Geisha Milano, emeklemeden yürüdü hayalimde şimdi Japonya ve Çin var

Güncelleme Tarihi:

Geisha Milano, emeklemeden yürüdü hayalimde şimdi Japonya ve Çin var
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 07, 2007 00:00

Modaya yön veren dev markaların boy gösterdiği dünyanın en önemli fuarlarından BBB’ye kabul edilmeyi başaran iki yaşındaki Geisha Milano’nun sahibi Nedim Özbek, "Geisha Milano emeklemeden yürümeye başlamış bir marka. 30’dan fazla ülkede çok tuttu. Mağazalar açacağız. En büyük hayalim Japonya ve Çin’de mağazalar açmak" dedi.

POLONYA başta olmak üzere pek çok ülkede oturmuş mağazacılık ağıyla başarı kazanan Redstar’ın ardından, Gülom Tekstil ikinci markası Geisha Milano ile adından söz ettirmeye hazırlanıyor. Gelecek sezon trendlerinin belirlendiği dünyanın en etkili moda fuarlarından Bread & Butter Barcelona’ya (BBB) iki yıllık bir marka olmasına rağmen kabul edilmeyi başaran Geisha Milano, İtalyanlar başta olmak üzere moda dünyasının önde gelenlerinden büyük ilgi gördü. Gülom Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Nedim Özbek, Geisha Milano’nun emeklemeden yürümeye başlayan bir marka olduğunu söyledi.

30 ÜLKEYE YAYILDI:

Markaya çok inandığını vurgulayan Özbek, "Rusya, Polonya, ABD’de çok satıyoruz. Beş ülkedeki ofis kanalıyla 30 ülkeye yayıldık. Yıl sonuna kadar 10 milyon dolar ihracat yaparız" dedi. Geisha Milano’nun Türkiye ve dünyada mağaza zinciri kuracağını anlatan Özbek şöyle devam etti: "En büyük hayalim, Japonya’da mağaza açmak. Küçük bile olsa en işlek caddesinde bir mağaza, sonra başka mağazalar... Çin’e de açılmak istiyoruz. Bunlar zor işler değil. Markamızın ruhunun özellikle Uzakdoğu’da çok beğenileceğine inanıyorum."

AVRUPALILARLA PAZARLAMA:

Türkiye’de ve dünyada spor şık alanında gördükleri eksikliği doldurmak için Geisha Milano markasını yarattıklarını belirten Nedim Özbek, "Redstar bir denim markası. Bu çok daha farklı bir marka. İsmini 3 yıl önce aldım. İsmin etkisini Türkiye ve Avrupa’da araştırdım. Olumlu sonuç alında 2005 yılında üretime başladık" dedi. Türk markaların en önemli sıkıntısının tasarım ve pazarlama olduğuna dikkat çeken Özbek, pazarlamayı Avrupa’daki iş ortaklarıyla birlikte yapacaklarını söyledi. Özbek, 7-8 kişilik tasarım ekibinin İtalya’dan destek alacağını da belirtti.

İLK MAĞAZA AĞUSTOSTA:

Şu anda bazı Redstar mağazalarında satılan Geisha Milano’nun kendi ismini taşıyan ilk mağazası ağustos ayında faaliyete geçecek olan Bakırköy Capacity alışveriş merkezinde açılacak. Mersin mağazasının ardından yıl sonuna kadar 5 mağaza hedefleniyor. B+ ve A olarak nitelendirilen üst gelir grubuna hitap eden markanın, Redstar’ın Avrupa’daki altyapısı sebebiyle avantajlı olduğunu belirten Özbek, Redstar’ın Geisha Milano’nun önünü açtığını söyledi. Özbek, "Yurtdışındaki birikimimiz üzerine inşaa ediyoruz. Kardeş markalar Redstar ile Geisha tatlı bir rekabete sahip. Amaç dünya markası yaratmak. Her iki markanın bütün üretimini İstanbul’da. Yurtdışında üretim söz konusu olursa Avrupa’yı tercih ederiz" şeklinde konuştu.

BBB’ye 6 ay uğraşıp girdi, 1200 ziyaretçi ağırladı

BREAD & Butter Barcelona (BBB) fuarına katılmak için 5-6 ay uğraştıklarını anlatan Nedim Özbek şöyle konuştu: "İlk gün 460 kişi olmak üzere fuar boyunca 1200 ziyaretçi ağırladık. Çoğunluğu İtalyan ve İspanyol alıcılarla daha sonra, buluşmak üzere sözleştik. Fuar çok verimli geçti. Dünyada tanınmak için bu fuar önemli. Avrupa’ya giriş kapısı. Hayal ötesi bir yer. Üç gün için milyon dolarlar harcanıyor. Dev şovlar yapılıyor."

Türk ağırlığı arttı

4
-6 Temmuz’da Barselona’da düzenlenen BBB’ye katılan Türk şirket sayısı önceki yıllara göre önemli ölçüde arttı. Geisha Milano’nun yanı sora fuarın farklı bölümlerine katılan Türk markaları şöyle: Arzu Kaprol, Bil’s, Colin’s, LTB by Little Big, Mai, Mavi Jeans, Miss Me, Sang Real, T-box, True Love.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!