Garenta’ya yetmez

Hürriyet Haber
28 Nisan 2016 - 20:16Son Güncelleme : 28 Nisan 2016 - 20:24

2016’nın başında tüm araç kiralama operasyonunu ‘Garenta’ çatı markası altında birleştiren Çelik Motor, bu gelişmeyi müşterilerine ‘Yetmez’temalı yeni reklam filmiyle duyuruyor. Kısa sürede Türkiye’de araç kiralama sektörünün en büyük ilk üç markası arasına giren ve 2015’te yüzde 67 oranında büyüyen Garenta, 2016’da 30 bin adetlik araç parkını yönetiyor.

ÇELİK Motor’un araç kiralama markası Garenta, 2016’da yenilenen yüzüyle müşterilerine hizmet veriyor. Garenta’da 2016’nın başında tüm kiralama operasyonu ‘Garenta’ çatı markası altında birleştirildi. Bu birleşim kapsamında Çelik Motor Filo markası yenilenmiş oldu. Yeni dönemde müşteriler, uzun dönem araç kiralamada ‘GarentaPRO’, kısa dönem kiralamada ise ‘GarentaDAY’ markalarından hizmet alıyor olacak. Garenta, araç kiralamada yepyeni bir dönem başlatan bu önemli gelişmeyi müşterilerine bir reklam filmiyle duyuruyor. Ünlü oyuncu Mete Horozoğlu’nun rol aldığı “Yetmez” temasıyla hazırlanan reklam filminde, Garenta’nın sunduğu yeni nesil hizmet anlayışı müşterilerle paylaşılıyor.

YÜZDE 67 BÜYÜDÜ

Türkiye’de araç kiralama sektörünün en büyük ilk üç markası arasında bulunan Garenta, 2015’te yüzde 67 oranında büyüdü. Garenta, 2016’da 30 bin adetlere yaklaşan araç parkı ile hizmetlerini sürdürüyor. Çelik Motor Genel Müdürü Bora Koçak, Türkiye’de araç kiralama sektörünün çift haneli büyüyerek toplamda 300 bin adetlik bir büyümeye ulaştığını belirtterek, “Bu yıl Çelik Motor bünyesindeki tüm kiralama operasyonunu Garenta çatı markasında birleştirdik. Garenta olarak 30 bin adetlik bir araç parkını yönetiyoruz. 2010 yılından bu yana 6 yılda 6 kat büyüdük. Garenta’yı Türkiye’den doğmuş uluslararası bir marka haline getirmeyi amaçlıyoruz” dedi. Araç kiralama sektörü ve Garenta markasının faaliyetleri ile ilgili de bilgiler veren Bora Koçak şunları söyledi:

KULLANDIĞI KADAR ÖDE

“Araç kiralama hem zaman, hem de işletme sermayesi yönetimi açısından şirketlere önemli avantajlar sağlıyor. Bu nedenle sektör istikrarlı bir şekilde büyüyor. 2015 yılında Türkiye’de satılan binek otomobillerin yaklaşık yüzde 20’sine denk gelen 130 bin adet otomobil, kiralama şirketleri tarafından satın alındı. Dolayısıyla kiralama sektörü, genel otomotiv pazarında büyük bir alıcı konumunda yer alıyor. Yeni dönemde müşterilerimiz uzun dönem araç kiralamada ‘GarentaPRO’, kısa dönem kiralamada ise ‘GarentaDAY’ markalarından hizmet alıyor olacak. Yeniden yapılanma ile ve toplamda 30 bin adetlik bir araç parkını yöneten büyüklüğe ulaştık. Yakında şirketlere yönelik saatlik ‘Kullandığın kadar öde’ hizmetini GarentaMOOV markası ile başlatıyoruz.”

ONLINE AVANTAJ

Çelik Motor Genel Müdürü Bora Koçak, uzun dönemde GarentaPRO markasıyla verdikleri hizmetleri şöyle ifade etti: “Müşteri odaklı hizmet anlayışı ilkesi ile hareket ediyoruz. Deneyim ve hizmet kalitesi bizim için her şeyden önce geliyor. Uzun dönem kiralama markamız GarentaPRO ile kurumsal firmaların yanı sıra bireysel ihtiyaçlara da hizmet veriyoruz. Müşterilerimiz Türkiye’de bir ilk olan online kiralama sisteminin avantajlarından faydalanıyor. İster bireysel ister kurumsal tüm müşterilerimiz, garentapro.com web sitemizden online kiralama hizmetini seçerek, istedikleri adette aracı, 1 yıldan 3 yıla kadar kolay şekilde kiralama imkanı bulabiliyorlar. Ayrıca bu süreçte çağrı merkezi ve canlı destek ekibinden yardım alarak, takıldıkları noktaları hızlıca çözebiliyorlar. GarentaPRO ile yeni kurulan şirketlere de, daha az bürokrasi ve özel ödeme seçenekleri içeren araç kiralama hizmeti sunuyoruz.” Yeni kurulan şirketlere araç kiralama ve kredi kartı ile 9 taksitle ödeme imkânı, esnek para birimi ve ödeme koşulları, müşteri ihtiyaçlarına cevap veren araç filosu, 7/24 hizmet anlayışı, orijinal yedek parça ve yetkili servisler, araç yolda kaldığında ikame aracın 24 saat içinde hazır olması ve müşterilerin güvenliğinin ön planda tutulması, GarentaPRO’nun fark yaratan özellikleri arasında yer alıyor.

SAATLİK KİRALAMA DÖNEMİ BAŞLIYOR

GARENTA, önümüzdeki dönemlerde saatlik araç kiralama hizmeti verecek olan ‘GarentaMOOV’ markasını devreye alacak. Bora Koçak, “Tüm kiralama ihtiyaçlarını tek bir marka ile karşılayarak, müşterilere yeni deneyimler ve avantajlar sunuyoruz. Kısa ve uzun dönem araç kiralama hizmetlerimizin arasına yakında saatlik kiralama hizmetini de ekleyeceğiz” dedi. Saatlik araç kiralamanın, dünyada trend olan paylaşım ekonomisinin bir yansıması olarak yaygınlaştığını vurgulayan Bora Koçak sözlerine şöyle devam etti: “Biz de müşterilerimize sadece ihtiyaç duydukları zaman diliminde kiralama yapabilecekleri bir hizmet sunmak istedik. Müşterilerin hayatına kolaylık katacak GarentaMOOV’dan hem kurumlar hem de bireyler faydalanabilecek. Şu anda bazı kurumsal müşterilerimiz bu hizmetten faydalanmaya başladılar.”



    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı