Gündem Haberleri

    Erdoğanlar, gazetecilerden 5’er bin YTL tazminat kazandı

    Hürriyet Haber
    24.10.2008 - 01:15 | Son Güncelleme:

    Başbakan Tayyip Erdoğan, Radikal Gazetesi ve yazarı Perihan Mağden’den, eşi Emine Erdoğan ise Tempo Dergisi ve muhabiri Cemal Subaşı’dan 5’er bin YTL manevi tazminat kazandı.

    Ankara 22. Asliye Hukuk Mahkemesi, Başbakan Erdoğan’ın, "Başbakan Peki İşini Seviyor mu?" başlıklı köşe yazısında, "kişilik haklarına saldırı" iddiasıyla Radikal Gazetesi ve Perihan Mağden aleyhinde açtığı davayı kısmen kabul etti. Mahkeme, Mağden’in, Başbakan Erdoğan’a, yasal faiziyle birlikte 5 bin YTL manevi tazminat ödemesine karar verdi. Ankara 10. Asliye Hukuk Mahkemesi de, Tempo Dergisi ve muhabiri Cemal Subaşı’nın, Emine Erdoğan’a 5 bin YTL manevi tazminat ödemesine hükmetti. Davanın dilekçesinde, "İşte İpleri Koparan Konuşma-Devletin Zirvesindeki Küslüğe İlişkin Ankara Fısıltıları" başlıklı haberde; "Emine Erdoğan ile Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün eşi Hayrünnisa Gül arasında geçtiği iddia edilen gerçek dışı bir konuşma ve görüşmeye yer verildiği" kaydedilmişti.
    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı