Peugeot medyayı Yaprak’a bağladı

Güncelleme Tarihi:

Peugeot medyayı Yaprak’a bağladı
OluÅŸturulma Tarihi: Mart 02, 2005 00:00

7 yıldır Peugeot Türkiye’de Reklam Kurumsal Ä°letiÅŸim ve Pazarlama direktörlüğü yapan Yaprak Erdem, 1 Nisan’dan itibaren Fransa merkezde, Peugeot’nun uluslararası medya direktörü olarak görev yapacak. Peugeot’nun 335 milyon Euro’luk bütçeye sahip medya bölümünde Özer, Almanya, Türkiye, Çin, Japonya, Yeni Zellanda, Avusturulya, Tayvan ve Hong Kong’tan sorumlu olarak çalışacak. Yaprak Erdem, Türkiye’de Peugeot’nun gösterdiÄŸi baÅŸarılı performans ve saÄŸladığı güçlü imaj sayesinde kendisinin bu göreve getirildiÄŸini kaydetti. EMRE HÃœSMEN’E PEUGEOT BURSU: DiÄŸer taraftan Yaprak Erdem, Peugeot’nun uluslararası tasarım yarışmasında ilk 10 finalist arasına giren 18 yaşındaki Emre Hüsmen’e burs vereceklerini açıkladı. Özer, ‘Emre Hüsmen’in Hürriyet’e verdiÄŸi, ‘tasarım eÄŸitimi alacak param yok’ açıklamasının ardından Türkiye ekibi olarak harekete geçtik ve burs vermeye karar verdik’ dedi. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!