Hürriyet ve Radikal ödülleri topladı

Hürriyet Haber
24.09.2014 - 15:26 | Son Güncelleme:

Hürriyet ve Radikal, TBWA İstanbul işbirliğiyle ulusal ve uluslararası yarışmalarda ödülleri topladı.

Hürriyet ve Radikal 1.5 sene önce TBWA İstanbul reklam ajansıyla çalışmaya başladı. Bu sürede yapılan iki kampanya hem Türkiye’nin gündemine hem de yaratıcılık yarışmalarına damga vurdu.

Türkiye’nin ilk dijital gazetesi Radikal’in internet yasağına karşı hazırladığı '4 Saatte Silinen Haberler' kampanyası geçtiğimiz Haziran ayında dünyanın en önemli uluslararası reklamcılık yarışması Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali’nde PR ve Media kategorilerinde 4 aslan kazandı. Bu 4 aslanın ikisi 2005 yılından beri Türkiye’nin ilk kez kazandığı altın aslanlar oldu.

Ayrıca geçtiğimiz hafta düzenlenen Kristal Elma Festivali’nde Silinen Haberler Kampanyası 4 Kristal Elma 2 Gümüş Elma’nın sahibi oldu.

Hürriyet ve Radikal ödülleri topladı

6 ÖDÜL BİRDEN

Yine TBWA ve Hürriyet’in ortak çalışması 'Hürriyet Benim' kampanyası Kristal Elma, Effie ve Mixx Awards’ta 6 ödül birden kazandı.

Hürriyet Benim reklamı için hazırlanan ve yayınlandığı dönem Türkiye’nin gündemine oturan Hürriyet Benim parçası Kristal Elma’da yılın en iyi reklam müziği seçildi. Kampanya, reklam filmi ve entegre kampanyalar kategorilerinde de Kristal Elma’nın sahibi oldu.

Hürriyet Gazetesi Pazarlama Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Birim Gönülşen Özyürekli, konuyla ilgili şunları söyledi:

Hürriyet ve Radikal ödülleri topladı

"“Hürriyet Dünyası ve Radikal kampanyaları ile ajansımız TBWA\İstanbul’un aldığı ödüllerden son derece mutluluk ve gurur duyduk. Kazanılan ödüllerinin ulusal ve uluslararası yarışmalardan ve ayrıca hem yaratıcılık hem de etkinlik içerikli organizasyonlardan alınmış olması bizim açımızdan ayrı bir övünç kaynağı. Reklamlarımızın iş başarımıza katkı sağladıklarının profesyoneller tarafından takdir görmesi sevindirici. Bu başarıların ardındaki en önemli faktörlerden biri de hiç şüphesiz TBWA\İstanbul’la uyumlu çalışabilmemizdir. Medya endüstrisinin doğasındaki dinamizmini başarıyla yaşatabildiğimizi ve iletişim faaliyetlerimize taşıyabildiğimizi düşünüyorum."

TBWA İstanbul Kreatif Direktörü İlkay Gürpınar da "Hürriyet grubu ile çalışmaya başladığımız ilk günden itibaren çok güzel bir uyum yakaladık. Gerek Hürriyet işlerinde, gerek Radikal kampanyalarında gördüğünüz her güzel fikrin temelinde bu ilişki var. Hürriyet çok hızlı çalışan ve dinamik bir marka, bu tempoya cevap vermek her zaman kolay olmuyor. Ama hızlı olduğu kadar da cesur, fikre açık ve heyecanlı bir müşteri. Her iki taraf da işini çok seviyor. İyi bir fikrin etrafında hızla hemfikir olup, o fikri hep beraber büyük bir heyecanla hayata geçirebiliyoruz. Bu işbirliği ile bu sene de taze işlere imza atacağız diye düşünüyorum" dedi.


Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı