Guess, Türkiye’deki büyümeyi sevdi, yeni projeler getirecek

Esra KAYA/BASEL
22.05.2011 - 00:00 | Son Güncelleme:

Saat ve aksesuar üreticisi Sequel Grubu CEO’su Cindy Livingston, Guess ve GC markaları için yeni yatırımlar yapmaya başlayacaklarını belirtti.

Türkiye’de ciddi projelere başlayacaklarını söyleyen Livingston, “Türkler Guess ve GC markalarına çok ilgili. Bu yıl dünyada yüzde 24’lük büyüme hedefliyoruz. Gelişmekte olan ülkelerde büyümede Türkiye, Endonezya’dan sonra ikinci sırada. Bu da bizi Türkiye’yle ilgili projeler yapmaya yöneltiyor” dedi.
GC butik açacağız
İsviçre’nin Basel kentinde düzenlenen saat ve aksesuar fuarında Türkiye pazarı ile ilgili açıklamalarda bulunan Livingston, şöyle konuştu: “Türkiye’de geçtiğimiz yıl yüzde 38 büyüdük. Bu yılda Saat&Saat ile çalışmalarımıza ara vermeden devam edip bu rakamın daha yüksek oranlara çıkmasını hedefliyoruz. Türkiye’de yapmayı istediğimiz bir çok proje var ancak GC butik açmak için öncelikli. 2012 yılında hedefimiz dünya genelinde 70 GC butik açmak.”
Kalem ve deri ürün
Farklı hayatlardan yola çıkarak projelendirdikleri “Smart Luxury” yani ulaşılabilir lüks ürünlerine saat ve aksesuardan sonra kalem ve deriden yapılmış pek çok ürünü de ekleyeceklerini belirten Livingston, ürünlerin sonbaharda GC butiklerde satışa başlanacağını söyledi.
Guess ve GC saatlerinin Türkiye distribütörü Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, butik açma projesinde GC’nin Türkiye’ye oldukça güvendiğini belirterek, “Toplamda 6 GC butik açılmasını hedefliyoruz, ilkini geçtiğimiz şubat ayında Sapphire AVM’de açtık. Sırada Zorlu Grubu’nun Zincirlikuyu’daki projesi var. Ankara, İzmir, Antalya ve diğer illerde de Gc butik açacağız. Guess ve GC’nin distribütörlüğünü biz aldıktan sonra satışları iki katına çıktı. Bu başarı GC’nin Türkiye’ye yatırım yapma kararında etkili oldu” diye konuştu.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı