İmaj dáhisi Toscani geliyor

Hürriyet Haber
11.08.2006 - 00:00 | Son Güncelleme:

BENETTON, Esprit, Valentino, Chanel, Fiorucci ve Prenatal gibi markaların kurumsal imaj, kimlik ve iletişim stratejisini yürüten Oliviero Toscani’nin, Kasım ayında İstanbul’da gerçekleştirilecek Perakende Günleri’ne katılmak üzere İstanbul’a geleceği bildirildi. Reklamlarında bir rahibe ile rahibi öpüşürken görüntüleyen, ölü fareleri, kemikleri sayılan aç çocukları ve ceset görüntülerini kullanan Oliviero Toscani, çalışmalarıyla bugüne kadar Cannes’de 4 kez Lions d’OR ödülü, Unesco, Milan Art Director’s Club ödüllerinin yanı sıra New York, Tokyo ve Berlin’de ödüller almıştı.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı