GeriGündem Hacettepe Üniversitesi akademik personel alacak! Başvuru şartları neler?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Hacettepe Üniversitesi akademik personel alacak! Başvuru şartları neler?

Hacettepe Üniversitesi akademik personel alacak! Başvuru şartları neler?

Hacettepe Üniversitesi öğretim ve araştırma görevlisi alımı yapılacağını duyurdu. Resmi Gazete'de verilen ilana göre üniversite bünyesinde 47 akademisyen istihdam sağlayacak ve başvurular 27 Ağustos 2019 tarihinde sona erecek. Peki, Hacettepe Üniversitesi akademik personel alımı başvuru şartları neler?Hangi branşlardan alım yapılacak? İşte, o konuyla ilgili detaylar.

Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü'nden yapılan duyuruda şu ifadeler kullanıldı; "Üniversitemizin aşağıda isimleri yazılı birimlerine, 10.07.2018 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Genel Kadro ve Usulü Hakkında 2 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi, 2547 Sayılı Kanunun ilgili maddeleri ve 09.11.2018 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi kadrolarına eleman alınacaktır." Akademik personel alımı başvuruları için başvuru şartları ve başvuru işlemleriyle ilgili detaylar ilan kapsamında açıklandı. İşte, Hacettepe Üniversitesi 47 akademik personel alımı hakkında bilgiler.

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

1-Adayların 657 Sayılı Kanunun 48. maddesinin tüm şartlarını taşıyor olmaları gerekmektedir.
2-Adayların Devlet Hizmeti Yükümlülüğü bulunmaması gerekmektedir.
3-İlan edilen bu kadrolara müracaat edecek erkek adayların askerlik yönünden Mahkeme veya bakaya durumunda olmamaları gerekmektedir.
4-İnternet aracılığı ile yapılacak başvurular, Postadaki gecikmeler ve ilanda belirtilen süreler içinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli başvurular dikkate alınmayacaktır. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar Başvuru yapılacak İlgili Birimin Dekanlığına/Müdürlüğüne ulaşması gerekmektedir. (Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.)
5-Onaylı istenen belgelerin, Noterden veya Resmi Kurumlarca "Aslı Gibidir" yapılarak onaylanması gerekmektedir.
6-Sınavlar aynı saatte olacağından dolayı Müracaat edecek Adayların tek bir kadro ilanına müracaat etmeleri gerekmektedir. Birden fazla kadroya başvuran adayların her iki başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. (Birden fazla kadro ilanı olması durumunda)
7- İnternet aracılığı ile yapılacak başvurular, Postadaki gecikmeler ve ilanda belirtilen süreler içinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli başvurulara ilişkin sorumluluk başvurana aittir.

İLANLA İLGİLİ DAHA FAZLA BİLGİ ALMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYIN

Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle