Fiat Linea kazanan 22 kişi belli oldu

Güncelleme Tarihi:

Fiat Linea kazanan 22 kişi belli oldu
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 13, 2012 18:13

Haberin Devamı


8 Haziran-1 Temmuz 2012 tarihleri arasında gerçekleştirilen Ankara Alışveriş Festivali (Ankara Shopping Fest) kapsamında kredi kartı ile alışveriş yapan 22 talihli belli oldu.
 Milli Piyango İdaresi'nce noter huzurunda yapılan çekilişle belirlenen talihlilere 22 adet Fiat Linea verilecek.
 TSM Danışmanlık Organizasyon ve Pazarlama AŞ'nin, Bankalararası Kart Merkezi AŞ (BKM) adına organizasyonunu yürüttüğü çekiliş, Congresium Ankara ASF Merkezi'nde 11. Noter Başkatibi Bülent Yağmur'un nezaretinde yapıldı.
 Çekilişe Ankara il ve ilçe sınırları içerisinde kredi kartı ile satış yapan tüm noktalardan alışveriş yapanlar katıldı. 8 Haziran 2012 saat 08.00'da başlayıp 1 Temmuz 2012 saat 23.59'da biten kampanyada her 25 liralık alışverişe bir çekiliş hakkı tanındı.

Haberin Devamı

Talihliler 17 Temmuz'da Hürriyet'de 

Toplamda 25 banka, müşterilerine çekilişe katılıma hakkı verdi. Tüm bankaların bilgileri BKM'de toplandı ve çekiliş numarasıda BKM tarafından verildi. Bunun sonucunda toplam 62 milyon 475 bin 199 adet çekiliş numarasına ulaşıldı.
 Kampanyaya, nakit çekim veya puan kullanarak alışveriş yapanlar katılamadı.
 Çekiliş, içerisine numaralı top atılan 8 torbadan yapıldı. Ankara Ticaret Odası (ATO) Başkanı Salih Bezci'nin de top çektiği çekiliş sonucunda, 22 asıl 22 de yedek talihlinin çekiliş numarası belirlendi. Kazananların isim, soy isim, kredi kartı numaraları ve adres bilgileri 17 Temmuz'da Hürriyet Gazetesi'nde ilan edilecek.
 
 2,5 milyar liralık alışveriş yapıldı
 

 ATO Başkanı Bezci, çekiliş öncesinde yaptığı konuşmada, Ankara Shopping Fest'e 45 milyon lira yatırım yapıldığını, buna karşın 2,5 milyar lira civarında alışveriş rakamına ulaşıldığını bildirdi.
 Hedeflerinin, Ankara'yı “Alışverişin Başkenti” yapmak olduğunun altını çizen Bezci, “Önümüzdeki yıllarda bu hedefler için çalışmaya devam edeceğiz. Festivali, önümüzdeki yıllarda daha çok yabancı turiste yönelik hale getireceğiz” dedi.
 Festivalde ticareti yüzde 25 oranında artırmayı hedeflediklerini ancak hedeflerinin çok üzerine çıkarak festival kapsamında, Başkentteki ticaretin yüzde 31 arttığını belirten Bezci, “Geçtiğimiz yıl İstanbul Shopping Fest'in yapıldığı tarihlerde, Ankara'da yüzde 14 ciro kaybı olmuştu. Bu yıl Ankara Shopping Fest ile yüzde 33 artış yaşandı. Bu açıdan bakıldığında toplamda yüzde 47'lik bir artış söz konusu” diye konuştu.
 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!