Pazarlama haberleri sayfasında Pazarlama hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 30021 Pazarlama haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Reklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#PazarlamaYılın en etkin 50 CMO’su araştırması sonuçlandı. 800’den fazla şirkette pazarlama alanındaki yöneticilerin etki ve yetkinlikleri değerlendirilerek hazırlanan listede yer alan liderlerin yüzde 54’ünü kadınlar oluşturdu. Pazarlama alanında sayıları her yıl artan kadın liderlerin oranı geçen yıl yüzde 46’ydı.
#PazarlamaTarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Osmaniye’de Tarım Sektörü Temsilcileri Toplantısı’nda açıklamalarda bulundu. Kirişci, “2001 yılında kriz yaşandığında dünyada kriz yoktu, Türkiye'de kriz vardı. Şimdi dünyada kriz var. Türkiye'de de enflasyon yüksek olmasına rağmen ülkede üretim, tedarik ve pazarlamaya ilgili en ufak problem söz konusu değil. Raflarda herhangi bir ürünün yokluğu söz konusu değil” dedi.
#Vahit KirişçiPazarlama sektöründe 20 yıllık tecrübeye sahip Lale Yumrukçal ve üçüncü kuşak sanayici olan eşi Kaan Yumrukçal, organize sanayi bölgesini dijitale taşıdı. 1 yıl önce kurulan sanayiplatformu.com, üretici firmalarla tedarikçileri bir araya getiriyor. Üreticiler istedikleri ürüne ulaşmak için zaman ve kaynak tasarrufu sağlarken, tedarikçi firmaların da iş hacmi büyüyor. Girişimcilerin hedefi global ölçekte bir pazarlama ağı yaratmak.
#PazarlamaPazarlama dinamik ve sürekli değişen bir alandır. En iyi dijital pazarlama stratejileri, günün tüketici ve teknoloji trendleriyle birlikte değişiyor. Bu nedenle her şirketin iyi planlanmış ve iyi tanımlanmış kilometre taşları ve hedefleri olan iyi bir pazarlama stratejisine ihtiyacı vardır. İşte, pazarlama stratejileri hakkında tüm detayları derledik.
#PazarlamaTürkiye'deki firmaların 2010'da 83,3 milyar lira olan pazarlama, satış ve dağıtım giderleri, 2019 yılında 327,4 milyar lira olarak kayıtlara geçti. Firmaların 2010-2019 döneminde toplam "pazarlama, satış ve dağıtım giderleri" yaklaşık 1,8 trilyon lira oldu.
#ŞirketCOVID-19 salgını sürecinde belirsizlik hepimizi çok zorluyor ve yoruyor. Bilinmezliğe olan bu yolculuk, elbette pazarlama ve iletişim sektörünü de derinden etkiliyor. Birçok kurum 2019 yılının son çeyreğinde hazırladığı stratejik iletişim planını hızlıca revize etmek durumunda kaldı. 2020 yılı yaz ayları için planlanan kampanyalar, projeler rafa kalktı. Bunun yerine daha çok fayda odaklı iletişim faaliyetlerine ağırlık verildi.
#PazarlamaDeloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği ‘Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye’de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun ikincisini yayımladı. Hazırlanan “Küresel Covid-19 Salgını’nın Türkiye’de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu”na göre, uzaktan eğitim, ulusal market zincirleri ve hobi kategorilerinde yaşanan pozitif eğilim devam ediyor. Özel bankaların, risk algısının yüksek olduğu bu dönemde tedbirli davranmayı seçmesi talebi kamu bankalarına yöneltirken; otomobil kategorisinde talepteki canlanmaya dair ilk işaretler gelmeye başladı.
#TeknolojiBüyük markalar, geride bıraktığımız 2018 yılının değerlendirmesini yapmaya ve yeni yıl hedeflerini belirlemeye başladı. Peki, reklam ve pazarlama stratejilerinin havalarda uçuştuğu bu dönemde, toplantı odalarında en çok neyin konuşulduğunu merak ediyor musunuz? Gelin hep birlikte öğrenelim…
#İnternet2019'a sayılı günler kala pazarlama konusunda yeni trenler ve 2018’de yapılan çalışmalar masaya yatırılıyor. Ne yaptık ne elde ettik değerlendirmeleri bir yana, 2019 yılı pazarlama trendleri ne olacak sorusu da kafaları meşgul ediyor. Bunu görmek aslında o kadar da zor değil. Neden mi? Çünkü globalde yapılan pek çok araştırma aslında 2019 pazarlama trendlerini belirledi bile. Bize bunlara uyum sağlamak kalıyor. Peki 2019 yılında dijital pazarlama yollarımız neler olacak.
#PazarlamaSon zamanlarda pazarlama sektöründe sıklıkla karşılaştığımız yeni bir terimden bahsedebiliriz. Genç, dinamik ve yaratıcı ekibiyle kollarını bu iş için sıvayan OtherWorkers ekibinin kurucu ortaklarından Yeşim Gürsucu ile “hikayeleştirme” üzerine söyleştik.
#ÜniversiteDijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
#MIXX AwardsYapı, inşaat malzemeleri ve teknolojileri alanında dünyanın en büyük fuarları arasında yer alan Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul, 17-20 Nisan tarihleri arasında küresel yapı ve inşaat sektörünün temsilcilerini TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde buluşturacak. Bu yıl 46’ıncı kez kapılarını açacak, 55 bin kişinin beklendiği fuar, katılımcılarına benzersiz ihracat olanakları sunacak.
#Sponsorlu İçerikDeri sektörünün 2024 yılı Ocak-Şubat dönemi ihracatı 263,5 milyon dolara ulaştı. 20'nin üzerinde ülkeden bin 300’ün üzerinde alıcı 16 Mayıs'ta Türk derisi için Antalya'ya gelecek. Sektörün ana pazarı olan Rusya'da uygulanan ambargolara rağmen katılımcı talebinin çok yüksek olduğunu belirten Türkiye Deri Konfeksiyoncuları Derneği (TDKD) Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Sarıgül, "Rusya ile savaşın etkisiyle ciddi düşüşler yaşıyoruz. Uygulanan ambargodan dolayı resmi para gelişinde çok sıkıntı var. Rusya kanadından gelecek müşteriyi eliyoruz. Fakat Avrupa'dan gelen talepleri olumlu karşılıyoruz ve alıcı olan herkesi kabul edeceğiz" dedi.
#TürkiyeİŞKUR, yılın ilk çeyreğine ilişkin açık iş, yani işverenlerin ihtiyaç duyduğu işgücü verilerini açıkladı. Buna göre, ülke genelinde en fazla açık iş imalat sektöründe oldu. Sektörde 110 bin 468 eleman açığı varken, bunu 90 bini aşkın açık ile toptan ve perakende ticaret ve 25 bin 631 kişilik açık ile inşaat sektörü izledi. Tüm açık işlerin yüzde 68.5’ini bu üç sektör oluşturdu. Bu durumun, üretimdeki ara eleman krizini de gözler önüne serdiği belirtildi.
#İŞKURMARKANTALYA, Sanat Sokağı etkinliğinin 9’ncusu ile Türk toplumunun geçmiş dönem alışkanlıklarını ve kültürel zenginliklerini yaşatmak, unutulmaya yüz tutmuş tüm kültürel değerleri, sanat, yetenek ve bilgi birikimini yeni nesle aktarmak amacıyla zanaatkârları otantik bir atmosferde bir araya getirdi.
#MARKANTALYATürk Telekom, Schneider Electric ile otomasyon ve enerji yönetimi teknolojilerini kapsayan bir işbirliğine gitti. Bu işbirliği ile Türk Telekom, endüstriyel otomasyon, enerji yönetimi, dijital dönüşüm dikeylerinde Schneider Electric ile iş ortaklığı yapacak. Şirket, 5G ve ötesi haberleşme altyapıları için yürütmekte olduğu çalışmalarını, endüstrilerin sektörel ihtiyaçlarını tek merkezden karşılayacak şekilde genişletecek.
#Türk TelekomGeçmişte Londra, St. Moritz, Paris, Madrid ve Venedik’te düzenlenen dünyanın en prestijli düğün ve etkinlik pazarlama organizasyonu RSVP, geçen hafta İstanbul’da yapıldı. Ünlü isimler Türkiye’yi konuştu. İşte sektörün dev isimlerinin buluştuğu prestijli etkinlikten satır başları...
#RSVPKozmetik Ürün Uzmanı Biyolog Ayça Güngör, gündelik hayatın vazgeçilmezi haline gelen kozmetik ürün sektöründe insan psikolojisinden davranış bilimine, beynin uyarılmasından kendini iyi ve farklı hissettirmeye varana kadar çeşitli mesajların devreye girdiğini belirterek, “Kozmetik endüstrisi değişik algı yöntemleriyle tüketicinin tercihlerini etkilemek için nöropazarlama stratejisine yöneliyor” dedi.
#Kozmetik Ürün Uzmanı Biyolog Ayça GüngörSadece yüksek performanslı inovatif ürünleri ile değil kurumsal vatandaşlık projeleriyle de hayata değer katmayı misyon edinen Fairy ile deprem bölgesine kesintisiz bir şekilde desteğini sürdüren Türkiye’nin öncü markası Migros, Ramazan ayında dayanışmanın sıcaklığını deprem bölgesinde yaşatıyor. Fairy ve Migros iş birliğinde Gıda Kurtarma Derneği'nin destek ve koordinasyonuyla, 50 bin öğüne denk gelen temel gıda maddesi Hatay'daki depremzedelere ulaştırıldı. Hatay Basketbol Köyü Konteyner Kenti sakinlerinin katıldığı ve Şef Rafet İnce’nin hazırladığı özel yemeklerle kurulan iftar sofrasıyla da Ramazan ayının coşkusu ve maneviyatı hep beraber yaşandı. Yöre halkının özlediği lezzetlerin sunulduğu iftar gecesinde, interaktif Karagöz – Hacivat gösterisi ise çocukların yüzünü güldürerek moral oldu.
#Sponsorlu İçerik26 Mart’ta Unilever Food Solutions’ın (UFS) Hollanda’daki Gıda İnovasyon Merkezi Hive’de yapılan ‘Geleceğin Menüleri Trend Raporu’nun sonuçlarının açıklandığı lansmana OD Urla’nın şefi Osman Sezener’le birlikte UFS Türkiye Genel Müdürü Yılmaz Tokgöz ve Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Pazarlama Lideri Didem Molay Sevin’in davetiyle katıldık.
#Müge AkgünBorsada katılım endeksine uygun hisseler, Borsa İstanbul (BİST) tarafından belirlendi. Katılım endeksinde yer alıp almayacağı BİST tarafından belirlenen hisseler, belirli aralıklarla güncelleniyor. Peki, Nisan 2024 itibariyle XKTUM BİST Katılım Endeksine uygun hisseler hangileri olacak? İşte, katılım endeksine uygun 236 hisse hakkında detaylı bilgiler
#Katılım HisseleriKadın girişimcilerin cesaretlerinin artması, hikâyelerinin duyulması ve diğer kadınlara rol model olmaları için yola çıktıklarını ve 17 yıldır Türkiye’nin Kadın Girişimcisi Yarışması’nı gerçekleştirdiklerini söyleyen Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Sibel Kaya, “Şu an kadın girişimci oranımız yüzde 10’lar seviyesinde. Desteklerimizle önce dünyadaki kadın girişimci oranı olan yüzde 36’yı yakalamayı, sonra da kadın erkek eşitliği sağlamak amacıyla yüzde 50’ye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.
#Sponsorlu İçerikSinop Merkez Belediyesi hangi parti? sorusu seçimler öncesi merak ediliyor. 2024 yerel seçimlerinin 31 Mart tarihinde yapılması yapılması planlanıyor. 2019 Sinop Merkez yerel seçim sonuçları da bu sebeple araştırılıyor. Peki, Sinop Merkez Belediyesi hangi partide? Sinop Merkez Belediye Başkanı kimdir?
#SinopReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#PazarlamaPütürge Belediyesi'nin hangi partide olduğu, 31 Mart yerel seçimleri ile merak konusu oldu. Türkiye yerel yönetimleri belirlemek için 2024 yılında sandık başına gidecek. Malatya ilçelerinden olan Pütürge'de 2019 yılında toplam 11.718 seçmenden 9.465'i oy kullandı. Peki, Pütürge Belediyesi hangi partide? Malatya Pütürge Belediye Başkanı kimdir? İşte, 2019 Pütürge yerel seçim sonuçları...
#Pütürge Belediyesi