Türkiye'nin en iyi köşe yazarları en güzel köşe yazıları ile Hürriyet'te! Usta yazarlar ve gündemi değerlendiren köşe yazılarını takip edin.

Hao’yu devşireceğimize Hou'yu devşirmişiz - 1

Yine ‘odun’...

Güncelleyerek tabi...
*   *   *
Bu ülkede...
Okunan bi gaste’de köşen möşen varsa...
Hele bu ülkede olan biten’i yazıyorsan...
Gündem’ciysen...
Ve...
Okunmuyorsan...
Odun’sun.
*   *   *
Odun!
*   *   *
Bir iki yaz dene...
Olmuyorsa.
Çek git.
*   *   *
Israr etme.
Bırak.
*   *   *
Yol yakınken.
Başka iş yap.
*   *   *
Bu ülkede bile okunmuyorsan.
Hiç bir yerde okunmazsın.
Senden hiç birşey olmaz.
Limoncu bile...
*   *   *
Maşallah...
Ülke verimli.
Malzeme şahane...
 *   *   *
Nazar değmesin.
*   *   *
Köşe’yi ülke yazıyor.
Parayı yazar kapıyor.
Oh.
*   *   *
Yazar’ın köşe’sine katkısı...
Devşirmelerimiz’in Londra’da bize katkısı kadar.
0.
Sıfır.
*   *   *
Böyle traş başka bir iş var mı?
Yok.
Varsa da...
Haberim yok.
*   *   *
İşte Londra...
Alt alta yazdım sadece...
Aralara nokta, virgül...
1-2 de satır başı filan...
*   *   *
Hepsi bu...
*   *   *
Köşem’e katkım bu.

Hao’yu devşireceğimize Hou'yu devşirmişiz - 2

Çin...
Dünyaya 31 ping-pong’cu sokuşturmuş.
Pardon.
İhraç etmiş.
2‘si de bize...
*   *   *
Londra’da hepsi farklı ülkeler adına yarışmış.
*   *   *
31’i de ding-dong olmuş.
Ping-pong’da mal’ı yine Çin götürmüş.
*   *   *
Londra’da 4 altın varmış.
4’ünü de Çin kapmış. 
*   *   *
Ma Long.
Zhang Jike.
Wang Hao.
Li Xiaoxia.
Altın hırsızları bunlar.
*   *   *
Bu 4’lü de gitse de...
Başka 4’lüler gelecek.
No problem.
*   *   *
Çin bu.
Çin işi bu.
Ve...
Çin çalışıyor.
*   *   *
Tabela dün şöyleydi...
Çin 36 altın.
78 madalya
*   *   *
Biz mi?
1 altın.
2 madalya.
*   *   *
Bitmedi...
Madem devşiriyoruz...
Bari doğru Çin’liyi devşirelim.
*   *   *
Ama ...
Yanlış Çin’liyi kapıp gelmişiz.
Hao’yu devşireceğimize.
Hou’yu devşirmişiz.
*   *   *
Veya...
Tuh be...
Wang yerine Vang’ı almışız...
*   *   *
Açarsak biraz konuyu...
*   *   *
Hao bakan.
Lu Hao.
Çin Spor Bakanı...
*   *   *
Hou sporcu.
Ling Hou
Çin’li ping-pong’cu...
*   *   *
Eşek ölmüş çoktan.
Artık...
Al Hou’yu, ver Hao’yu...
Olmaz.
*   *   *
Çin bu, cin gibi...
Alır mı?
Almaz.
*   *   *
Hou’yu alsa ...
Hao’yu verir mi?
Vermez.
*   *   *
Bu saatten sonra...
Bizim bakan’ı al.
Sizin bakan’ı ver de olmaz.
*   *   *
Olur da...
Ayıp olur.
Hem Çin’e...
Hem bizim bakan’a...
*   *   *
Yer mi zaten bunu Çin’li?
Yemez.
*   *   *
Bitmedi.
Ling yerine...
Lu‘yu şapsak...
Lu’yu, Lutfullah filan yapsak..
Lutfullah’ı da Bakan falan yapsak.
Yırtardık.
*   *   *
Bugün olmasa da...
Yarın.
*   *   *
Hou da böylede...
Vang’da farklı mı?
Hayır.
*   *   *
Nayır.
*   *   *
Vang’da da ‘dang’ etmemiş kafamıza...
*   *   *
V‘lisini almışız.
Vang’ı.
Londra’da 0 çekmiş.
W’lisi Çin’de kalmış.
Wang...
Londra’da tüm altın’ları kapmış.
*   *   *
Bitmedi...
Son bir şey...
Bir dilek...
Biraz acaip macaip bir dilek...
*   *   *
Çin’e biraz cumhuriyet altını-maltını versek...
Bize bir adet Lu üretirmi?
*   *   *
2016 Rio De Janeiro öncesi mis olur valla.
Mis.
*   *   *
Yoksa...
Dua’ya şimdiden başlayalım.
Londra’dan...
Halimiz harab kurtar bizi yarab...
*   *   *
Bitti.

X

YAZARIN DİĞER YAZILARI