İlk kez bir Türk markası F1’de takım sponsoru oldu

Emre ÖZPEYNİRCİ
25.08.2006 - 00:00 | Son Güncelleme:

Petrol Ofisi, Formula 1 yarışları için geçen yıl hizmete giren İstanbul Park’a adını vermesinin ardından yarışlarla ilgili atılımlarına bir yenisini ekledi. Petrol Ofisi, Honda Racing F1 Takımı’na İstanbul’daki yarışları süresince sponsor oldu. Petrol Ofisi, bu anlaşmayla Formula 1’de takımlara sponsorluk yapan ilk Türk markası unvanını aldı.

AKARYAKIT ve madeni yağ sektörünün önde gelen şirketi Petrol Ofisi, Formula 1 atağını sürdürüyor. Önce Türkiye yarışının isim hakkını alan ve ardından Formula 1’in alt kategorisi olan GP2’de takım sponsoru olan Petrol Ofisi, yine tarihi bir anlaşmaya imza atarak, Türkiye Grand Prix’inde son yarışın galibi Honda Racing F1 Takımı’na sponsor oldu. Petrol Ofisi CEO’su Jan Nahum, amaçlarının uluslararası arenada çok sayıda insana ulaşmak olduğunu belirterek, "Biz Honda Racing F1 takımıyla ve Honda ile olan ortaklığımızı da daha ileri noktalara taşımak istiyoruz" dedi.

HONDA’DA PO LOGOSU OLACAK:

Formula 1 Macaristan Grand Prix’inde ilk galibiyetini elde ederek büyük bir zafer kazanan Honda Racing F1 Takımı dün Türkiye Grand Prix’si için, yarışın resmi isim sponsoru Petrol Ofisi ile ortaklık anlaşmasına vardığını açıkladı. Anlaşmaya göre Petrol Ofisi, Honda Racing F1 Takımı’nın bugün Türkiye’de kullanacağı üçüncü aracında (T-Car) özel bir tasarımla yer alacak. Ayrıca, İstanbul Grand Prix süresince Jenson Button’ın ve Rubens Barrichello’nun yarış otomobillerinde ve Honda ekibinin pist kenarındaki garaj ve karavanında da olarak Petrol Ofisi logosu yer alacak.

HEYECAN VERİCİ BİR OLAY:

Honda Racing F1 Takımı yöneticisi Nick Fry, "Türkiye Grand Prix’sinde Petrol Ofisi’yle yaptığımız ortaklık, her iki taraf için de son derece heyecan verici bir olay. Bundan üç hafta önce Macaristan’da kazandığımız muhteşem zaferin hemen ardından bu anlaşmanın geldiği düşünülürse, bu ortaklık daha da büyük önem kazanıyor" dedi. Fry, şöyle konuştu: "Üç haftalık bir aradan sonra piste dönen ve geriye kalan beş yarışta iddiasını iyice artıran takımımızın heyecanına, önümüzdeki haftasonu yapılacak yarışın isim sponsoru olan Petrol Ofisi’nin de katılacak olmasından çok memnunuz. Bu haftasonu Petrol Ofisi’yle birlikte heyecan dolu bir yarış yaşayacağımıza eminiz."

ÇOK SAYIDA İNSANA ULAŞACAĞIZ:

Petrol Ofisi CEO’su Jan Nahum, Türkiye Grand Prix’sinde Honda Racing F1 Takımı ile yaptıkları ortaklığın kendileri için çok heyecan verici olduğunu belirterek, "Formula 1 ile ilgili çalışmalarımızın amacı, uluslararası arenada çok sayıda insana ulaşmak. Honda Racing F1 takımı ve Honda Motor Company ile kurduğumuz bu ilişki, yeni uluslararası pazarlara açılma konusundaki kararlılığımızı gösteriyor" dedi. Honda Racing F1 Takımı ve Honda ile olan ortaklıklarını daha ileri noktalara taşımak istediklerini kaydeden Nahum, şöyle konuştu: "Baştan beri hedefimiz Formula 1’de yer almak ve Türk pilotun yarışmasıydı. Bunun ilk adımını attık. Türkiye’de kurduğumuz bu ortaklık, şirketimizin bu yarıştaki isim sponsorluğunu güçlendirecek esnek bir pazarlama imkanı sunuyor. Böylesine mükemmel bir takıma, bu takımın pilotlarına ve üst düzey personeline ulaşmamızı sağlayan bu ortaklık ayrıca, beraberinde getirdiği mükemmel marka görünürlüğüne ek olarak, Formula 1 tutkumuzu gerçek anlamda hayata geçirmemizi de sağlayacak."

Petrol Ofisi, Honda Racing’le 2.5 milyar seyirciye ulaşacak

PETROL
Ofisi, Honda Racing F1 Takımı’na sponsor olarak 25-27 Ağustos tarihlerinde Formula 1 Türkiye Grand Prix’inde 3 farklı alanda markasını dünyaya duyuracak. Bu haftasonu ’Petrol Ofisi Formula 1 Turkey Grand Prix’ ismiyle F1 yarışları anons edilecek ve yayınlanacak. Daha sonra GP2’de ’Petrol Ofisi FMS’ takımı boy gösterecek ve tanıtımın ikinci ayağını oluşturacak. Son olarak da Honda Racing F1 takımına yaptığı sponsorlukla Petrol Ofisi markası tüm dünyada 2.5 milyar kişi tarafından izlenecek.

6 ayda başarı geldi

PETROL Ofisi, ocak ayı başında Formula 1 Türkiye Grand Prix’inin isim hakkını aldıktan sonra şubat ayında Formula 1’in bir alt kategorisi olan GP2’de yarışacak Fisichella Motorsport International FMS takımına sponsor olmuştu. Petrol Ofisi, Renault pilotu İtalyan Giancarlo Fisichella’nın sahibi olduğu takıma yaklaşık 4 milyon Euro’ya sponsor olarak isminin iki yıl geçerli olmak üzere Petrol Ofisi FMS olarak değiştirmişti. Takım altı ay gibi kısa bir süre içinde yarış birinciliği de kazanarak, Petrol Ofisi’nin ismini tüm dünyaya duyurmayı başardı.

Ecclestone, Kocaeli Serbest Bölge’de yat yaptırıyor

İSTANBUL’
da bugün başlayacak olan yarışlar için ülkemize gelen Formula 1 Başkanı Bernie Ecclestone, Kocaeli Serbest Bölge’deki bir tersanede 60 metrelik bir yat yaptırıyor. Dün helikopterle Kocaeli’ne giden Ecclestone, Suudi Arabistan sermayeli YAY tersanesini gezdi. Ecclestone, tersane yetkilileriyle bir süre görüştükten sonra yatının inşaa edilmekte olduğu kapalı bölüme girdi. Yatla ilgili ayrıntılı bilgi verilmemekle birlikte, 60 metre uzunluğunda olacağı bildirildi.

Güler: Formula 1’e hazırız

İSTANBUL
Valisi Muammer Güler, Formula 1 Petrol Ofisi Türkiye Grand Prix’si ile ilgili her türlü hazırlığın yapıldığını, hiç bir aksaklık olmadığını söyledi. Güler, "Ulaşım rahat hale getirildi. Park konusunda çok güzel imkanlar hazırlandı. İnsanların yarışlara hızlı gelip, ayrılabilecekler" dedi. Güler, bu hafta sonu İstanbul’da yapılacak F1 için çok daha büyük bir hazırlık içinde olduklarını anlattı.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı