Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Hurriyet'e mektuplar

    Hürriyet Haber
    16 Temmuz 2001 - 00:00Son Güncelleme : 16 Temmuz 2001 - 00:01

    Ramazotti'yi kaç kişi izledi?Eros Ramazotti'nin İstanbul'da verdiği konserden hemen sonraki gün (30 Haziran) gazetenizde konserin yaklaşık 8 bin kişi tarafından izlendiği yazıldı. Fakat bu haberden bir sonraki gün ise konserin yaklaşık 35 bin kişi tarafından izlendiği belirtildi. Arka arkaya iki gün, aynı konserle ilgili verilen izleyici sayısının birbirinden bu kadar farklı olması, biz okuyucuların aklında soru işareti bırakmasına ve güvenilirliğin zedelenmesine sebep oluyor.Ahmet KARYAĞDI‘Erkeksen vur’ demedim kavgayı ayırdım18 Haziran'da 3'üncü sayfada adımın geçtiği ‘‘Erkeksen vur’’ başlıklı haberde hakkımdaki iddialar doğru değil. 150 kadar kişinin de izlediği olay şöyle yaşandı: 16 Haziran saat 23.00 sularında sahibi bulunduğumuz işhanının önünde 3-4 kişi, yanında çocuk ve kadın olan, sonradan polis olduğunu öğrendiğim birini dövüyorlardı. Ben kavgayı ayırmak için öne çıktım. O anda silah sesi duydum ve yere yığıldım. Hastaneye kaldırıldım. Şu an, damar ve sinirlerdeki tahribattan sağ kolum çalışmıyor. Durum böyleyken olayla ilgili haberinizde beni de kavgada taraflardan biri gibi göstermenize çok üzüldüm.Hüseyin AKKOÇÖzelleştirme ve g-stringManşetten verdiğiniz Özelleştirme İdaresi'yle igili haberinizi protesto ediyorum. Eşim de bir ÖİB çalışanı. Tüm ÖİB çalışanlarını rencide edecek böyle bir haberi (!) size yakıştıramadım. Haberle birlikte kullanılan fotoğraflar da çirkin. Ülkemiz ve hepimiz sıkıntılı bir dönemden geçerken, köşe yazarlarınız bile her gün vatandaşların çektikleri sıkıntıları üzülerek gündeme getirirken, böyle bir haber anlayışı topluma ters düşüyor. İşleri olmadığı için ÖİB'nin çalışanların giyim kuşamıyla uğraştığını yazıyorsunuz, herhalde sizler de haber bulamadınız.Ahmet ERDEMLİEDİTÖR'ÜN NOTUOkurumuzun da mektubunda belirttiği gibi, bu haberle sadece Türkiye'nin önemli sorunlarıyla uğraşması gereken kurumdaki trajikomik durum yansıtılmak istendi. Eleştirilecek şey, böyle önemli ve resmi bir kurumda, çalışanların iç çamaşırlarıyla uğraşılması.OKURLARIMIZDAN KISA KISASADUN ZEYTİNCİOĞLU Hürriyet'in birinci sayfasına iki kez konu olan ‘‘Vestel'in replay TV’’sinin dünyada ilk kez üretildiği doğru değil. Replay TV, ABD'de üç yıldır var.AYHAN NAMLI 12 Haziran tarihli gazetenizde, Oklahoma bombacısı Timothy McVeigh'in idamı haberine ‘‘Gözleri açık gitti’’ başlığı atılmasını doğru bulmadım.ERDAL YETKİN 5 Temmuz tarihli gazetenizde söz ettiğiniz ‘‘Amcabey’’ Dergisi'nin 1963 tarihli olmasına olanak yoktur. Çünkü Amcabey Dergisi, 1942 ile 1944 yılları arasında yayınlanmıştır.
    Etiketler:

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı