Zorlu bir yılı daha geride bıraktık. 2021 yılında ‘pandemi ve kısıtlamalar’ restoranların masadaki adisyon sayılarını çok olumsuz etkiledi. Paket servis artsa da, paket servisin maliyet yüksekliği, paket servisteki sorunlar müşteri memnuniyetini ve karlılığı düşürdü.
#BursaDağınıklık ve fazlalık yaratmadan işlevsel bir gardrop oluşturmak söz konusu olduğunda en önemli nokta çok yönlülüktür. Her yerde hemen her parça ile tamamlanabilecek kıyafetler ve ayakkabılar fonksiyonel gardrobun olmazsa olmazlarıdır. Siz de kendinize az ama öz parçadan oluşan, işlevsel bir dolap oluşturmak istiyorsanız, almanız gereken ürünleri anlatıyoruz.
#Moda TrendlerAntalya’da mobilya, inşaat, pazarlama, beyaz eşya sektöründe söz sahibi şirketler arasında yer alan Hedefim Group, sadece mobilya sektöründe yıllık ortalama 45 bin parça ürün üretiyor. Yönetim Kurulu Başkanı Canip Can, “Hedefimiz, yurtiçinde yakaladığımız başarıyı yurtdışına da taşıyarak markalarımızı dünyaya tanıtmak ve ülkemize döviz kazandırarak yararlı olmak” dedi.
Ipsos’un 2023’e ilişkin Türkiye geneli online alışveriş araştırması, 2021’den bu yana e-ticaretten alışverişin altı kat büyüdüğünü ortaya koydu. Araştırmaya göre 2022’den 2023’e büyüme yüzde 96 oldu. Yıllık hacim 500 milyar TL’ye ulaştı. Ortalama kişi başı harcama 15 bin 362 TL olurken tüketicilerin daha seyrek ama daha yüksek meblağda ürün satın aldıkları görüldü.
#IpsosJacob Elordi’den Bella Hadid’e, Hailey ve Justin Bieber çiftine kadar dünyaca ünlü birçok stil ikonu, beyaz çoraplarıyla göğsünü gere gere geziyor. Ne oldu da ‘kıro’ olarak adlandırdığımız beyaz çoraplar bir anda stil ikonlarının gözdesi haline geldi?
#Beyaz ÇorapYeni yılda bitki temelli beslenme yine yükselişte olacak. Alkolsüz içki eşleşmelerini daha sık göreceğiz. Restoranlar karbon ayak izini ve atıkları azaltacak çözümlerini çoğaltmaya devam edecek. Beyaz çikolatanın hızla yükselen pazar payı daha da artacak. Arpa kahvesi, mantar çayı gibi temiz kafeinlerin sayısı çoğalacak. 2024’ün gümbür gümbür gelen trendlerine birlikte bakalım...
#GastronomiYarın güzel dileklerle birlikte yepyeni bir yıla gireceğiz. Kimileri lüks otellerde kimileri şık restoranlarda kimileri de evlerinde sevdikleriyle birlikte bu özel günü kutlayacak. Ancak yeni yıl gecesinin sadece bir kutlamadan ibaret olduğunu düşünmeyin. Çünkü bu özel gece aynı zamanda bir kırmızı halı geçidi. O nedenle stilinizi istediğiniz gibi parlatmak ve abartmakta özgür olduğunuzu unutmayın.
#Süheyla BuyrukçuSosyal medyada gördüğünüz, filtrelerden, ışıklardan ve photoshop app’lerinden geçirilmiş sahte gerçeklikle yaratılan güzellik algısı birçok kişinin psikolojisini yerler bir etmiş durumda. 2023 yılını uğurlarken farklı bir bakış açısıyla 2024 trendlerini yazmak istedim size...
#Hande CanGeçen hafta sizlerle 1700’lü yıllardan başlayarak, 1960’a kadar geçen sürede hangi makyaj trendlerinin öne çıktığını paylaşmış, her 10 yılda bir stillerin nasıl bir değişimden geçtiğine ışık tutmuştum. Bugün de gelin daha yakın bir geçmişe doğru yolculuğa çıkalım ve 1970 ile 2020’li yıllarda ortaya çıkan makyaj trendlerini inceleyelim.
#Süheyla Buyrukçu