Galaxy Note 7'ler için Türkiye'de değişim programı başlatıldı

Güncelleme Tarihi:

Galaxy Note 7ler için Türkiyede değişim programı başlatıldı
Oluşturulma Tarihi: Eylül 22, 2016 07:49

Samsung Electronics, Galaxy Note7 kullanıcılarının mevcut cihazlarını yeni seri ile değiştirebilecekleri Değişim Programı'nı başlatma kararı aldı. Galaxy Note 7'lere gelecek yeni bir güncelleme ile cihazlar yüzde 60'tan fazla şarj olamayacak!

Haberin Devamı

İlk seri Galaxy Note7’lerin pilinde çıkan bir sorun nedeniyle, 2 Eylül tarihinden itibaren Galaxy Note 7’lerin satış ve dağıtımı durdurulmuş ve ardından Değişim Programı başlatılacağının bilgisi kullanıcılar ile paylaşılmıştı.

Pil şarj sınırlandırmasıyla ilgili yazılımın güncellemesi

Samsung, 25 Eylül itibariyle Türkiye’deki eski seri cihazlara bir yazılım güncellemesi iletecek. Bu yazılım, pil dolum limitini %60'la sınırlandıracak. Samsung, cihazın tam kapasite şarj olmasını aktif olarak sınırlandırarak, vakâların meydana gelme riskini azaltmayı amaçlıyor. Buna ek olarak bu yazılım ile, kullanıcılar cihazı her kapatıp açtığında kendilerini Değişim Programı’na katılmaya davet eden bir uyarı mesajı ile karşılaşacaklar.

Galaxy Note7 IMEI ve/veya seri numarası kontrolü

Galaxy Note7 kullanıcıları, cihazlarının güvenli olup olmadığını önümüzdeki günlerde hazır olacak http://www.samsung.com/tr/note7duyuru/ adresine IMEI numarasını girerek kontrol edebilirler.

Yeni seri Galaxy Note7’lerin kutusunda yer alan ve IMEI numarası bulunan etiketin üzerinde, cihazın yeni seriye ait olduğunu işaret eden bir siyah kare yer alacak.

Haberin Devamı

Yeni seri Galaxy Note 7’nin pil sorunundan etkilenmediğini göstermek amacıyla eski seriye kıyasla yapılan bir diğer değişiklik ise cihaz bildirim çubuğundaki pil simgesinin 'yeşil' renk ile renklendirilmiş olması.

Konu ile ilgili Samsung Electronics Türkiye Başkan Yardımcısı Tansu Yeğen, şunları söyledi:

"Kullanıcılarımızın güvenliği bizim için en önemli önceliktir. Bu nedenle tüm kullanıcılarımızın hemen Galaxy Note 7 Değişim Programı’na katılmalarını talep ediyoruz. Kullanıcılarımıza anlayışları ve sabırları için içtenlikle teşekkür ediyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!