Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Aralık 09, 2000 00:00

Haberin Devamı

Epilasyon aleti çalışmadı

23 Kasım 2000 tarihinde Bosch bayii olan Pınarlar Ltd.Şti.'den Braun marka epilasyon aleti aldım. Ancak, birkaç kullanımdan sonra aletin başlıklarından birisinin çalışmadığını farkettim. Bunun üzerine aleti, satın aldığım bayiye giderek servise gönderilmesi için teslim ettim. Birkaç gün sonra uğradığımda servisten aletin geri gönderildiğini ve bunun bir kullanım hatasından kaynaklandığı için ücreti karşılığında tamir edilebileceğini öğrendim. Kullanım hatası, aletin yere düşmesi veya herhangi bir darp alması sonucu olabilir ve bu darp aletin üzerinde görülebilir. Ancak, böyle bir şey olmadığı halde epilasyon aleti garanti kapsamında tamir edilmedi. Bu konuda Pınarlar Ltd.Şti.'yi kesinlikle suçlamıyorum. Çünkü bayi bu konuda ve daha önce oradan aldığım bazı tüketim malları konusunda bana oldukça yardımcı oldu.

Levent Akbay

Yetkili diyor ki

BOSAŞ Bakım Onarım Servisi Braun Teknik Sorumlusu Enis Eligül, ‘‘Söz konusu ürün bayanlar için üretilmiş bir cihazdır. Kullanım klavuzunda nazik kullanılması yönünde bir uyarı yer almaktadır. Şiddetli bilek gücü ile bastırıldığı taktirde cihazdaki plastik kısım erimektedir. Teknik servisten gelen bilgi de bu doğrultudadır. Kullanıcı hatası söz konusu ise ücret karşlığı değiştirme yapılır. Tüketicimiz 0 216 327 41 10 numaralı telefon ile ayrıntılı bilgi alabilir’’ diye konuştu.

Bu mevsimde su kesintisi

Çağlayan Mahallesi 2040 Sokak'ta oturuyoruz. Sokak sakinleri olarak sularımızın kesilmesinden ve tazyiksiz akmasından şikayetçiyiz. Yazın kavurucu sıcaklarında çekmediğimiz sıkıntıyı kış mevsiminde yaşıyor olmamız doğrusu çok garip. Çamaşır ve bulaşık yıkamak, banyo yapmak işkence halini aldı. Ne yazık ki çamaşır makinesini kovalarla su dökerek çamaşır yıkayabiliyoruz. Şofbenimiz olmasına karşın duş alamıyoruz. Yetkililerden sorunumuza en kısa zamanda çözüm üretilmesini istiyoruz. Sokak sakinleri

Yetkili diyor ki

ANTSU Halkla İlişkiler Sorumlusu Ayşe Özyılmaz, ‘‘Ekiplerimizin burada bazı çalışmaları vardı. Bu çalışmalar tamamlandı. Şu an söz konusu semtte su sıkıntısı yaşanmıyor’’ diye konuştu.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!