Sabah ritüelleriniz kilonuzu belirliyor!

Sabah uyanır uyanmaz kendiniz hakkında düşünmeye başlamayı ve bakımınıza günün ilk dakikasından itibaren ele almayı bir rutin haline getirmelisiniz. Ancak bu şekilde istediğiniz sağlığa ve kiloya kavuşabilirsiniz. İşte sağlıklı bir metabolizma ve hızlı yağ yakmak için sabah yapmanız gerekenler…

Kaynak: Doğan Burda
29.11.2017 - 11:04 | Son Güncelleme:
1 / 5
Kahvaltınıza protein ekleyinNext

Kahvaltınıza protein ekleyin

Uzmanlar yağsız proteinlerin tokluk hissi vermeye yardım ettiğini ve egzersiz yapmadığınızda bile kalori yakan yağsız kasları oluşturmakta destek olduklarını söylüyor. Çoğumuz protein ihtiyacımızı, balık, hindi, tavuk, fasulye, bakliyat gibi kaynaklardan karşılamaya çalışıyoruz. Ancak en çabuğu bunu kırmızı et ve peynirden elde etmek. Bu nedenle siz de yalın proteinlere odaklanın ve her 2 kilonuz için günde 1 gram protein tüketin. Örneğin 60 kiloysanız yaklaşık 30 gram protein tüketmelisiniz.

En Yeni Kelebek Galeriler