PTT yazılı sınav sonuçları için tarih belli oldu? Başarılı olanlar ne zaman göreve başlayacak?

Güncelleme Tarihi:

PTT yazılı sınav sonuçları için tarih belli oldu Başarılı olanlar ne zaman göreve başlayacak
Oluşturulma Tarihi: Eylül 10, 2018 19:54

PTT bünyesinde istihdam edilecek bin 623 postacı, 200 tekniker, 2 bin 625 gişe personeli, 82 avukat, 470 mühendis alımı için yapılan yazılı sınavın sonuçlarının açıklanacağı tarih belli oldu. Söz konusu sınava katılım sağlayan ve beklenti içinde olan kişilerin heyecanla beklediği açıklama PTT'nin sosyal medya hesaplarından geldi. Peki, PTT yazılı sınav sonuçları ne zaman açıklanacak?

Haberin Devamı

12 Ağustos’ta PTT personel alımı kapsamında İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa başta olmak üzere 17 farklı merkezde yazılı sınava giren adaylar, sonuçların ne zaman açıklanacağını merak ediyordu. Konu hakkında merakları gideren açıklama PTT’den geldi. Kurum yaptığı açıklamada yazılı sınav sonuçlarını açıklayacağı tarihi ilan etti. İşte, PTT yazılı sınav sonuçlarına dair tüm detaylar...

PTT yazılı sınav sonuç tarihiyle ilgili resmi açıklama yapıldı. Kurumun sosyal medya hesabı üzerinden yapılan açıklamalara göre; PTT A.Ş. 2018/1 Personel Alım yazılı sınav sonuçlarının 20 Eylül 2018 tarihinde açıklanması bekleniyor. Konuyla ilgili yapılan paylaşımda, beklentilerini sürdüren adayların kurumun İnsan Kaynakları sayfasında yer alan duyurular bölümünü takip etmesi gerektiği de vurgulanıyor.

Haberin Devamı

Öte yandan, yazılı ve/veya sözlü sınav sonucuna ilişkin itirazlar, sonuçların yayınlandığı günü takip eden 7 (yedi) gün içerisinde yapabilecek. Yazılı ve sözlü sınav sonucu itirazına ilişkin hususlar sınav sonuçlarının yayınlandığı tarihte adayların erişimine açılacak.

KAÇ PUAN ALANLAR BAŞARILI SAYILACAK?

Farklı pozisyonlarda yapılacak olan alımlarda, bazı alanlarda 70 puan ve üzeri, bazı alanlarda ise 60 puan ve üzeri alanlar başarılı sayılacak. 70 puan ve üzeri alan Avukat, Mimar, Mühendis, PTT Uzman Yardımcısı ile Tekniker pozisyonu;

60 puan ve üzeri alan, Gişe ve Büro Görevlisi (Sigortacılık), Gişe ve Büro Görevlisi (Bankacılık), Gişe ve Büro Görevlisi (Pazarlama), Gişe ve Büro Görevlisi (Lojistik), Gişe ve Büro Görevlisi, Gişe ve Büro Görevlisi (PTT’de çalışan firma elemanı), Postacı, Postacı (PTT’de çalışan firma elemanı) pozisyonu adayları, başarılı sayılacak.

NE ZAMAN GÖREVE BAŞLAYACAKLAR?

Yazılı ve sözlü sınav aşamalarının tamamlanmasının ardından atamaya hak kazanan adaylar belirlenecek. Türkiye genelinde belirlenen açık pozisyonlara atama, 1 yıl içerisinde tamamlanacak. Yazılı sınav sonucunda müşteri ilişkilerinin ön planda olduğu gişe ve büro görevlisi ile postacı pozisyonlarına atanmaya hak kazanan adaylara uygun psikometrik inceleme yaptırılacak ve sonucuna göre atamaları yapılabilecektir. Ancak belirtilen testi yaptırmayan adayların atamaları yapılmayacak.

BAKMADAN GEÇME!