İSTANBUL HABERLERİ

Eyüp’te, Sorunlar Anında Çözüm Buluyor

IHA
28.07.2015 - 10:04Son Güncelleme :
IHA

Eyüp Belediyesi tarafından vatandaşların talep şikayetlerine hızlı ve etkin çözüm üretilmesi amacıyla kurulan Çağrı Merkezi, vatandaşlardan büyük ilgi görüyor. Karşılaştıkları sorunları ve talepleri çağrı merkezi aracılığı ile yetkililere ileten vatandaşlar için anında çözüm üretiliyor.
Eyüp Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen talep ve şikayetler en kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. Gelen her türlü konuyu ilgili müdürlük ya da birimlerle irtibata geçerek çözüme kavuşturulmasını sağlayan Çağrı Merkezi, yaptığı önemli çalışmalar ile vatandaşlardan takdir topluyor. Son olarak Rami Yeni Mahalle’den gelen bir talep yaklaşık 2 saat içinde çözüme ulaştırıldı.
EYÜP’TE TALEP VE ŞİKAYETLERE HIZLI VE ETKİLİ ÇÖZÜM
Eyüp Belediyesi vatandaş odaklı hizmetlerine aralıksız devam ediyor. Başkan Remzi Aydın’ın göreve gelmesiyle birlikte Çağrı Merkezi’nin daha aktif kullanılması sonrasında, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetler artık çok daha kısa sürede çözüme kavuşturuluyor.
Haftanın 7 günü 24 saat görev yapan Çağrı Merkezi, Eyüp Belediyesi’nin vizyon ve misyonunu da vatandaşa yansıtan bir profil çiziyor. Son günlerde ise Çağrı Merkezi’ne gelen taleplerin büyük çoğunluğu gün içerisinde çözüme kavuşturuluyor. Vatandaştan gelen talep ve şikayetleri ilgili birim ya da müdürlüklere aktaran Çağrı Merkezi personeli ayrıca konunun takibini yaparak sonuç hakkında talepte bulunan kişilere geri bildirim de sağlıyor.
İLGİLİ BİRİMLERE ANINDA YÖNLENDİRME YAPIYORLAR
Çağrı Merkezi son olarak Rami Yeni Mahalle’den gelen bir talebi Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne iletti. İhbarı alarak hemen belirtilen adrese giden Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, ilgili vatandaşı bularak talebini çözüme kavuşturdu. 2 saat gibi kısa bir sürede çözüme kavuşturulan taleple ilgili olarak müracaatta bulunan vatandaşa geri bildirim yapan Çağrı Merkezi personeli yaptığı hizmetle vatandaştan takdir topluyor.
“ÇAĞRI MERKEZİMİZ, ÖNEMLİ ÇALIŞMALARA İMZA ATIYOR”
Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın, vatandaşla bire bir görüşerek onların talep ve şikayetlerinin gereğini yapan Çağrı Merkezi’nin son 1 buçuk yıl içinde daha aktif hale geldiğini belirterek, “Aslında bizim vizyon ve misyonumuzu en iyi şekilde vatandaşa yansıtan bir birimimiz. Çağrı Merkezimiz önemli çalışmalara imza atarak vatandaşın memnuniyetinde önemli bir rol oynuyor” şeklinde konuştu.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

İstanbul haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının İstanbul ilinden Eyüp’te, Sorunlar Anında Çözüm Buluyor hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 28 Temmuz 2015 tarihinde saat 10 04’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Eyüp’te, Sorunlar Anında Çözüm Buluyor haberi güncellenecektir.

İSTANBUL NAMAZ VAKİTLERİ

11 Aralık 2017, Pazartesi
  • İmsak
    06:23
  • Guneş
    08:12
  • Öğle
    13:09
  • İkindi
    15:29
  • Akşam
    17:44
  • Yatsı
    19:20
Sayfa Başı