Esnafta şalter attı

Güncelleme Tarihi:

Esnafta şalter attı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 13, 2016 16:23

Kızılay’da, arıza nedeniyle 3 gündür elektrikleri olmayan Meşrutiyet Caddesi esnafı, BEDAŞ’a, “İş yapamıyoruz. Zararımızı kim karşılayacak” diye tepki gösterdi. BEDAŞ yetkilileri ise, “Tekrarlayan arızalar onarımı güçleştirmektedir” açıklamasını yaptı. 

Haberin Devamı

Kızılay'ın Meşrutiyet ve Mithatpaşa caddelerinin kesişiminde, yerin altından geçen elektrik hattında 11 Haziran Cumartesi günü arıza meydana geldi.  Elektrikleri kesilen esnaf, durumu EnerjiSA’ya bildirdi. Ekiplerin, dedektörle arızayı tespit edip “Biz yapamayız, kendi imkanınızla yaptırın” dediğini iddia eden esnaf Ali Kılıç, 3 gündür iş yapamadıklarını belirterek, şunları söyledi:

3 GÜNDÜR ELEKTRİK YOK

“Esnaf olarak birini getirip, arızayı gidermek istedik. Kazmaya başladığında hattın yerin 2 metre altından geçtiğini söyledi. Üst geçidin ayağında olduğu için bırakmak zorunda kaldı. 3 gündür elektrik yok. Diş hekimi, eczane, doktor, banka, matbaa, lokanta, Sağlık Bakanlığı’nın ek hizmet binası, noter bir sürü kurum-kuruluş ve işletme mağdur olduk.

Haberin Devamı

Esnafta şalter attı

TRAFİK NEDENİYLE DURDU

Jeneratörü olanlar geçici çözüm buldu ama olmayanlar elektriksiz kaldı. En az 200 tane ofis binden fazla kişi iş yapamadı. Ankara’nın göbeğinde böyle bir olayın yaşanması gerçekten rezillik. Muhatap da bulamadık, ne yapacağımızı bilemiyoruz.” Kılıç, dün EnerjiSA’ya bağlı ekiplerin çalışma yapmak için tekrar geldiğini ancak trafik nedeniyle çalışmaların durdurulduğunu söyledi.

ZARARIMIZI KİM KARŞILAYACAK

Lokantacı Yunus Elmas da kesinti nedeniyle 100 kilo et ve diğer malzemelerin bozulduğunu vurgulayarak, “Zararımızı kim karşılayacak” dedi.
Kesinti nedeniyle dükkanını kapatmak zorunda kaldığını kaydeden Elmas şöyle konuştu: “Günde 200-300 kişiye hizmet veriyorduk. 3 gün içinde işlerimiz bıçak gibi kesildi. Dükkanı kapatmak zorunda kaldık. Yerel Sivas köftesi yapıyoruz Ankara’nın farklı yerlerinden müşteriler geliyordu mahcup olduk. İftar rezervasyonlarını iptal ettik. Ne yapacağımızı bilemiyoruz. Faturamızı düzenli ödüyoruz. Bu tür durumlarda da hizmeti tam almak istiyoruz. Ankara’nın göbeği Kızılay. Kızılay’ın göbeği de burası. 3 gün elektrik olmaması gerçekten şaka gibi. Ne yapacağımızı bilemedik.”

Haberin Devamı

TEKRARLAYAN ARIZALAR ONARIMI GÜÇLEŞTİRİYOR

Konuya ilişkin yazılı açıklama yapan Başkent Elektrik Dağıtım AŞ (BEDAŞ) yetkilileri, tekrarlayan arızaların onarımı güçleştirdiğini belirterek çalışmaların devam ettiğini bildirdi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“11 Haziran 2016 Cumartesi günü saat 16.00 civarında Kızılay Meşrutiyet – Mithatpaşa’dan gelen arıza ihbarı üzerine, ölçü ekipleri tarafından verilen ilk nokta da arıza giderilmiştir. Ancak, sağlamlık testi yapılırken, mevcut tesisin eski olması sebebiyle farklı bir noktada iki farklı arıza daha tespit edilmiştir. Mevcut hattın yer altından ekli bir şekilde 4 binayı beslemesi nedeniyle sağlamlık testi yapılırken tekrarlayan arızalar onarımı güçleştirmektedir. Ekiplerimiz kalan 4 bina için arıza noktasında müşterilerimize en kısa sürede enerji arzı sağlamak için çalışmalarını sürdürmektedir.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!