Üniversite öğrencileri için çağrı merkezi

Güncelleme Tarihi:

Üniversite öğrencileri için çağrı merkezi
Oluşturulma Tarihi: Şubat 23, 2012 11:51

Yükseköğretim öğrencilerinin sorunlarının çözümü ve taleplerinin yerine getirilmesi için çağrı merkezi kurulacak. Türkiye Öğrenci Konseyince oluşturulacak çağrı merkezi ile öğrencilerin sorunlarının takipçisi olunacak.

Haberin Devamı

Konsey Başkanı Nihat Buğra Ağaoğlu yaptığı açıklamada, yükseköğretim öğrencilerinin zaman zaman yurtlarla ya da üniversiteleriyle ilgili çeşitli sorunlar yaşadığını, bazı taleplerde bulunduklarını belirtti.

Öğrencilerin, bunların ilgililere ulaştırılması konusunda sorun yaşadığını da ifade eden Ağaoğlu, bu sorunun çözümü için “Alo Öğrenci Destek Hattı”nı hayata geçirmeyi planladıklarını söyledi.

Proje kapsamında bir çağrı merkezi kuracaklarını anlatan Ağaoğlu, öğrencilerin burayı arayarak taleplerini ve sorunlarını ileteceğini bildirdi. Projeleri konusunda Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım ve YÖK Başkanı Gökhan Çetinsaya ile görüştüklerini dile getiren Ağaoğlu, bakanların ve YÖK Başkanı'nın projelerine olumlu yaklaştığını kaydetti.

Nihat Buğra Ağaoğlu, bakanlıklardan altyapı konusunda yardım isteyeceklerini de belirterek, gelen sorunları YÖK ve Gençlik Spor Bakanlığına ileteceklerini ve çözüme ulaştırılması için çalışacaklarını anlattı.

Çağrı merkezinin yeri konusunda henüz bir karar vermediklerine değinen Ağaoğlu, “Projemizi bu hafta yapacağımız yönetim kurulu toplantısında detaylandıracağız. Daha sonra ise ilgili kurumlara giderek sunum yapacağız” diye konuştu.

Türkiye'de yükseköğretim öğrencilerine yönelik konsey olarak ilk defa bu tür bir projeyi hayata geçireceklerini belirten Ağaoğlu, şunları söyledi:

“Yükseköğretimdeki öğrenciler sorunlarını iletecekleri yer bulamıyor. Projenin hayata geçirilmesi ile öğrenciler artık bir telefon ederek taleplerini ya da şikayetlerini bildirecek. Gelen talepleri ilgilisine göre üniversitelere göndereceğiz. YÖK tarafından çözülebilecek problemlerin çözümü için de YÖK'teki ilgili makama ulaştıracağız. Aynı yöntemi Gençlik ve Spor Bakanlığında da uygulayacağız. Projemiz öğrenciler için çok faydalı olacak. Projemizi gelecek akademik yıl hayata geçirmeyi planlıyoruz. Çağrı merkezinin numarasını ise Alo 167 olarak düşünüyoruz ama daha netleşmedi.”

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!