Honda, dünyada PO logosuyla yarışacak

Emre ÖZPEYNİRCİ
29.08.2006 - 00:00 | Son Güncelleme:

Honda ile Petrol Ofisi (PO) arasında Petrol Ofisi Formula 1 İstanbul Grand Prix’ini kapsayan sponsorluk anlaşması genişliyor. İstanbul’daki işbirliğinden memnun kalan Honda’nın F1 takımı tüm dünyadaki yarışlarda PO logosunu taşımaya karar verdi.

HONDA Racing F1 Takımı’na İstanbul’daki yarışları süresince sponsor olan Petrol Ofisi, bu işbirliğini uluslarararası boyuta taşıyor. Petrol Ofisi CEO’su Jan Nahum, Honda’nın işbirliğinden çok memnun kaldığını belirterek, "Kontratı uzatıyoruz ve sponsorluğu uluslararası boyuta taşıyoruz" dedi. Bu yıl başında önce Türkiye yarışının isim hakkını alan ve ardından Formula 1’in alt kategorisi olan GP2’de takım sponsoru olan Petrol Ofisi, geçtiğimiz hafta Formula 1 Türkiye Grand Prix’i öncesi yine tarihi bir anlaşmaya imza atarak, Honda Racing F1 Takımı’na sponsor olmuştu. Petrol Ofisi, bu işbirliği ile Formula 1’de yer alan ilk Türk markası oldu.

İYİ BİR İŞ YAPTIK:

Amaçlarının uluslararası arenada çok sayıda insana ulaşmak olduğunu belirten Nahum, "Biz Honda Racing F1 takımıyla ve Honda ile olan ortaklığımızı da daha ileri noktalara taşımak istiyoruz" açıklamasını yapmıştı. Pazar günkü yarışlarda Petrol Ofisi logolu Honda Racing F1 araçlarının pistte ve televizyon ekranlarında boy göstermesinin ardından görüştüğümüz Jan Nahum, "İyi bir iş yaptığımıza inanıyorum. Bugün bir Türk markası böylesine dev bir organizasyonda yer alıyor" diye konuştu.

TİTİZLİĞE TEŞEKKÜR:

Honda’nın bu işbirliğinden çok memnun kaldığını kaydeden Nahum şöyle konuştu: "Gösterdiğimiz titizliğe ve öneme teşekkür ettiler. Bize işbirliğini sürdürmek istediklerini kaydettiler. Bizde kabul ettik ve İstanbul yarışları için yaptığımız kontratı uzattık. Bundan böyle Honda ile işbirliğimizi uluslararası bir boyuta taşıyoruz. Önümüzdeki yarışlarda bir aksilik olmazsa Petrol Ofisi logolu Honda araçları pistlerde yer alacak."

ÜÇLÜ TANITIM:

Geçtiğimiz hafta yapılan anlaşma sonucunda Petrol Ofisi, Honda Racing F1 Takımı’nın Türkiye’de kullandığı üçüncü aracında (T-Car) özel bir tasarımla yer aldı. Ayrıca, İstanbul Grand Prix süresince Jenson Button’ın ve Rubens Barrichello’nun yarış otomobillerinde ve Honda ekibinin pist kenarındaki garaj ve karavanında da Petrol Ofisi logosu yer aldı. Petrol Ofisi, Honda Racing F1 Takımı’na sponsor olarak 25-27 Ağustos tarihlerinde Formula 1 Türkiye Grand Prix’inde 3 farklı alanda markasını dünyaya duyurdu. Geçtiğimiz haftasonu ’Petrol Ofisi Formula 1 Turkey Grand Prix’ ismiyle ve İstanbul Park’ı kaplayan tanıtımlarıyla tüm dünya ekranlarında ve basında yer aldı. Daha sonra GP2’de ’Petrol Ofisi FMS’ takımı boy gösterdi ve tanıtımın ikinci ayağını oluşturdu. Son olarak da Honda Racing F1 takımına yaptığı sponsorlukla Petrol Ofisi markası dünyada 2.5 milyar kişi tarafından izlendi.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı