Cami cemaatine müşteri memnuniyeti uygulaması

Güncelleme Tarihi:

Cami cemaatine müşteri memnuniyeti uygulaması
Oluşturulma Tarihi: Ekim 12, 2007 00:00

DİYANET İşleri Başkanlığı, kasımda düzenleyeceği 1. Din Hizmetleri Sempozyumu ile ’müşteri memnuniyeti’ anlayışına geçmeye hazırlanıyor.

Yaklaşık 75 tebliğin sunulacağı sempozyum sonunda çıkacak sonuç bildirgesinin ardından DİB, ’müşteri memnuniyeti’ odaklı din hizmeti çalışmalarına hız verecek. DİB Başkan Yardımcısı Prof. Dr. İzzet Er, sempozyumla ilgili açıklamasında, şunları söyledi: "Din hizmetlerinde, çağın gereklerini de göz önünde bulundurarak ne gibi çeşitlilikler sağlanabilir; bunu sorgulayacağız. Çağımızda işletme anlayışı değişti. Eskiden müşteri ayağınıza gelirdi, şimdi sizin müşterinin ayağına gitmeniz gerekiyor. Bu müşteri memnuniyeti anlayışını din hizmetlerinde de uygulamamız gerekiyor. Halka din hizmeti sunuyoruz, ama ne derecede memnun ediyoruz? Ya da memnuniyetlerini artırmak için ne tür hizmetler götürmek lazım. Sempozyumla, bu sorulara yanıt bulmaya çalışacağız."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!