MENÜ

Kırmızı Ödülleri

Kırmızı Ödülleri ile ilgili tüm haberleri, son dakika Kırmızı Ödülleri haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Bugün Kırmızı Ödülleri haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Toplam 1.257 Kırmızı Ödülleri haberi bulunmuştur.

Kırmızı Ödülleri Haberleri

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Bu yıl Kırmızı Ödülleri’nde 6 farklı kategoride ödüle layık görülen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy Kırmızı Ödülleri'nin önemini anlattı. Aksoy; "Türk basınının amiral gemilerinden Hürriyet gazetesi gibi değerli bir mecranın öncülüğünü yaptığı Kırmızı Ödülleri, ülkemizde pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödülleri arasında yer alıyor. Yaratıcılığın ve yeniliğin sınırlarını zorlayan kampanyalara ev sahipliği yaparak sektörün gelişimine katkı sağlarken, uluslararası standartlarda başarılı işler üretilmesini de teşvik ediyor" dedi.

9.06.2018Ekonomi
Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor

Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor

Kale Endüstri Holding Pazarlama Direktörü Billur Burkutoğlu; "Yaratıcı iletişimin iki boyutu var; bu anlamda hem içeriğin hem de uygulamanın yaratıcı olması önemli. İçeriğin yaratıcı olması için doğru iç görülerin tespit edilmesi ve bu iç görülere uygun ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi gerekiyor. Bu da reklam verenin rolü. Yaratıcı içerik, yaratıcı kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor. Bu anlamda reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak bize; doğru iç görüleri toplamak, yorumlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu yönde geliştirmek ve bu konuda daha çok yatırım yapmak adına cesaret veriyor" dedi.

9.06.2018Ekonomi
Kerim Sükan: Kırmızının sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum

Kerim Sükan: Kırmızı'nın sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum

Ajans Zon Ajans Başkanı Kerim Sükan Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı ile ilk kurulduğundan itibaren haberdarım ve takip ediyorum. Çok başarılı bulmakla birlikte, basın özelinde bir etkinlik olmasından dolayı sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum. Mecra çeşitliliği her geçen gün artıyor ancak bu mecraların etkisinden ve markaya olan katkılarından emin olacak kadar geçmişe ve vaka sayısına sahip değiliz. Bu sebeple Kırmızı sayesinde ana mecralardan biri olan basının, bu derece ön plana çıkarılmasının ve yaratıcılığın her şartta sınır tanımaz olduğunun ortaya konulmasının sektör için çok değerli olduğunu düşünüyorum" ifadesinde bulundu.

9.06.2018Ekonomi
Emre Kargın: Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı işler çıkarmasında etken

Emre Kargın: Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı işler çıkarmasında etken

Glide Anatolia Emre Kargın Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı, etkili işler çıkarmasında bir nedendi. Şimdi artık aynı şey reklam veren içinde geçerli sanırım. Bu yıl Reklam verenin de ödül alması ayrı bir güzellik kattı" ifadesinde bulundu.

8.06.2018Ekonomi
Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Murat Kurultak: İşimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak.

Metafor Güvenlik Sistemleri firma sahibi Murat Kurultak Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Sadece kendi sektörümüzde değil, el attığımız her işte başarılı olduğumuzun ve doğru kararlar alarak doğru fikirlerle yola devam ettiğimizin bir kanıtı oldu bu heykelcik. Bu anlamda yalnızca kendi faaliyet alanlarımızda değil, önümüzdeki tüm iletişim çalışmalarında da bir motivasyon kaynağı olarak parlayacak ve bizlere yol gösterecek. Tabi ki çıtamızı yükselttiği için de işimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak" dedi.

8.06.2018Ekonomi
İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız

İlkay Yıldırım Akalın: Kendi mesajınızı farklılaştırmak zorundasınız

Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü İlkay Yıldırım Akalın yaratıcılıkla ilgili yaptığı açıklamada; " Her gün maruz kalınan yüzlerce mesaj arasından sıyrılabilmek için kendi mesajınızı farklılaştırmak durumundasınız, bunun da yolu yaratıcılıktan geçiyor, bu nedenle çok önemli" dedi.

8.06.2018Ekonomi
Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz

Tayfun Söğütlü: Ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz

Huawei Türkiye Marketing Directorü Tayfun Söğütlü, yaptığı açıklamada; "Bir teknoloji markası olarak yüksek teknolojiye sahip ürünlerimizle farklılaşmanın yanında, bu ürünleri pazarlarken de farklılaşmayı amaçlıyoruz. Bu amaç da bizi ve ajanslarımızı yaratıcı iletişim mekanizmaları üretme konusunda motive ediyor" ifadesinde bulundu.

8.06.2018Ekonomi
Öncü Doğu Gürsoy: Çok naif ve heyecan verici bir duygu

Öncü Doğu Gürsoy: Çok naif ve heyecan verici bir duygu

Pure New Media Creative Directorü Öncü Doğu Gürsoy, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Ödül ne kadar prestijli olursa ve ödül veren kişiler ne kadar konusunun uzmanıysa o ödülü alan emekçiler de o kadar gurur duyuyorlar. Aynı zamanda buna ihtiyaçları da var. Kısacası çok naif ve heyecan verici bir duygu" dedi.

8.06.2018Ekonomi
Aslı Yorgancıoğlu: Yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını umuyorum

Aslı Yorgancıoğlu: Yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını umuyorum

Rafineri Genel Müdürü Aslı Yorgancıoğlu sektörün geleceği ile ilgili; "Mecra ve içerik çeşitliliği, dijital kanalların oluşturduğu alışkanlıklar, büyüyen pazarda iletişim gürültüsü, ekonomik sebepler vs gibi bir çok sebepten ötürü son 3 senedir tüketicilerin (her mecrada) reklama duyarlılığı ve ilgisi anlamlı şekilde düşüyor. İşimizin olmazsa olmazı dediğimiz ve artık neredeyse klişeleşmiş temel reklam prensipleri şu anda her zamankinden daha önemli hale geldi. Dikkat çekici, dikte etmeden etkileşim yaratan ama aynı zamanda tüketici içgörüsü ile markaya anlam katan ve tabii ki iş hedeflerini aşacak şekilde etkili ve fayda odaklı olmak gibi zorlu bir vazife var her işte önümüzde. Buna hem zaman hem de bütçe kısıtlarını da ekleyince denklem daha da eğlenceli hale geliyor. Öldürmeyen güçlendirir prensibiyle, ezber ve vasatın azalıp, yeni bir akıl ve ses ile üretilmiş daha yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını düşünüyor ve umuyorum" açıklamasında bulundu.

8.06.2018Ekonomi
Zeynep Çil: Yaratıcılığı ön planda tutuyoruz

Zeynep Çil: Yaratıcılığı ön planda tutuyoruz

BluTV Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Zeynep Çil kendileri için yaratıcılığın önemini şu şekilde anlattı; Geliştirdiği ürün yaratıcılık üzerine kurulu olan bir marka olarak iletişim çalışmalarımızda da her zaman yaratıcılığı ön planda tutuyoruz. Amacımız, dizilerimizle, yaratıcı hikayelerimizle müşterilerimizi buluşturmak için sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızda da güçlü ve yaratıcı hikaye anlatımını ön planda tutmak.

8.06.2018Ekonomi
Özge Sarıoğlu: Kırmızıda ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Özge Sarıoğlu: Kırmızı'da ödül kazanmanın motive edici bir değeri var

Nescafe Reklam İletişim Müdürü Özge Sarıoğlu, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmanın önemini anlatırken; "Tüketicilerimiz tarafından yenilikçi gözükmek önemli olduğu kadar, sektörden de bu yönde olumlanmak çok kıymetli. Yine demin de bahsettiğim gibi oldukça yoğun ve tutkuyla çalışan ekiplerimiz için de çok motive edici bir değeri var" dedi.

7.06.2018Ekonomi
Bora Usal: Yaptığımız işin vazgeçilmez öğesi; yaratıcılık ve ayrışmak

Bora Usal: Yaptığımız işin vazgeçilmez öğesi; yaratıcılık ve ayrışmak

OMO Marka Müdürü Bora Usal; "Reklam filmlerimizde ürünün becerilerini öne çıkaran çamaşır kategorisine farklı bir bakış açısı sunuyoruz. Bu anlamda yaratıcılık geri kalandan ayrışmak ve bir adım öne çıkmak için yaptığımız işin en vazgeçilmez öğesi" açıklamasında bulundu.

7.06.2018Ekonomi
Yusuf Muslubaş: Reklam yaratıcılığı yarışmalarına değer veriyoruz

Yusuf Muslubaş: Reklam yaratıcılığı yarışmalarına değer veriyoruz

MullenLowe İstanbul/Stratejik Planlama Başkanı Yusuf Muslubaş yaptığı açıklamada; "MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri" dedi.

7.06.2018Ekonomi
Burcu Kurtuluş İnselel: Kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda

Burcu Kurtuluş İnselel: Kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda

Kırmızı Uygulamada Ustalık – En İyi Dijital Animasyon Film Prodüksiyonu ve Kırmızı Kampanya - En İyi Kurumsal İmaj Kampanyası Beşiktaş JK “ Come To Beşiktaş” kampanyası ile ödül kazanan Muhabbet Genel Müdürü Burcu Kurtuluş İnselel, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı’yı hayatımıza girdiği ilk günden beri takip ediyoruz. Genç bir ajans olarak ise kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda. Bu yıl aldığımız 2 ödülle ise muhabbetimizi derinleştirdik" dedi.

7.06.2018Ekonomi
Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi

'Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi'

Kırmızı Ödül heykelciğinde yaratıcılık ödülü alan Beşiktaş JK; 'Bizlerin de üzerinde durduğu en önemli konulardan biri iletişim. Gerek Avrupa arenasındaki sportif başarılarla dikkat çeken bir takım olarak, gerekse dünya genelinde planlı olarak devam ettirdiğimiz iletişim çalışmalarıyla artık Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere gelmiş bulunuyor' açıklamasında bulundu.

7.06.2018Ekonomi
Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı

Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı

Bir markanın da en büyük amaçlarından biri, tüketicilerinin kalbinde bir yer edinmektir diyen Unilever/Lipton-Marka Müdürü Derya Cantutan; "Amacı olan markalar, fark yaratan fikirlerle birleşince hem fikir yaratıcılarına ilham veriyor hem de insanların hayatına değer katan yaratıcı kampanyalar ortaya çıkıyor. Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Ertuğ Tuğalan: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız

Ertuğ Tuğalan: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız

Reklamcılığın ve yaratıcılığın yaklaşımlarını değerlendiren Medina Turgul DDB Kreatif Direktörü Ertuğ Tuğalan; "Artık her yarışmada alınan ödüllerden görüyoruz ki reklamverenlerin de reklam ajansları kadar büyük bir katkısı var. Aynı formül sanırım yıllardır işlemeye devam ediyor: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız. Ödül almış tüm işlerin reklamverenlerine mesleğim adına buradan tekrar teşekkür ederim" ifadesinde bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Sinan Saysen: Umarım bu organizasyon büyüyerek devam eder

Sinan Saysen: Umarım bu organizasyon büyüyerek devam eder

Kırmızı Ödülleri'yle ilgili görüşlerini bildiren Saysen Anaokulları Sahibi Sinan Saysen; "Ödüllendirme ve takdir sistemi hayatın her alanında iyi bir harekettir. Sektöre canlılık getirerek bir dinamizm sağladığını ve motivasyon yarattığını düşünüyorum. Kırmızı Ödülleri de reklamcılık sektöründe aynı etkiye sahip. Ajansların yaratıcılık açısından tatmin olmaları, özgürce işler yapmaları ve aynı ortamı soluyarak birbirlerini alkışlamaları oldukça güzel bir şey. Umarım bu organizasyon her geçen gün daha da büyüyerek devam eder" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz

Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz

Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörlüğü Cem Tanır; çalışmalarındaki yaratıcılığı şöyle değerlendirdi; "Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz. Başta toplumsal cinsiyet eşitliği olmak üzere Grup olarak odaklandığımız sosyal konuların hakkını verebilmek adına yaratıcılık ve cesaret daha da önemli hale geliyor."

6.06.2018Ekonomi
Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram

'Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram'

MacFit ekibi Kırmızı Ödülleri'ndeki başarılarını şöyle değerlendirdi; "Öncelikle yakından takip ettiğimiz Kırmızı Ödülleri’nin takip ederken bu sene ödül alanlar arasında yer almaktan çok mutluyuz. Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram. Hızlı değişen dünya ve artan rekabet ortamında hedef kitlenize dokunabilmeniz, onu kendi dünyanıza çekebilmeniz için mutlaka dikkat çekici bir şekilde karşılarına çıkmanız lazım. Bizler de iletişim kampanyamızda, “Fit miyiz?” diye sorarak, spora bahane bulanların kendilerini kandırmaktan vazgeçmeleri, sorumlu hissetmeleri ve hemen şimdi spora başlamalarını mizahi bir yolla anlatmayı seçtik. Spor yapmak için motive etmeyi amaçladığımız kampanyamız ile yaratıcılık ödülü kazanmak da bizleri motive ediyor."

6.06.2018Ekonomi
Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini

'Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini'

“Anadolu Üniversitesi Palto Film Günleri” ekibi Kırmızı Ödülleri'ni değerlendirdi. Şirket; "Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini. Kırmızı’da yer alan işlere bakarak, ülkenin yaratıcılığı hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bu sadece reklamcıları kapsayan bir durum değil. Markaların, yöneticilerin de yaratıcılığını kapsayan bir durum. Çünkü yapılan işler ortak karar, vizyon, yönlendirme ve fikirlerden çıkıyor. Bu vitrinde yer almak için de biraz sıra dışı olmak gerekiyor. Kırmızı Ödülleri de her sene çıtayı birkaç santim yukarı koyuyor ve yaratıcıları tetikliyor" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Şeyda Çizmeci: Farklı olan her zaman, zihinde farklı bir yer ediniyor

Şeyda Çizmeci: Farklı olan her zaman, zihinde farklı bir yer ediniyor

Eryap Grup Pazarlama Müdürü Şeyda Çizmeci; "Günümüzde markaların kendini fark ettirmesi zaman zaman zor olabiliyor. İşte böyle durumlarda “yaratıcılık” devreye giriyor. Farklı olan her zaman, zihinde farklı bir yer ediniyor. Yaratıcılık bizim için sadece pazarlama iletişiminde değil her alanda, tüm kanal iletişimleri için önemli. Yaratıcılığı tek başına başarıya giden bir yol olarak düşünmek de yanıltıcı olabilir, bununla birlikte ulaşmak istediğiniz kitlenizi tanımanız ve bu kitleye uygun stratejiler uygulamanız da yaratıcılığı harmanlayan ve beraberinde başarıyı getiren kriterler arasında" açıklamasında bulundu.

6.06.2018Ekonomi
Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız

Murat Atilla: Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız

Matilla'nın kurucusu Murat Atilla; "Ödüllerin markaların itibarını arttıracağı inancındayız. Hele ki bu ödül reklamverenlerin başarılarını belgeleyen, reklam dünyasının en prestijli yarışmalarından biriyse bunu ciddiye almamak mümkün değil. Ticari bir perspektiften baktığımızda da ödüller; üretimi, yaratıcılığı ve en önemlisi heyecanı diri tutuyor.  Kırmızı Ödülleri gelişimi canlı tutmak, inovatif çalışmalara imza atmak ve marka bilinirliğini arttırmak açısından ajansları olduğu kadar müşteri tarafını da motive ediyor, keyifli bir rekabete davet ediyor" açıklamasında bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

The Cork Gastropub'ın kurucularından Ceren Tuğrul Tek yaptığı açıklamada; "Entelektüel birikimin problemleri çözebilmesi, benzersizliğin yok olmaya yüz tuttuğu bir dünyada marka profilinin farklılaşması, reklamların zihinlerde kavramsal çağrışım yapabilmesi ancak yaratıcılıkla mümkündür. Akılcılığı, esnekliği ve özgünlüğü içinde barındıran yaratıcılık, dünden bugüne markalar için daima fark yaratan bir unsur olmuştur. The Cork Gastropub’ın bütün iletişim çabalarının odağında cesur fikirlerin ve ilham veren çözümlerin yer aldığını söyleyebilirim. Rekabet koşulları ne olursa olsun cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz. Doğru hedef ve etkin maliyet programları, analizci anlayış, belirlediğimiz medya ve pazarlama stratejisi doğrultusunda yaratıcılığın ekseninde ilerleyen işler üretme bilinciyle hareket ediyoruz" açıklamasında bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Aylin Kosova Bilgin: Kırmızı Ödüllerinin hepimize cesaret verdiğini düşünüyorum

Aylin Kosova Bilgin: Kırmızı Ödülleri'nin hepimize cesaret verdiğini düşünüyorum

Entegre Pazarlama İletişimi Direktörü Aylin Kosova Bilgin; "Kırmızı Ödülleri'nin alışıldık formüllerin dışına çıkmamız için hepimize cesaret verdiğini düşünüyorum. Asıl sınırın dijital ile geleneksel arasında değil, etkili reklamla etki yaratamayan reklam arasında çizilmesi gerektiğini gösterdiği için kapsamının genişlemesini özellikle olumlu buluyorum" açıklamasında bulundu.

5.06.2018Ekonomi
Gökhan Tiritoğlu: Yaratıcılığın ödüllendirilmesi bütün üretim faaliyetlerinde çok önemli

Gökhan Tiritoğlu: Yaratıcılığın ödüllendirilmesi bütün üretim faaliyetlerinde çok önemli

Sedat Tahir A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Tiritoğlu; Kırmızı Ödülleri'nden bahsederken; "Yaratıcılığın ödüllendirilmesi sadece iletişim çalışmalarında değil, bütün üretim faaliyetlerinde çok önemli. Kırmızı Ödülleri gibi köklü bir organizasyon tarafından yaptığımız iletişim çalışmalarının yaratıcılığının onaylanması ise doğru ürünleri, doğru iletişim çalışmalarıyla piyasaya sunduğumuzu bize gösteren çok önemli bir ölçüt" dedi.

5.06.2018Ekonomi
Efsun Tekyeten: Canlı bir tarihi yaşadık

Efsun Tekyeten: Canlı bir tarihi yaşadık

AK Ajans Başkanı Efsun Tekyeten “100. Yıl Kampanyası” isimli çalışmanın hikayesinden bahsederken; "Bu ilanları yaparken, sloganlarını bulurken, altyazılarını fotoğraflarını seçerken ajans ekibiyle canlı bir tarih dersi işledik. Canlı bir tarihi yaşadık, bizim için müthiş bir deneyimdi, çok büyük bir onurdu" dedi.

5.06.2018Ekonomi
Çetin Remzi Yüreğir: Heyecanlandık ve gururlandık

Çetin Remzi Yüreğir: Heyecanlandık ve gururlandık

Yeni Adana Gazetesi İmtiyaz sahibi Çetin Remzi Yüreğir, Kırmızı Bölge yarışmasında Jüri özel Ödülü kazanmalarının güzel bir 100. yıl hatırası olduğunu dile getirirken; "İlk defa içinde olduğumuz ödül törenini izlerken biz de çok heyecanlandık ve gururlandık" dedi.

5.06.2018Ekonomi
TBWA\İstanbul, 15’inci Kırmızı ödüllerine damga vurdu

TBWA\İstanbul, 15’inci Kırmızı ödüllerine damga vurdu

Bu yıl 15’incisi düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde 2 Kıpkırmızı ve 12 Kırmızı ödülü kazanan TBWA\İstanbul Genel Müdürü Burcu Kayımtu ödül alan işlerin hikayelerini anlattı.

4.06.2018Ekonomi
Murat Göllü: Çok önemli bir platform

Murat Göllü: Çok önemli bir platform

YARATICI işlerin bugün dünyanın her yerinde taktir gördüğünü anlatan Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü, şunları söyledi: “Selfie hayatımızın bu kadar içine girmişken, biz de ‘Akbank Direkt’e selfie ile giriş neden yapılamasın?’ dedik ve Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik. Artık müşterilerimiz, Akbank Direkt’e yüzlerini tanıtıyor ve şifre girmeye gerek olmadan yüz tanımlama teknolojisi ile Selfie’leri ile giriş yapabiliyor. Bu yönde oluşturduğumuz iletişim de yaratıcı çalışmalarımızla hedef kitlemize en kısa, en akılda kalıcı ve en etkin şekilde ulaşıyor böylelikle markamız ile müşterilerimiz arasındaki bağı daha da güçlendiriyoruz. Bu ödüller sektörün gelişimine, vizyoner bakış açısına yeni yaklaşımlar yeni heyecanlar katıyor. Motive edici etkisini de yadsımamak gerek. Teknolojinin hayatımızın her alanında yer almasıyla birlikte reklam dünyasında da önemli gelişmeler, atılımlar görüyoruz. Bu durum hem reklam veren olarak bizleri hem de sektörü daha iyiye ulaşmaya ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya teşvik ediyor. Kırmızı Ödüllerini de sektörde bu dinamizmi besleyen önemli bir platform olarak görüyoruz.”

4.06.2018Ekonomi
Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik

Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik

İLETİŞİM çalışmalarında yaratıcılığın önemine dikkat çeken Atasay Kurumsal İletişim Direktörü Elif Arıcan, şöyle konuştu: “Atasay çok köklü bir kurum geleneğine sahip olmasının yanı sıra yeniliğe, değişime, dönüşüme çok açık bir marka. Bu sebeple iletişim çalışmalarımızda hedef kitlemizin içgörülerini doğru analiz ederek çağın dinamizmine uygun, genç, yaratıcı projelerimizi özgürce uyguluyoruz. ‘Tak Sana Yakışanı’ kampanyamız da daha önce hiçbir kategoride uygulanmamış, benzeri olmayan, vurucu, oyunbozan bir strateji, oldukça yaratıcı, fark yaratan bir kampanya. “Tak Sana Yakışanı” kampanyamız markamızı güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramının peşinden giderek yeni bir kimliğe kavuşturdu. Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay olarak, 80 yılı aşan tarihimizde hep yaratıcı, sektöre ilham veren işlere imza attık. Bu dönüşüm süreci öncesinde de reklam ajansımız TBWA ile Disruption çalıştayı yaptık. Mesajlarımız, logomuz ve reklam filmimiz yapmak istediğimiz şeyi yaratıcı bir şekilde çok güzel ifade ettik.”

4.06.2018Ekonomi
Özge Çolakoğlu: Yaratıcılık temel taşlardan biri

Özge Çolakoğlu: Yaratıcılık temel taşlardan biri

15.Kırmızı Ödülleri sponsorlarından IKEA’nın Pazarlama İletişim Müdürü Özge Çolakoğlu, tüketicilerin günlük yaşamlarındaki iç görülerinden yola çıkıyor, kendilerini bulabilecekleri, hayatlarına kolayca yer verebilecekleri fikirleri yaratıcılıkla birleştirdiklerini dile getirerek, “IKEA markasını deneyimleyen tüketicilerin, iletişimimizi samimi, inandırıcı bulmasının yanı sıra IKEA’nın esprili reklam anlayışıyla da yüzlerde tebessüm yaratmak istiyoruz” dedi.

4.06.2018Ekonomi
Demet Başaran: Hem prestij hem gelecek

Demet Başaran: Hem prestij hem gelecek

SEKTÖRÜN direkt son tüketiciyle ilgili olduğu ve çok fazla rakibi olduğu için yaratıcılık işini ayakta tutan en önemli unsurlardan biri olduğunu belirten Awake Coffee Sahibi Demet Başaran, “Sürekli yeni kahve dükkanlarının açılması, trendlerin sürekli değişmesi bizi dinamik bir yapıda tutuyor. Creative ajansımızla birlikte sürekli değişime uyum sağlamaya çalışarak, yeni fikirler üretmek bizim için çok önemli. Sosyal medyayı en çok kullanan müşteri kitlesine hizmet veriyoruz. Bu nedenle paylaşımlarının parçası olmak için yaratıcılığımızı sürekli devam ettirmek zorundayız. Aynı zamanda kendi sosyal medya hesaplarımız veya reklam kampanyalarımız için sürekli üretiyor ve yeni bir şeyler yaratıyor olmak zorundayız. Kırmızı Ödülleri sektöre dinamiklik ve heyecan katıyor. Ödülü almak ileri ki dönem çalışmalarımız için büyük bir motivasyon kaynağı. Kırmızı’da yarışmak hem prestij için, hem de ileri ki işlerimiz için kalitemizi arttırmak için bizim için çok önemli. Sektör için de rekabeti arttıran, yapılan iş kalitesini arttıran önemli bir ödül” dedi.

4.06.2018Ekonomi
Kendiyle yarışan bir marka

Kendiyle yarışan bir marka

ÖDÜLÜN önemine dikkat çeken Vestel Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tunç Berkman ve Vestel Pazarlama İletişimi Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim, şu değrelendirmeyi yaptı: “15 yıldır sürdürülebilir şekilde var olup sektöre değer katan, ilk günden beri duruşunu koruyan Kırmızı Ödülleri sektör için önemli bir yarışma. En önemlisi de Kırmızı, günümüz koşullarına göre kendini yenileyen bir organizasyon. Vestel kendisiyle yarışan bir marka. Her zaman, her işimizde pazardaki başarının yanı sıra yaratıcılık çıtasını yukarıda tutmaya özen gösteriyoruz. Bu konuda çalıştığımız tüm ajansları destekliyor ve her zaman alışılmışın dışına çıkabilme fırsatlarını değerlendiriyoruz. Reklam izlemenin keyifli olmadığı, zapping veya reklamı atlalarla reklamdan kaçıldığı günümüzde samimi ve izlenme değeri yüksek iş yapmak, bunu yaparken işlerimizin üzerine biraz daha değer katarak fark yaratmak bizim için önemli.“

4.06.2018Ekonomi
Okan Özdemir: Önemli bir platform

Okan Özdemir: Önemli bir platform

Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, çalışma hakkında bilgi verdi: “Allianz Türkiye olarak, dijitalleşme odaklı yeni nesil sigortacılığın öncülüğünü üstlenmiş durumdayız. Bu açıdan, teknolojinin getirdiği değişimle birlikte ürün, hizmet ve çözümlerimizde yakaladığımız inovatif bakış açısını iletişim çalışmalarımızda da uyguluyoruz. Ülkemizde reklam sektörünün en prestijli ödül organizasyonlarından biri olan Kırmızı Ödülleri yaratıcı işlerin teşvik edilmesini, bu çalışmaların herkes tarafından duyulmasını ve birlikte kutlanmasını sağlayan bir platform.”

4.06.2018Ekonomi
Elif Güvenen: Pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu

Elif Güvenen: Pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu

YAPTIKLARI çalışmanın önemine dikkat çeken Garanti Bankası Kurumsal Marka Yönetimi ve Pazarlama İletişimi Müdürü Elif Güvenen, “Garanti olarak iletişim çalışmalarımızda tüm süreci entegre bir iletişim stratejisiyle yönetiyoruz. Yaratıcılık da bu sürecin en değerli unsurlarından biri. Yaratıcılığı, sadece bir reklam fikrinin yaratıcı olması olarak değil, tüm süreçlerdeki fikirlerin yaratıcı olması şeklinde yürütüyoruz. İletişim çalışmalarımızda planlama aşamasından itibaren yaratıcılık önemli bir rol oynuyor ve bizim için yaratıcılık, pazarlama ve kurumsal iletişimin ruhu. Kırmızı Ödülleri, 15 yıldır reklam dünyasına dokunan herkes için önemli bir değer yaratıyor. Bu açıdan sektörün en saygın ve değer verilen ödül törenlerinden bir tanesi. Reklam ve iletişim etrafında buluşan sektör çalışanlarının motivasyonu açısından çok önemli olduğuna inandığımız Kırmızı Ödülleri, Türkiye’de sektörün gelişmesi, büyümesi ve dünyada ses getiren işlere imza atmasına da katkı veren kıymetli bir etkinlik.”

4.06.2018Ekonomi
Uygulamada Ustalıkta Dijital Kıpkırmızı Autonomy Filmin

Uygulamada Ustalık'ta Dijital Kıpkırmızı Autonomy Film'in

BU yıl Kırmızı Uygulamada Ustalık” Garanti Bankası için Autonomy Film’in hazırladığı projeye gitti. Autonomy Film Kurucu Ortağı Berent Baytekin çalışmanın hikayesini şöyle anlattı: “Prodüksiyon şirketi olarak Kırmızı ile biz bu sene tanıştık. Biz de elimize doğan ve 4 yıl boyunca büyüttüğümüz, geçmiş yıllarda hem Komputer’in ve hem de Garanti Bankası’nın sayısız ödül aldığı ‘Deneysel Bankacılık’ projesinin final bölümüyle belki bir ödül de biz alabiliriz diyerek katılmak istedik. Ne mutlu bize ki, bu kategorinin birinci yılında ofisimize hem Kırmızı hem de Kıpkırmızı ödülleriyle döndük.”

4.06.2018Ekonomi
Kırmızı ‘değişimin’ öncüsü oldu

Kırmızı ‘değişimin’ öncüsü oldu

15. Kırmızı Ödülleri’yle değişimi kutladıklarını anlatan Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan, “Kırmızı ödülleri geçirdiği 15 sene boyunca iletişimdeki yaratıcılığın her alanını aşama aşama kapsayarak değişimin öncüsü oldu. Hep yeni, hep dinamik kalmış bu ödüllerin değişimin öncüsü olmasını istedik” dedi.

3.06.2018Ekonomi
Nesteren Davutoğlu: Reklamcılık hızla değişiyor

Nesteren Davutoğlu: Reklamcılık hızla değişiyor

KIRMIZI Tecrübe Ödülü’ne layık görülen Nesteren Davutoğlu, şu değerlendirmeyi yaptı: “Kırmızı, artık sektörün en önemli üç yarışmasından biri. Hürriyet’in basında yaratıcılığı özendirmek için düşündüğü fikir, yerini buldu, gelişti. Kırmızı kurumsallaşmayı başardı, reklam ajansları ve reklam veren için yılın beklenen bir zirvesi oldu.”

3.06.2018Ekonomi
Ümit Karaaslan: Yaratıcılığa destek mesajı

Ümit Karaaslan: Yaratıcılığa destek mesajı

YAPILAN çalışmanın önemine dikkat çeken Suzuki, Vespa Genel Müdür Ümit Karaaslan, “Kırmızı ödüllerinde sahnede olan Vespa Red de bu anlayışın bir temsilcisi. Dünyada satılan her Vespa Red’in 150 doları AIDS’le mücadeleye harcanıyor. Yaratıcılığın ve sosyal sorumluluğun birleştiği kimliğimizle 15. yılını kutlayan Kırmızı ödülleri sponsorluğunda yer almak doğru bir karardı bizim için. Sektörün yaratıcılığa daha fazla destek olması için önemli bir mesaj oldu diye düşünüyorum. Vespa yaratıcılık üzerine kurulu efsanevi bir marka. Yüzyıla yakın sürede marka imajında yukarılarda olmak ürün ve dizayn yaratıcılığının eseridir. İnternet çağının da getirisiyle, reklamda yaratıcılığı real-time içerikler oldukça olumlu bir şekilde değiştiriyor. Gündemle, insanların hayatlarıyla ilgili noktaları yakalayarak üzerine yaratıcı bir uygulama giydirebilenler etkileyici işler ortaya koyuyor. İnsanlar kendilerini anladığını düşünen, hayat tarzıyla örtüştürebildiği markalarla yürümek istiyor artık” dedi.

3.06.2018Ekonomi
Yasemin Develioğlu: Farklılığı teşvik eden organizasyonlar önemli

Yasemin Develioğlu: Farklılığı teşvik eden organizasyonlar önemli

BU yıl 15’incisi gerçekleşen Kırmızı Ödülleri’ne verdikleri desteğin çok önemli olduğunu anlatan Jolly Tur Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu, şöyle konuştu: “Tatil satmak aslında misafirlerimize hayal kurdurmak demek. Tüm sene, çalışırken, kötü havalarda iç geçirirken içimizi ısıtacak, bizi mutlu edecek anları düşlüyoruz. Bizim işimiz bu hayalleri plana dönüştürmek. Tek başınıza, sevgilinizle, ailenizle, ya da arkadaşlarınızla ufkunuzu açacak yeni fikirler sunmaya çalışıyoruz. Yaratıcılık o yüzden işimizin odak noktasında. Bu sene yeni nelerin hayalini kurduracağımız, o hayalleri nasıl süsleyeceğiz hep ne kadar yaratıcı fikirler getirebildiğimize bağlı. Farklılığı ve de yaratıcılığı teşvik eden bu tip organizasyonlar, markaların ve ekiplerin kendilerini geliştirmek, çemberin dışında aksiyonlar alıp, sektöre yenilik getirmesi adına çok önemli bir rol oynuyor. Bu sene Kırmızı’nın hep birlikte 15. Yılını kutladık. Her sene farklı bir konsept çerçevesinde farklı alanlarda çok keyifli işler görme fırsatı bulduğumuz Kırmızı Ödülleri’nin bu sene sponsoru olmak bize ayrı bir keyif verdi.”

3.06.2018Ekonomi
Kırmızı Ödülleri’nde Rahim Ağzı Kanseri’ne dikkat çekildi

Kırmızı Ödülleri’nde Rahim Ağzı Kanseri’ne dikkat çekildi

Reklam sektörünün en yaratıcı ajanslarının ödüllendirildiği, reklam verenlerin başarılarının belgelendiği "Kırmızı Ödülleri”nde her yıl farklı bir içerikle Canlı Canlı Kırmızı konsepti verilen brief konusuna göre hazırlanan tasarımların katılıp yarıştıkları Hürriyet Özel Ödülü bu yıl sivil toplum kuruluşu, Enfeksiyon Hastalıkları Derneği iş birliği ile sahiplerini buldu. Türkiye’de Rahim Ağzı kanserine dikkat çekmek için yapılan çalışmada geceye katılanların oylarıyla Tasarist’ten Musa Çelik ve Ali Metehan Erdem birincilik ödülüne layık görüldü. Yarışmada Medya Park’tan Suat Yıldız ve Emel Nerkis ikinci olurken Lebleve Creative’den Melik Turan Ocaklı ve Hüseyin Gümüşçü üçüncülük ödülünün sahipleri oldu.

3.06.2018Ekonomi
Gençler için referans oluyor

Gençler için referans oluyor

Genç Kırmızı yarışmasında birinci olan “Damızlık Kızın Hikayesi” kitap kapağı tasarımı ile ödül alan Mimarsinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nden Didem Özbek, Fırat Can Karasu ve Ümit Türek , Kırmızı Ödülleri'yle ilgili 'Reklamcılıkta rekabetin ve dolayısıyla kalitenin artmasına fayda sağladığını düşünüyoruz, bu yönüyle Kırmızı Ödülleri’ ni önemsiyoruz. Sektöre henüz girmemiş veya yeni girmiş gençler için iyi bir referans olduğunu düşünüyoruz' dedi.

3.06.2018Ekonomi
Ahmet Akın: Daha yaratıcı ve özgür çalışmalara her zaman ihtiyaç var

Ahmet Akın: Daha yaratıcı ve özgür çalışmalara her zaman ihtiyaç var

KIRMIZI’da bu yıl Jüri Başkanlığını üstlenen Kramp Reklam Ajansı’nın Kurucu Ortağı ve Ajans Başkanı Ahmet Akın, soruları yanıtladı. Akın; 'Daha yaratıcı ve özgür çalışmalara tabii ki ihtiyaç var, her zaman var' açıklamasında bulundu.

3.06.2018Ekonomi
Gülgün Çarkoğlu: Yaratıcılığı destekleyen projeler bizi hep heyecanlandırmıştır

Gülgün Çarkoğlu: Yaratıcılığı destekleyen projeler bizi hep heyecanlandırmıştır

SON iki yıldır Doğan Kitap Genç Kırmızı sponsorluğu ve öncesinde iki yıl boyunca süren Doğan Egmont Canlı Kırmızı sponsorluğu ile Kırmızı Ödülleri’ne destek verdiklerini hatırlatan Doğan Egmont Genel Müdürü Gülgün Çarkoğlu; 'Yaratıcılığı destekleyen projeler bizi hep heyecanlandırmıştır. Yaratıcılığı destekleyip sektöre canlılık kazandırdığı için Hürriyet’e de elbette teşekkür borçluyuz' açıklamasında bulundu.

3.06.2018Ekonomi
15’inci yılını kutlayan Kırmızı Ödülleri’nin sahipleri belli oldu

15’inci yılını kutlayan Kırmızı Ödülleri’nin sahipleri belli oldu

Hürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri sektörün en uzun soluklu organizasyonlarından biri olarak 15. yılında görkemli bir törenle sahiplerini buldu. İletişim dünyasının buluştuğu gecenin teması ‘değişim’ oldu. 5 ayrı yarışmada 66 ödülün sahibini bulduğu törende Türkiye’nin en yaratıcı ajansları ve reklam verenleri ödüllendirildi.

15.05.2018Ekonomi
‘Kırmızı Hürriyet Özel Ödülü’ seçildi

‘Kırmızı Hürriyet Özel Ödülü’ seçildi

KIRMIZI Ödülleri bünyesinde düzenlenen özel yaratıcılık yarışması “Hürriyet Özel Ödülü” bu yıl “Bireysel silahlanmayı görmezden gelme, silahlanmayı durdur!” teması ile yola çıktı. Değerlendirilen başvurular sonrasında Hürriyet jürisi, en yaratıcı çalışmayı ödüllendirdi. Hürriyet Dünyası yöneticilerinin oluşturduğu özel jüri, teması bireysel silahlanma olan başvuruları değerlendirdi özel yarışmaya 76 iş katıldı.

8.05.2018Ekonomi
70 yıldır Hürriyet

70 yıldır Hürriyet

Bugün, Türk basınının tartışmasız lideri Hürriyet’in 70’inci doğum günü.

30.04.2018Gündem
‘Kırmızı’ya rekor başvuru

‘Kırmızı’ya rekor başvuru

Hürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.

3.04.2018Ekonomi