Ege Haberleri

    Hedef kitle: Yaşlılar

    Mustafa OĞUZ / İZMİR, (DHA)
    06.01.2015 - 01:36 | Son Güncelleme:

    TÜKETİCİYİ Koruma Deneği İzmir Şubesi Başkanı Gülçin Tonguç, mağazalarda yıl boyunca yer alan indirimli satış duyurularının gerçeği yansıtmadığını belirterek, "İndirimler birer tuzak. Asıl amaç indirim bahanesiyle bir malı daha pahalıya satmakr" dedi.

    İzmir’deki mağaza ve dükkanlarda yapıldığı öne sürülen, yüzde 80’lere varan indirim oranları görenleri şaşırtırken, bunların satışlara fazla yansımadığı gözleniyor. Tüketiciyi Koruma Deneği İzmir Şubesi Başkanı Gülçin Tonguç, indirimlerin yıl boyunca olmasının gerçeği yansıtmadığını söyledi. Etiketlerin Tüketici Kanunu’na göre hazırlanması gerektiğini dile getiren Tonguç, "Etiketlerde yüzde olarak indirim oranı yerine eski fiyat ile indirimli fiyatın bulunması gerekir" dedi.

    Eskiden Türkiye’de yılda iki kez indirim olduğunu söyleyen Tonguç, "10 yıl önce indirimler kış sonu ve yaz sonu olurdu. Artık ürünler daha yeni sezona girince indirimlere başlanır oldu. Gerçekçi gelmiyor, eskiden satıcılar sezon sonunda, ellerinde kalan ürünlerini nakitte çevirmek için indirim uygularlardı. Şimdi yapılan indirimdeki asıl amaç, indirim bahanesi ile malı daha pahalıya satmak" diye konuştu.

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı