Geleceğin bankacılık deneyimini daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefleyen Akbank, yeni marka yüzü Serenay Sarıkaya’nın yer aldığı reklam kampanyasıyla pandemi nedeniyle ihtiyaçlarını erteleyen herkesi Akbank Mobil’e girerek Akbanklı olmaya ve harekete geçmeye çağırıyor.
#Sponsorlu İçerikAkbank’ın dördüncü kez üniversiteli gençlerle hayata geçirdiği “Şehrin İyi Hali” gönüllülük projesi için 9 bin genç başvuruda bulundu. Proje kapsamında 2500 genç, çeşitli alanlarda faaliyet gösteren 10 sivil toplum kuruluşu iş birliğiyle Türkiye genelinde yürütülen sosyal sorumluluk projelerinde gönüllü olarak çalıştılar. Gönüllüler, 24 Kasım’da Volkswagen Arena’da düzenlenen Şehrin İyi Hali - Kalben Konseri’nde Akbank’ın misafiri oldu.
#ÜniversiteBoğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin desteğiyle düzenlenen, 12 günlük eğitim kampına 50 öğrenci katıldı. Üniversiteliler, iki hafta boyunca ‘dijitali’ sektör profesyonellerinden dinleyerek bu alandaki kariyer imkânlarına nasıl gidileceğini keşfettiler.
#Boğaziçi ÜnivresitesiYARATICI işlerin bugün dünyanın her yerinde taktir gördüğünü anlatan Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, şunları söyledi: “Selfie hayatımızın bu kadar içine girmişken, biz de ‘Akbank Direkt’e selfie ile giriş neden yapılamasın?’ dedik ve Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. Artık müşterilerimiz, Akbank Direkt’e yüzlerini tanıtıyor ve şifre girmeye gerek olmadan yüz tanımlama teknolojisi ile Selfie’leri ile giriş yapabiliyor. Bu yönde oluşturduğumuz iletişim de yaratıcı çalışmalarımızla hedef kitlemize en kısa, en akılda kalıcı ve en etkin şekilde ulaşıyor böylelikle markamız ile müşterilerimiz arasındaki bağı daha da güçlendiriyoruz. Bu ödüller sektörün gelişimine, vizyoner bakış açısına yeni yaklaşımlar yeni heyecanlar katıyor. Motive edici etkisini de yadsımamak gerek. Teknolojinin hayatımızın her alanında yer almasıyla birlikte reklam dünyasında da önemli gelişmeler, atılımlar görüyoruz. Bu durum hem reklam veren olarak bizleri hem de sektörü daha iyiye ulaşmaya ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya teşvik ediyor. Kırmızı Ödüllerini de sektörde bu dinamizmi besleyen önemli bir platform olarak görüyoruz.”
#Murat GöllüDünyada 45 ülkede faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau’nun Türkiye merkezi IAB Türkiye tarafından 7. kez düzenlenecek olan ve düzenlendiği ilk günden beri dijital dünyanın nabzını tutan MIXX Awards Türkiye için başvurular tüm hızıyla devam ediyor.
#MIXX Awards TürkiyeDaha önce Dali, Rodin, Miro, Monet gibi dünyca ünlü sanatçıların eserlerine ev sahipliği yapan Sakıp Sabancı Müzesi bu kez İkinci Dünya Savaşı sonrası umutsuzluğa başkaldıran ‘Zero’ akımının sanatçılarını ağırlamaya hazırlanıyor. Akbank Sanat’ın katkısıyla 2 Eylül’de açılacak sergi ‘Zero’ akımının kurucuları Heinz Mack, Otto Piene, Günther Uecker ile akıma dahil olmuş sanatçıların 100’ün üzerinde eserini bir araya getirecek.
#Sakıp Sabancı MüzesiReklam harcamalarının 2011’de yüzde 20 arttığını belirten Reklamcılar Derneği Başkanı Aytül Özkan, “2011’de 4 milyar 320 milyon lira olarak gerçekleşti. Çift haneli büyüme beklentisi özellikle uluslararası ajansları heyecanlandırıyor” dedi.