İlkadım Belediyesi, Kalite Standardını Yükseltiyor

Güncelleme Tarihi:

İlkadım Belediyesi, Kalite Standardını Yükseltiyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 26, 2015 16:46

İlkadım Belediyesi vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek için kalite standartlarını daha üst seviyeye çıkartıyor.

İlkadım Belediyesi vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek için kalite standartlarını daha üst seviyeye çıkartıyor.
Vatandaşlara yerine getirilecek hizmetlerin hızlı, kaliteli, verimli ve etkin bir şekilde en üst seviyeye çıkarmak için çalışan İlkadım Belediyesi, uluslararası kalite yöntemiyle sistem standardı olan TS EN ISO 9001:2008 kalite yönetimi sistemi standart şartlarının karşılanması ve uygulanması amacıyla sistem kurulum çalışmalarını hızlandırdı.
KALİTE YÖNETİM BİRİMİ KURULDU
Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına İlkadım Belediyesi Gazi Hizmet Binasında Kalite Yönetim Temsilciliği kurularak çalışma ekibi oluşturuldu. İlkadım Belediyesi Başkan Yardımcısı Musa Yüksel başkanlığında çalışmalara ivme kazandıran Kalite Yönetim Temsilciliği hizmetlerin daha verimli ve kaliteli yerine getirilmesi noktasında önemli bir adım daha attı.
"İLKADIMLI HİZMETİN EN İYİSİNE LAYIK"
İlkadım Belediyesi Başkan Yardımcısı Musa Yüksel, "Bir süre önce başlatmış olduğumuz TSE ISO 9001:2008 kalite yönetim çalışması üzerinde titizlikle duruyoruz. Vatandaşlarımızın daha iyi hizmet alabilmeleri için gereken hassasiyeti gösteriyoruz. Çalışmalarımızı daha da kaliteli hale getirebilmek ve halkımıza layık olduğu hizmeti sunabilmek için bu çalışmaları başlattık. Vatandaş memnuniyetini sağlamak, yönetim sisteminde sürekli iyileştirmeler yapmak ve yapıyı sürekli dinamik bir halde tutmak anlayışıyla hareket ediyoruz" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!