GeriGündem TÜBİTAK 13 personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Başvuru şartları!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

TÜBİTAK 13 personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Başvuru şartları!

TÜBİTAK 13 personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Başvuru şartları!

TÜBİTAK personel alımı başvurusu için detaylar Resmi Gazete üzerinden yayımlandı. Toplam 13 personel alımı yapacak olan TÜBİTAK, 4 memur, 1 büro memuru, 3 şoför, 1 dağıtıcı, 1 iş yeri hekimi, 3 araştırmacı uzman personeli alacak olan TÜBİTAK, başvuruyu resmi internet sitesi üzerinden kabul edecek. İşte, TÜBİTAK 13 personel alımı başvurusu hakkında bazı bilgiler

TÜBİTAK 13 personel alımı yapmak üzere başvuru ekranını erişime açtı. Araştırmacı uzman personel, iş yeri hekimi, memur, büro memuru ve şoför gibi alanlarda yapılacak olan TÜBİTAK 13 personel alımı için şartlar, kurumun resmi internet sitesi üzerinden öğrenilebilecek. İşte, TÜBİTAK 13 personel alımı başvurusu için bazı bilgiler

TÜBİTAK 13 PERSONEL ALIMI NASIL YAPILIYOR?

Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) Başkanlığınca 13 personel istihdam edilecek.

Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre, Bilişim ve Bilgi Güvenliği İleri Teknolojiler Araştırma Merkezi (BİLGEM) ile Bursa Test ve Analiz Laboratuvarı (BUTAL) bünyesinde görev yapmak üzere 1 iş yeri hekimi ve 3 araştırmacı uzman personel alınacak.

TÜBİTAK Marmara Araştırma Merkezi (MAM), Uzay Teknolojileri Araştırma Enstitüsü (UZAY) ve Ulusal Metroloji Enstitüsü (UME) bünyesinde görev yapmak üzere 4 memur, 1 büro memuru, 3 şoför ve 1 dağıtıcı alınacak.

Başvurular, kurumun web sayfası üzerinden gerçekleştirilecek.

Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle