Güncelleme Tarihi:
Vouchercloud.net tarafından 2 bin genç üzerinde yapılan ankette ilginç sonuçlar ortaya çıktı. Wall Street Journal’ın haberine göre, sosyal medyadaki yeni çılgınlığın adı ‘wealthie’. Bu kelime, ‘arka planda alışveriş çantalarıyla ya da diğer lüks ürünlerle gösteriş yapılan selfie’ler’ olarak açıklanabilir.
Vouchercloud anketine katılan gençlerin üçte biri logolu alışveriş çantalarıyla resimler çektiklerini belirtirken 4'te 1'i özel tasarım ürünlerle ve 5'te 1'i de nakit parayla selfie çektirdiklerini söylemiş. Psikoterapist ve yazar Fran Walfish, wealthie’lerin bir gruba dahil olma isteğinden kaynaklandığını belirtiyor: ‘Bu akım, materyalizmden çok kendine olan güvensizlikle ilgili.’
YENİ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ
** Y kuşağı gençlerinin yüzde 33’ü sosyal medyada en çok kendi resimlerine bakıyor. Başkalarının resimlerine bakma oranı yüzde 31.
** Eski sevgilinin resimlerine bakma oranı yüzde 11.
** 18 ila 30 yaş arasındaki gençlerin yaklaşık yüzde 63'ü akıllı telefonlarında duvar kağıdı olarak selfie kullanıyor.
** Memnun kalınan selfie’lerini başkalarına mesaj atanların oranı yüzde 94.
** Katılımcıların yüzde 71’i selfie’lerine bakarak kendilerini mutlu hissediyor. Pişmanlık duyanların oranı ise yüzde 9.