Dünya Haberleri

DÜNYA

    Guardian'dan büyük gaf

    hurriyet.com.tr / DIŞ HABERLER
    25.05.2010 - 10:04 | Son Güncelleme: 25.05.2010 - 10:09

    İngiliz The Guardian gazetesi bu sabah saatlerinde internetten yayımladığı bir haberde büyük bir gafa imza attı.

    Gazetenin internet sitesinde anasayfadan verilen haberde, "White House" (Beyaz Saray) yerine "White Horse" (Beyaz At) ifadesi kullanıldı.

    "BP'ye seyreltici madde kullanımını yarı yarıya azaltması söylendi" başlıklı haberde, "Petrol sızıntısını temizlemeye yönelik çalışmaların yaşanan ekonomik çöküşü daha da kötüleştirmesinden endişe eden Beyaz At, şirkete kullandığı kimyasalları azaltma talimatı verdi" denildi.

    Klavyede "u" ve "r" tuşlarının yan yana olmadığı düşünülürse, haberi giren editörün bir anlık dalgınlığının kurbanı olduğu tahmin ediliyor.

    Hatanın fark edilmesinin ardından haberdeki yanlışlık düzeltildi.

    Guardiandan büyük gaf

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı