Anneler Günü kampanyalarının en büyük farkı sadece hediye değil genel ihtiyaçların karşılanması için de bir fırsat olarak görülmesi. O nedenle mağazalar geniş çaplı kampanyalarına daha yüksek talep alıyor. Bu yıl ise tüm gruplarında en çok talep gören ürünler airfryer ile robotlar oldu. Teknosa satışların geçen aya göre iki kat arttığını belirtirken Arzum’un patronu Murat Kolbaşı, dik süpürgelere ilginin de yüksek olduğunu belirtti.
#Anneler GünüTürkiye’de Apple, Beats by Dr.Dre, JBL, Harman Kardon, Thule, Case Logic ve Hama gibi dünyanın önde gelen teknoloji ve aksesuar markalarının distribütörü olan Aztek Teknoloji, halka açılıyor. 10-11-12 Ağustos tarihlerinde halka arz edilecek paylar için 10.90 TL’den talep toplanacak. Aztek Teknoloji Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hüseyin Ütebay, “Halka arz maceramız aslında bizim kurumsallaşma sürecimizin bize göre taç giyme töreni. Önümüzdeki 5 sene boyunca yüzde 40 nakit temettü dağıtacağımıza yönelik taahhüdümüz var. Bu da bize uzun vadeli yatırım yapmak isteyecek olan tüketiciyi cezbeden bir nokta olacaktır” dedi.
#Aztek TeknolojiSabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 2021 yılının ilk 9 ayında yüzde 35’lik büyüme ile 5 milyar TL ciroya ulaştı. Net kârını yüzde 68 artırarak, 27 milyon TL’ye çıkaran Teknosa, son 8 yılın en yüksek 9 aylık net kârına da ulaştı. Teknosa, sürekli yatırım yaptığı e-ticarette de cirosunu 664 milyon TL’ye taşıdı.
#TeknosaSabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 2021 yılının ilk 6 ayında büyümesini sürdürdü. Şirket, ilk 6 ayda da yüzde 49’luk büyüme ile 3 milyar TL ciroya ulaştı. Teknosa, yatırımlarına hız kesmeden devam ettiği e-ticarette de cirosunu 500 milyon TL’ye çıkardı.
#TeknosaKoronavirüs salgını sonrası tüm dünyada pek çok sektör olumsuz etkilenirken, pek çok kişi de evinden çalışmaya başladı. Alışveriş alışkanlıkları değişime uğrarken e-ticarette kurallar yeniden yazılıyor. Bu süreci yakından takip eden Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, pandemi sürecinde teknoloji ürünlerinin satışının nasıl etkilendiğini, mağazaların kapatılmasıyla dijital mağazacılığın etkisini Hürriyet'e anlattı.
#TeknosaTeknosa, 2018 yılı ilk 6 ay finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket, 2018in ilk yarısında çift haneli büyüme ile 1 milyar 700 milyon ciroya ulaştı. Şirketin aynı dönemde operasyonel karlılığı (FAVÖK) ise 62 milyon lira oldu.
#SabancıCapital ve Ekonomist dergilerinin bu yıl ilk kez düzenlediği ‘Perakendede İnovasyon Forumu ve Ödülleri’ töreninde konuşan Gümrük Bakanı Bülent Tüfenkci, Türkiye’de güçlenen markaların yurtdışına açılması için hükümet olarak ciddi teşvikler verdiklerini söyledi.
#Perakendede İnovasyon Forumu Ve ÖdülleriSabancı Holding’in konsolide satışları, 2017 yılının ilk altı ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 11 artarak 19 Milyar 200 Milyon TL oldu. İlk altı ayındaki operasyonel karlılığını ise yüzde 21 artırarak 4 Milyar 300 Milyon TL’ye çıkardı. Sabancı Holding’in toplam varlıkları ise 2017 yılının ilk yarısı itibari ile 326 Milyar 582 Milyon TL’ye, toplam konsolide ana ortaklığa ait özkaynakları ise 24 Milyar 564 Milyon TL‘ye ulaştı.
#SabancıBThaber tarafından yapılan Türkiye’nin önde gelen 500 Bilişim Şirketi Araştırması'nın sonuçları açıklandı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Teknolojileri sektörlerinin zirvedeki ilk 5 şirketinin açıklandığı organizasyonda; Bilgi Teknolojileri şirketleri arasında liderliği geçen sene olduğu gibi bu sene de İndeks Bilgisayar alırken; İletişim Teknolojileri şirketleri sıralamasında da zirve yine Türk Telekom’un oldu.
#Bilişim 500 Ödülleri