Ağız bakım kategorisinin öncü markası Sensodyne, tüketici ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda, en son teknolojiyle geliştirdiği uzman ürünlerine bir yenisini daha ekledi. Yeni Sensodyne Hassasiyet & Diş Eti, her iki sorun için, günde iki kez fırçalamayla etkisi klinik olarak kanıtlanmış diş macunları ve diş fırçasını tüketicilere sunuyor.
#SensodyneGlaxosmith-Kline Tüketici Sağlığı Genel Müdürü Sevgin İşlekel, Sensodyne’in yeni ürünü Onarım ve Koruma’nın tanıtıldığı basın toplantısında, Nielsen’in 2010 sonu verilerine göre Türkiye’de toplam diş macunu pazarının 247 milyon lira, diş fırçası pazarının 110 milyon lira olduğunu dile getirerek, şu bilgileri paylaştı: “Türkiye’de 2010 yılında 5.1 milyon litre diş macunu, 63.5 milyon diş fırçası kullanıldı. 2008’de bu rakamlar 4.6 milyon litre ve 58.6 milyondu. Ülkemizde kişi başı diş macunu tüketimi ortalama 110 gram. Bu rakam İngiltere’de 480, İtalya’da 270 gram.”
FARKLI taleplere uygun diş macunlarının peş peşe piyasaya sürülmesiyle birlikte, Türkiye’de diş fırçalama alışkanlığı da hızlandı. Yıllık hacmi 185 milyon dolara ulaşan pazarda, kişi başına yıllık tüketim 1.5 tüpten 2 tüpe ulaşırken, bunda bilinçlenmenin yanı sıra, dişçi masraflarının da aile bütçelerini zorlamaya başlaması etkili oldu.