştırıp 25 milyon Euro’ya koşuyor12.07.2008
    YazarlarYENİ nesil kremlerin bronzlaştırma ve koruyucu etkisinin yanı sıra, kırışıkları yok etme, cilt lekelerini azaltma, selülitleri giderme, cildi sıkılaştırma, yaşlanmayı geciktirme gibi farklı özellikleri de kazanması etkili oldu.
  • Sarar ve Little Big hızlı çıktı Turquality 33 şirkete kapı açtı13.12.2006
    EkonomiTürk markaları için kalite güvencesi veren, aynı zamanda, yurtdışı mağaza-markalaşma süreçlerine destek olan, Turquality projesiyle, 3 yılda Türk markalar yurtdışında 64 mağaza açtı.Sarar 23, LTB by Little Big 9 mağaza ile yurtdışında en çok mağaza açan marka oldu.Projenin destek verdiği marka sayısı da 33’e yükseltildi.
  • Benetton: Türkiye’de bizim için her şey süper gidiyor30.09.2006
    EkonomiTürk hazır giyim pazarına 1985’te giren ilk yabancı marka olan Benetton, yıllar öncesinden pazarın gelecek vaat edeceğini görmüş.Benetton Grubu’nun Başkanı Luciano Benetton, "Türkiye harika bir ülke.Türkler ise muhteşem.Bu güzel bir pazar yaratıyor" diyor.Benetton, Türk markalarına bir tavsiyesi olmadığını çünkü zaten yeterince iyi olduklarını söylüyor.
  • Benetton: Türkiye’de bizim için her şey süper gidiyor30.09.2006
    EkonomiTürk hazır giyim pazarına 1985’te giren ilk yabancı marka olan Benetton, yıllar öncesinden pazarın gelecek vaat edeceğini görmüş.Benetton Grubu’nun Başkanı Luciano Benetton, "Türkiye harika bir ülke.Türkler ise muhteşem.Bu güzel bir pazar yaratıyor" diyor.Benetton, Türk markalarına bir tavsiyesi olmadığını çünkü zaten yeterince iyi olduklarını söylüyor.
  • Danimarka’da doğduğumu neyse ki kimse hatırlamadı24.02.2006
    Cumartesi12 yıldır mankenlik yapıyor.1999’dan beri Türkiye’de yaşıyor.Esprit, Ralph Lauren, Tomy Jean gibi markalar için katalog çekiyor.Türkçe ve Danca dışında, İngilizce, İsveççe, Norveççe, Fransızca, Almanca da biliyor.Yılın 150 gününü iş için yurtdışında geçiriyor.Ama biz onu bu özellikleriyle tanımıyoruz.Bir "Sivaslı Cindy" tutturmuş gidiyoruz.Tülin Şahin (26) uluslararası çapta çalışan sayılı Türk mankenlerinden biri.Bu defa onunla işini konuştuk.
  • Danimarka’da doğduğumu neyse ki kimse hatırlamadı24.02.2006
    Cumartesi12 yıldır mankenlik yapıyor.1999’dan beri Türkiye’de yaşıyor.Esprit, Ralph Lauren, Tomy Jean gibi markalar için katalog çekiyor.Türkçe ve Danca dışında, İngilizce, İsveççe, Norveççe, Fransızca, Almanca da biliyor.Yılın 150 gününü iş için yurtdışında geçiriyor.Ama biz onu bu özellikleriyle tanımıyoruz.Bir "Sivaslı Cindy" tutturmuş gidiyoruz.Tülin Şahin (26) uluslararası çapta çalışan sayılı Türk mankenlerinden biri.Bu defa onunla işini konuştuk.
  • Ali Atıf BİR

    Sigara sponsorluğu öldürür ya hız sponsorluğu - Türk markalar
    Sigara sponsorluğu öldürür ya hız sponsorluğu20.08.2005
    Yazarlar SON yıllarda tüm ülkelerde artan sigara düşmanlığının nedeni Harvard Üniversitesi’nin Dünya Bankası ve Dünya Sağlık Teşkilatı’nın sponsorluğunda ilki 1990 yılında yapılan, daha sonra 2000 yılında tekrarladığı araştırma.İsmi ‘The Global Burden of Disease’ (Hastalıkların Global Yükü).
  • Alshaya Türkiye'ye 5 yılda 100 milyon dolar yatıracak14.10.2004
    EkonomiTopshop, Starbucks, The Body Shop'ın da aralarında bulunduğu 12 uluslararası markayı Türkiye'ye getiren Alshaya Grubu, 5 yılda Türkiye'ye 100 milyon dolar yatırım yaparak mağaza sayısını 300'e çıkarmayı hedefliyor.
  • 34 İstanbul’da yapılır dünyada okunur03.04.2004
    PazarGenç bir reklamcı Murat Patavi, 1 milyon doları gözden çıkardı, Türkiye’nin ilk uluslararası dergisini yarattı.İngilizce olarak yayın hayatına başlayan 34 adlı dergi bu haftasonundan itibaren İstanbul, New York, Londra, Paris, Berlin, Amsterdam, Roma, Tokyo, Dubai gibi metropollerde aynı anda satışa çıktı.
içinde

Türk Markalar


geçen her haberden
Mind ile anında haberdar olabilirsiniz