Gündem Haberleri

    Hürriyet’in reklam stratejisi WAN’a damga vurdu

    Hürriyet Haber
    06.03.2005 - 00:00 | Son Güncelleme:

    WAN’ın Roma’daki ‘Reklamcılar Zirvesi’nde Hürriyet Reklam Koordinatörlerinden Altuğ Acar’ın yaptığı sunum büyük ilgi gördü. 75 ülkenin temsil edildiği toplantıda Hürriyet örnek gösterildi.HÜRRİYET Reklam Koordinatörlerinden Altuğ Acar’ın Dünya Gazeteler Birliği’nin (WAN) Roma’daki toplantısında yaptığı ‘Hürriyet’in Reklam Pazarlama Stratejisi’ sunumu büyük ilgi gördü. 75 ülkeden 500 temsilcinin katıldığı toplantıda, dünya genelinde gazete reklam satışlarıyla ilgili değerlendirme yapıldı. Toplantıya gazetelerin reklam yöneticileri, reklam ajansları temsilcileri katılıp, kendi alanlarında sunumlar yaptı.HÜRRİYET NELER YAPIYOR: Altuğ Acar, İtalyan Gazete Yayıncıları Birliği’nin ev sahipliğinde düzenlenen WAN toplantısına katılım öyküsünü şöyle anlattı: ‘2004 yılında Amsterdam’da düzenlenen toplantıda, İngiltere’den bir grubun sunumu da Hürriyet Gazetesi’nin 2003 yılında hayata geçirdiği bazı projeleri konu ediniyordu. O sunumu izleyince ne kadar ilerde olduğumuzu anladık ve Hürriyet olarak sunum yapmak istediğimizi belirttik. Kısa bir sürede de olumlu cevap geldi.’GÜNDEMDE BİZ VARDIK: Altuğ Acar, yaptığı sunumun ilgiyle izlendiğini ve bazı konuşmacıların kendi konuşmalarında Hürriyet’in reklam pazarlamasında yaptığı yeniliklere atıfta bulunduğunu belirtti. Ayrıca bu alandaki karşılaştırmalarda hem Hürriyet’in hem de Türkiye’nin birçok ülkeden ileride olduğunun dile getirildiğini kaydeden Acar, ‘Toplantı aralarında, yemek sırasında, sunumlardaki sorularda gündemdeydik. Bu da bizi hem kurumumuz hemde ülkemiz adına çok gururlandırdı’ dedi. ABONE OLALIM: Reklam pazarlamasında Hürriyet’in ‘müşteri isteklerini ‘farklılaştırma’ yaparak karşılamada, öne çıktığını belirten Acar, teknik altyapı, teknoloji standartları bakımından da uluslararası arenada daha önde olduğunu kaydetti. Acar, ‘Bazı katılımcılar sözlerine ‘Hürriyet’in muhteşem sunumu’ diyerek başladı, bazıları da Hürriyet’e abone olmayı düşündüklerini bile söylediler’ diye konuştu. Acar, bazı katılımcıların da Hürriyet’in reklam pazarlamasındaki yeniliklerden haberdar olmak istediklerini anlattı.
    Etiketler:

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı