Gıdada şampiyon peynir!

Hürriyet Haber
16.06.2017 - 17:08 | Son Güncelleme: 16.06.2017 - 17:08

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, en güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone, Hurriyet.com.tr’ye özel Mayıs 2017 kampanya verilerini açıkladı. Mayıs ayına gıda kampanyaları damga vurdu.

Türkiye'deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, Mayıs 2017 kampanya verilerini açıkladı. BrandZone verilerine göre; gıda ürünlerinde nisan ayında 19.666 kampanya düzenlenirken Ramazan ayının başlangıcıyla birlikte mayıs ayında bu oran 23.431’e yükseldi. Tüm kampanyalara bakıldığında, gıda ürünlerine yönelik kampanyaların yüzde 71’e çıktığı görüldü. Bu oran nisan ayında yüzde 65’ti.

GIDADA ŞAMPİYON: PEYNİR!

BrandZone verilerine göre; mayıs ayıyla birlikte gıdada en fazla kampanya düzenlenen ürün grubu, 1.876 kampanyayla peynir oldu. 1.332 kampanyayla unlu mamüller 2.sırada, 1.205 kampanyayla çikolata&gofret kategorisi 3.sırada yer aldı. 1.180 kampanyayla kahvaltılık 4.sırada, 1.170 kampanyayla gazlı içecekler 5.sırada yer buldu.

HIZLI TÜKETİM KATEGORİSİNDE UNİLEVER ZİRVEDE

Nisan ayında hızlı tüketim kategorisinde 30.407 kampanya düzenlenirken bu oran Mayıs 2017’de 33.029’a yükseldi. Bu kategoride 2.027 kampanyayla Unilever zirveye otururken; 1.493 kampanyayla Ülker 2.sırada, 1.489 kampanyayla Procter & Gamble 3.sırada yer aldı. 798 kampanyayla BİM 4.sırada, 763 kampanyayla Coca-Cola 5.sırada yer buldu.

TEKNOLOJİYE SAMSUNG İMZASI

BrandZone verilerine göre; nisan ayında olduğu gibi mayıs ayında da teknoloji kategorisinde en çok kampanyası bulunan firma olan Samsung, 1.561 kampanyayla ilk sırada yer aldı. 785 kampanyayla Apple 2.sırada, 729 kampanyayla Philips 3.sırada yer alırken, 554 kampanyayla Vestel 4.,448 kampanyayla LG 5.sırada yer buldu.

ANNELER GÜNÜ KAMPANYALARINA KÜÇÜK EV ALETLERİ DAMGA VURDU

1-14 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen Anneler Günü kampanyalarına küçük ev aletleri kategorisi, yüzde 41’lik oranla damga vurdu. Küçük ev aletlerinin ardından 2.sırayı yüzde 18’lik oranla telekom sektörü, 3.sırayı yüzde 15’lik oranla tüketici elektroniği, 4.sırayı yüzde 12’lik oranla bilişim sektörü, 5.sırayı yüzde 6’lık oranla beyaz eşya aldı.

Küçük ev aletleri kampanyalarında; yüzde 25’lik oranla elektrikli süpürge kategorisi ilk sırayı, yüzde 13’lük oranla ütü 2.sırayı, yüzde 7’lik oranla saç kurutma makinesi 3.sırayı aldı.

Gıdada şampiyon peynir

Gıdada şampiyon peynir

Gıdada şampiyon peynir

 



    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı