Gayrimenkul sektöründe kreatif satış dönemi

Güncelleme Tarihi:

Gayrimenkul sektöründe kreatif satış dönemi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 18, 2016 11:22

İZMİRLİ strateji odaklı iletişim tasarımı şirketi US Brainworks Kreatif Direktörü Umut Saçan, ülke ekonomisinin lokomotifi olan inşaat sektöründe markalaşmanın önemine dikkat çekti.

Haberin Devamı


Şirketlerin satışlarını artırmak için birbirinden farklı, özgün içerik ve fikirler ortaya koyduklarını kaydeden US Brainworks Kreatif Direktörü Umut Saçan, özellikle inşaat sektöründe bu ivmenin daha da hızlandığına dikkat çekti. Son dönemde gayrimenkul markalaştırma konusunda ciddi atılımlar yapıldığını dile getiren Umut Saçan, "Türkiye'deki ilk yatırımlarını yapmaya hazırlanan Fransız Reliance Red şirketi ile çözüm ortaklığı yapıyoruz. US Brainworks olarak, Kazakistan'da tamamlanan Grandium projesinin yanı sıra; DRC Grup'a ait olan Türkiye'nin ilk aidatsız ve kira garantili sitesi Coordinat Bornova markasının da yaratıcısıyız. Sektörde eksikliği hissedilen iletişim sorunlarına yaratıcı fikirlerle çözüm üreten US Brainworks, satış ve mimarlık şirketlerinin de desteklediği bir isim olarak hizmet verdiği firmaların projelerine değer kazandırarak satışlarını hızlandırıyor" diye konuştu. Yaratılan marka kimliği ve şirketin gücüyle 500 konutlu Coordinat Bornova projesinin 250 adedinin lansmansız olarak şimdiden satıldığını belirten Saçan, "Yapı sektörüne damga vuran işlerimizden biri de Smyrna Garden için hazırladığımız 'ev değil, başyapıt alın' reklamıydı. 'Örnek değil, gerçek dairemizi görün' sloganı, Flex Life için yaptığımız 'Napolyona komşu olun', 'Einstein'a komşu olun' çalışmaları da dikkat çeken işlerimiz arasında yer alıyor" dedi.

 


 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!