GeriGündem Mersin Üniversitesi 67 personel alımı için başvurular nasıl yapılır?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Mersin Üniversitesi 67 personel alımı için başvurular nasıl yapılır?

Mersin Üniversitesi 67 personel alımı için başvurular nasıl yapılır?

Mersin Üniversitesi, 67 personel alımı ile kadrosunu genişletmeye hazırlanıyor. Sağlık teknikeri, hemşire ve diğer pozisyonlarda alım yapmaya hazırlanan Mersin Üniversitesi, alımla ilgili detayları paylaştı. Peki 7 Şubat tarihinde başlayan ve 21 Şubat tarihinde sona erecek olan Mersin Üniversitesi personel alımı başvurusu için süreç nasıl ilerleyecek? İşte, o konu hakkında bazı bilgiler

Mersin Üniversitesi personel alımı başvurusu için süreç devam ediyor. 67 pozisyonda gerçekleştirilen Mersin Üniversitesi personel alımı başvurusu, 21 Şubat tarihinde sona erecek. Peki, başvuru ne zaman ve nasıl yapılacak? İşte, o detaylar

BAŞVURU ŞARTLARI

1- Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen genel şartlar aranacaktır.

2- Lisans mezunları için 2018 KPSS(B) grubu KPSSP3 puanı, Önlisans mezunları için 2018 KPSS(B) grubu KPSSP93 puanı, Sağlık
Meslek Lisesi mezunları için 2018 KPSS(B) grubu KPSSP94 puanı esas alınacaktır.

3- İlgililerin, ilanın gazetede yayımlandığı günü izleyen 15 gün içinde (mesai saati bitimine kadar) istenilen belgeler ile birlikte Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. İlanda yer alan pozisyonlardan sadece birine müracaat edilecektir. Posta yoluyla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

4- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4. maddesinin (B) fıkrasına 5917 sayılı Kanunun 47.maddesinin 5.fıkrası (a/2) bendi ile eklenen “sözleşmeli(4/B) olarak istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmü uyarınca işlem yapılacaktır.

5-Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir ve
idare tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilir.

6- Başvurular incelendikten sonra atamaya hak kazanan asil ve yedek adayların isimleri Üniversitemiz web sayfası ilanlar bölümünde ilan edilecektir. Atamaya hak kazananlar haklarında yaptırılan güvenlik soruşturmaları olumlu sonuçlandığı takdirde göreve başlatılacaklardır.

İSTENİLEN BELGELER NELERDİR?

1- Başvuru formu 
2- 2018 KPSS (B) grubu sınav sonuç belgesi
3- Diploma Fotokopisi
4- Kimlik Fotokopisi
5- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (3 Adet) (Her bir form tek sayfa olacak şekilde ve bilgisayar ortamında
doldurulacaktır.)

FORMLAR İÇİN TIKLAYINIZ


Yorumları Göster
Yorumları Gizle