Sony Ericsson Türkiye'de hedef büyüttü

Güncelleme Tarihi:

Sony Ericsson Türkiyede hedef büyüttü
Oluşturulma Tarihi: Ekim 24, 2007 10:12

Sony Ericsson Türkiye Müdürlüğü görevine getirilen Roger Bolander, sektörle tanışma toplantısında, şirketlerinin Türkiye’deki hedeflerini aktardı.

Haberin Devamı

Bolander, Sony Ericsson’un marka olarak 2001 yılında ana odaklanma alanlarını “eğlence, görüntüleme ve internet” olarak belirlediğini; bu stratejik yaklaşımın günümüzde ise “görüntüleme, müzik ve internet” olarak neredeyse aynı doğrultuda ilerlediğini söyledi. Bugünkü görevinin başında bulunmasının en önemli etkenlerinden birinin bu istikrar olduğunu belirten Bolander, önceki deneyimleriyle bu kategorisel dağılımı diğer pazarlarda olduğu gibi Türkiye’de de tüm gereklilikleriyle hayata geçirerek başarı sağlayacaklarını kaydetti.

Türkiye’de pazar paylarını artırmak hedefinde olduklarını belirten Bolander, “Türkiye’de stratejimiz; müzik dünyası, görüntü dünyası yaratmak, internet alanında paylaşımı hızlandırmayı hedefliyoruz” dedi.

“ÇEKİCİ ÜRÜNLERLE KULLANICILARI ŞAŞIRTACAĞIZ”

Sony Ericsson’un teknoloji odaklı, genç ve dinamik bir marka oluşuna dikkat çeken Bolander, GSM operatörlerinin yeni nesil teknolojileri desteklemesi halinde, Sony Ericsson ürünlerinin henüz Türk tüketicisi tarafından keşfedilmeyen özelliklerinin teker teker aranılır hale geleceğini ifade etti. Bolander, “Türkiye’de 3. nesil bizi köşede bekliyor. Önümüzdeki yıl faaliyete geçecek. Türkiye’de buna yönelik hazırlıklar yapılıyor. Türkiye’de pazarda katma değerli servislerde büyüme zamanı geldi” dedi.

Haberin Devamı

"TÜRKİYE''DE YENİ YAPILANMA"

Nokia’nın lider olduğu Türkiye pazarında ikinci sırada bulunan Samsung’tan sonra üçüncü sırada yer alan Sony Ericsson’un Müdürü Bolonder, Türkiye’de Pazar paylarını artırmayı hedeflediklerini ve bu yönde Sony Ericsson Türkiye’de yeni yapılanmaya gideceklerini ve uzman kişiler alacaklarını kaydetti. Bolander, İngiltere’de 2 yılda bir, Türkiye’de ise 3 yılda bir cep telefonu değiştirildiğini ifade ederek, “Bunu Türkiye’de uyarlarsak, Türkiye’de 15 milyon dolar olan cep telefonu büyüklüğü 25 milyona çıkabilir” dedi. Dünyada cep telefonu penatrasyonunun yüzde 75 olduğunu, bunun yüzde 100’e ulaşması halinde de insanların 3, 4, 5 telefon alabileceğini kaydeden Bolander, bu öngörülerin önemli fırsatlar sunduğunu dile getirdi.

Sony Ericsson’u, cep telefonu endüstrisinin en çekici ve yenilikçi markası haline getirmek amacında olduklarını vurgulayan Bolander, Sony Ericsson cep telefonlarını tüketiciye özel bir mobil dünya yaratan ve sadece Sony Ericsson’un sunabildiği avantajlarla vazgeçilemeyecek bir noktaya taşıyacaklarını ifade etti. Roger Bolander, “Bir sporsever olarak ‘1 numara’ olmak dışında bir şey düşünmem mümkün değil! Bunun için kesin bir garanti veremese de zirveye yerleşme konusunda aksi bir görüşe sahip olmak bana göre sadece ‘kaybedenlerin’ yaklaşımıdır. Biz de müzik, görüntüleme ve web kategorilerinde tüketicinin bir numarası olmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Bolander, global cep telefonu pazarındaki bir çok firma için Türkiye’nin önem arz eden bir platform olduğunu belirtirken; Türk kullanıcılarının global trendlerin sıkı bir takipçisi olduğunu da kaydetti. Türkiye’deki cep telefonu kullanıcılarının ellerindeki telefonları hızlı bir şekilde değiştirme eğiliminde olduklarını söyleyen Bolander, pazardaki bu sirkülasyonun, kullanıcıların trendleri yakından takip ettiğinin göstergesi olduğu gibi farklı ürün ve modelleri tecrübe etme eğiliminde olduklarının da bir belirtti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!