En çok modem konusunda destek alıyoruz

Hürriyet Haber
06.05.2010 - 15:42 | Son Güncelleme:

Bağlantı teknolojileri alanında faaliyet gösteren bir şirket olan ZyXEL, geliştirdiği ileri teknolojilerinin yanı sıra sunduğu hizmet kalitesi uygulamaları ile hizmet anlamında da fark yaratmayı hedefliyor.

ZyXEL İletişim Merkezi her türlü iletişim kanalından gelen; çağrı merkezi ve online web sayfası üzerinden sunulan hizmetle ZyXEL müşterileri günün her saatinde, soru ve sorunlarına kısa bir süre yanıt bulabiliyorlar. Müşterilerine 7 gün 24 saat 365 gün hizmet veren ZyXE Türkiye’nin hizmet uygulamalarından telekomünikasyon ve internet servis sağlayıcıları başta olmak üzere en çok entegratörler aracılığıyla eğitim, sağlık, inşaat ve gıda gibi farklı sektörlerden birçok firma ve bireysel kullanıcılar yararlanıyor.

Kurulum en sık başvurulan konu

Henüz sadece 8 aydır faaliyet gösteren ZyXEL İletişim Merkezi’ne ve web sayfasındaki hizmet alanına başvuran son kullanıcılar, en çok modeme zarar verme korkusuyla ya da doğrudan üretici firmayla görüşme isteği sebebiyle, özellikle modem kurulumu konusunda yardım istiyor. ZyXEL, bu konuda tek tuş ve videolu kurulum uygulamaları geliştirerek servis süresinin azaltılması ve müşteri memnuniyetinin artırılması yönünde büyük bir gayret de gösteriyor. ZyXEL’in kurumsal müşterileri ise daha ziyade hizmet standartlarının proje bazında niteliklerinin ve sürelerinin özelleştirilmesi ve ürünlerle ilgili yerinde destek sağlanması gibi konularda ZyXEL hizmet uygulamalarından yararlanıyor.

Teknoloji uzmanları görev başında!

Sahalarında uzman çalışanların görev yaptığı ZyXEL Destek organizasyonu, kurumsal ve bireysel müşterilerin sorunlarına ortalama 6 dakika gibi kısa bir süre içinde çözüm buluyor. Taleplerini ZyXEL Türkiye’nin web sayfası üzerinden de iletebilen müşterilerse bir saat gibi kısa bir süre içinde yanıt alabiliyorlar. Telefonla alınan çağrılar ya da internet sayfasından gelen tüm talepler CRM programı üzerinden takip ediliyor ve oluşturulan kalite standartları çerçevesinde yanıtlanıyor.

Her müşterinin sorunlarını, kullandıkları ürünlerin her biriyle ilgili yaşanan problemleri hakkında kayıt tutan ZyXEL, müşterilerinin iletişime geçtiği her seferinde geçmişte yapılanlardan sonuçlar üreterek çözüm süreçlerini kısaltıyor. ZyXEL, müşterilerine sunduğu bu özel imkanla teknoloji hizmeti alanında da çıtayı yükseltmiş oluyor.

 

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı