Hindi ürünlerinde satış patlaması

Hürriyet Haber
04.02.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

HİNDİ, artık Türkiye'de sadece yılbaşlarında tüketilen bir ürün olmaktan çıkıyor. Pınar, hindi ürünlerinin büyük talep gördüğü belirtilerek, aralık ayına oranla satışların hindi pastırmada yüzde 251, hindi şarküteri ürünlerinde ise yüzde 98 arttığı bildirildi. Yaşar Holding A.Ş'den yapılan açıklamada, sofralarda gittikçe daha çok yer almaya başlayan hindi etinin, uzmanlar tarafından ‘‘2000'li yılların eti’’ olrak değerlendirildiği kaydedildi.

Pınar Hindi şarküteri ürünlerine artan talep doğrultusunda Aralık ayına oranla hindi pastırma satışı yüzde 251'lik artışla rekor kırarken, hindi sucuk, salam ve sosis satışlarının aynı dönemde ortalama yüzde 98 arttığı bildirildi. Hindi pastırmayla birlikte büyükilgi gören Hindi Sucuk satışının ise ürün bazında yüzde 192'lik artış kaydettigi vurgulandı.

BİR PINAR HİNDİ

Açıklamada, ‘‘Bir Pınar hindi’’ reklamının da tanıtım faaliyetleri çerçevesinde yayımlandığı ve Pınar hindi reklam filmlerinin iki versiyonu bulunduğu kaydedildi.

Reklam filmlerinin ilkinde, gençler ve çocukların büyümelerinde gerekli Pınar Hindi'nin, salam ve sosis ürünleri çarpıcı ve dinamik bir içerikte vurgulanıyor. Reklam filminin diğer versiyonunda ise sucuk ve pastırmanın ailenin daha yetişkin üyeleri tarafından yağ ve kolesterol endişesi olmadan tüketimi ele alınıyor.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı