Güncelleme Tarihi:
Fairfax’in yerel gazetelerine konuşan Kahn, Qantas’ı aradığında karşısına çıkan “En kısa sürede size yardımcı olacağız, lütfen bekleyin” mesajı üzerine beklemeye başladığını belirterek, “En kısa sürenin ne anlama geldiğini öğrenmek istedim” dedi.
Bir süre sonra da arayanlar arasındaki yerini kaybetmek istemediği için telefonu kapatmamaya karar veren Kahn, bu sırada “internette takılmak ve çalışmak” gibi rutin işlerine döndüğünü belirtti.
“Bu esnada bir de Bazerman ve Moore’un İdari Karar Almada Muhakemenin Rolü isimli kitabını okudum. 200 sayfalık ileri düzeyde bir uzmanlık kitabı…” diyen Kahn, Çarşamba akşamı 19.22’den Perşembe 11.01’e kadar hatta bekletildiğini söyledi.
En sonunda pes ederek telefonu kapattığını da belirten Kahn, bir daha Qantas ile uçmayacağının altını çizdi.
Qantas yetkilileri ise konuyla ilgili yorum yapmazken, “15 saat boyunca hatta tutulan birine dair ellerinde bir kayıt olmadığını, o tarihte en uzun bekleyen kişinin 17 dakika beklediğini” vurguladı.