Herkese ve her keseye Algida

Hürriyet Haber
04.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

TÜRKİYE pazarında 11'inci yılını dolduran Algida, yeni pazarlama stratejisini ‘‘Herkese ve her keseye Algida’’ olarak açıkladı. Algida, yeni pazarlama stratejisiyle Türkiye'deki dondurma tüketiminde yaş, sosyo-ekonomik konum ve iklimler arasındaki farkları ortadan kaldırmayı hedefliyor. Türkiye'de ve dünyada ilk kez gerçekleştirilen bu uygulamayla tüketicinin ihtiyaç duydukları ürünlere uygun fiyatlarla ulaşmasını hedeflediklerini söyleyen Algida Pazarlama Müdürü Deniz Aktürk, ‘‘Stratejimizi farklı özellikler taşıyan bölgelere, ihtiyaçlara ve gelir seviyelerine uygun ürünler sunmak şeklinde belirledik’’ dedi.

Deniz Aktürk, dondurma gibi keyifli bir ürünün gelir düzeyi düşük kesimler tarafındanda daha sık tüketilmesini sağlamaya çalıştıklarını belirterek sözlerini şöyle sürdürdü:

‘‘Dondurma tüketiminde hijyen koşulları, kalite ve güvenilirlik önemli unsurlar. Türk tüketicisi Algida'yı gönül rahatlığı ile tüketiyor. Bu nedenle Algida, gelir düzeyi ne olursa olsun dileyen herkesin dilediği miktar ve sıklıkta Algida tüketmesini sağlamayı sorumluluk ve gönül borcu olarak görüyor.’’

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı