Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya yatırımları 13 milyar 976 milyon TL olarak gerçekleşti.Mecra dışı reklam yatırımları ile beraber, toplam medya ve reklam yatırımları ise bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek, 17 milyar 469 milyon TL oldu.
#Medya YatırımlarıTürkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya ve reklam yatımları, bir önceki yıla göre yüzde 6,2 oranında büyüyerek, 11 milyar 49 milyon TL oldu. Bununla birlikte medya yatırımları ise 2019 yılı sonunda, 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 5,6 oranında artarak, 8 milyar 839 milyon TL olarak gerçekleşti.
#Tahmini Medya Ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Sonu RaporuIAB Türkiye tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus Otel’de düzenlenen törenle sahipleri ile buluştu. ‘Dijitallendiniz” temalı MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün kazananı “Ruhun Doysun” çalışması oldu. Çalışma ayrıca Marka Farkındalığı ve Konumlandırma, Markalı İçerik, Sosyal Pazarlama-WOMM kategorilerinde ödül aldı.
#ÖdülBoğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin desteğiyle düzenlenen, 12 günlük eğitim kampına 50 öğrenci katıldı. Üniversiteliler, iki hafta boyunca ‘dijitali’ sektör profesyonellerinden dinleyerek bu alandaki kariyer imkânlarına nasıl gidileceğini keşfettiler.
#Boğaziçi ÜnivresitesiGeçen hafta Genel Kurul Toplantısı’nı gerçekleştiren Reklamverenler Derneği (RDV) Ahmet Pura’yı 5’inci kez başkan seçti. Pura, yeni döneme ilişkin hedefleri anlatırken, “Sektörde şeffaflık ve güvenin sağlanması ve iletişim toplumunda cinsiyet eşitliğinin doğru uygulanması konularında çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” diye konuştu.
#Reklamverenler Derneğiİnteraktif Reklamcılık Bürosu (IAB) Türkiye, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği, markalar ile dijitale yapılan reklam yatırımlarını korumak amacıyla ‘Dijitalde Güvenli Reklam Platformu’nu (GÜR) kurdu. Bu birlik reklamverene, yayıncıya ve ajansa yarar sağlayacak.
#Reklamcılar Derneği Ve Reklamverenler Derneği